Top 20 termékosztály – november

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REKLÁMTORTA 2013 A évi televíziós reklámpiaci felmérés eredményei február 18.
Advertisements

A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB!? Szávuly Krisztián, internet lapigazgató Sanoma Budapest.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
J.A.M zenekar Hogy a party, PARTY legyen!
A DIGITÁLIS FÖLDFELSZÍNI TELEVÍZIÓS KÍNÁLAT FEJLŐDÉSE
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
Disney Csatorna. 2 ›A Disney Channel Worldwide a világ gyermekcsatornáinak legsikeresebb portfoliója; a gyermekek fejlődését elősegítő, 98 családi csatornájával,
2012 Comedy Central. Comedy Central – Alap információk Lead Az első hazai humorcsatorna Csatorna infók A 2008-ban induló Comedy Central a külföldön is.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
MTV Networks Magyarország A Viacom, a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és média vállalkozásának tagja A következő csatornák tartoznak az MTV Networks.
„Befoltozott háló” Szalai Annamária Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, elnök Balatonalmádi, szeptember 26. Jogalkalmazás és felelősségvállalás.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
BMRB International Correspondence Analysis
nielsen közönségmérés
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Herzog Csilla - Racsko Réka Eszterházy Károly Főiskola, Eger.
L’art pour l’art Társulat
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
A digitális reklám eszközei 1.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
TÁMOGATÓK:. A modern média szolgálatában a XXI. századi mobil technológiák Előadó: Marchhart Pál (Vodafone Magyarország)
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
Nem mindegy ! A minőségi televíziós reklámkörnyezet és az elkapcsolási hajlandóság Szeptember 29.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
IKO TV Central Europe – IKO New Media – IKO Media Group.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
A kutatás célja ● Közvetlen cél: A 8-14 éves korosztály megismerése mindennapi életmódjuk, kommunikációs és médiafogyasztási gyakorlatuk, fogyasztói viselkedésük.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
® evolúció. ® evolúció Flavon max Klub létszáma Az Flavon max Klubtagok száma Flavon max Klub létszáma az utóbbi 1 évben Klubtaggal bővült!
Top 20 termékosztály – december
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Top 20 termékosztály – június
RTVSystems KezdőlapSorozatokAnimax Music KezdőlapSorozatok Sorozatok: Slaysers – a kis boszorkány.
2. SZAKASZ (PRIMER KUTATÁS) Kutatási jelentés a MEME részére
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
World map.
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Pályázatok egy pályzázatíró szemével
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
2. SZAKASZ (PRIMER KUTATÁS) Kutatási jelentés a MEME részére
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Top 20 termékosztály – 2016. november A televízióreklámok GRP (bruttó elérés) értékei alapján Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: 18-49 évesek (Universe: 4 001 728 Cases: 1 163) Csatornák: AMC, ATV, AXN, Cartoon Network, Chili TV, Comedy Central, Cool, Discovery Channel, Disney Channel, DoQ, Duna TV, Duna World, F+, FEM3, Film Café, Film Mania, Film+2, FOX, Galaxy TV, Humor+, ID Xtra, Izaura, Kiwi TV, LifeNetwork, M1, M2, M3, M4 Sport, M5, Minimax, Mozi+, Music Channel, Muzsika TV, Nat Geo Wild, National Geographic Channel, Nickelodeon, Nick JR, OzoneNetwork, Paramount, Prime TV, RTL II, RTL Klub, RTL+, Sláger TV, Sorozat+, Spektrum, Spektrum Home, Spíler TV, Sport1, Sport2, Story4, Story5, Super TV2, TLC, TV Paprika, TV2, Viasat3, Viasat6, VIVA , Zenebutik © Nielsen Közönségmérés Kft.