Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
??? Reklám!!!.
© Contakter Iroda Kft Minden jog fenntartva! VV. ( Névadó szponzor neve) Balaton- Átrepülő Nemzetközi Hőlégballon Verseny és Fieszta Média, és szponzorációs.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Eurosport Média ajánlat 2014.
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
„Nyomuljunk az interneten?”. > € ~ € FREE!
REKLÁMTERVEZÉS 2..
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár
Dr. Pajor Enikő: A MATARKA oktatása speciálkollégium keretében Miskolc március 24.
Instant alkalmazások SharePoint platformon. A fejlesztés és a testre szabás határai elmosódtak. A testre szabást végző legtöbbször nem programozó A.
I-IV OSZTÁLYOS ÚJBÖRVELYI ISKOLA Gyermeknapi játékprogram.
Webszerkesztés Stíluslapok (CSS).
Dr. Bánkúti Erzsébet Hírközlés – Hang… Adat… TARTALOM A DTV Stratégia jelentőségéről.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
ATL - mit hirdessünk és hol?
DPR kiadványok tervezése, kivitelezése
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
Honnan jönnek az e-könyvek?
Elektronikus kérvénykezelő rendszer
Építészet és kritika – az írott sajtó (OCTOGON) Márffy Benjámin.
Fogyasztóvédelmi panaszok, vállalkozások, oktatás dr. Kispál Edit április 3.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.

FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A kulturális turizmus trendjei és a
UniTech online mérnökverseny
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
A tömegkommunikáció.
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
5 napos program szóbeli asszociációs játékok Dixit-kártyákkal Célok: - Ismeretbővítés a média világából - Képességfejlesztés - Játék - Kikapcsolódás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Back office a közigazgatásban Dr. Budai Balázs Benjámin.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
1 A Hungary for FP6 projekt a bemutatása Dr. Groó Dóra Tudományos és Technológiai Alapítvány.
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Költséghatékony gyártások avagy hogyan és hol gyártsuk le a szükséges marketingkommunikációs anyagokat ár-érték arányban a legjobb megoldást használva.
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
Tényleg romkocsmákban merengenek? KREATÍV Milliók és ezer fők fő ≈ fő Forrás: Target Group Index Hungary - TGI –H 2012.
CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: május.
Vállalati futócsapatok a Jó Ügyekért Cseh Balázs Civil Iránytű Alapítvány
Virtuális egészségügyi információk szakembereknek, laikusoknak Barangolás a Zala Megyei Kórház Egészségügyi Szakkönyvtárának honlapjánhttp://
1 Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?
A VAS MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA PÁLYAORIENTÁCIÓ MEGÚJÍTÁSA
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa Zöld Est Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa

A kiadvány készítői

Paraméterek Terjedelem: 16 oldal Formátum: A5 (Pesti Est) Papír: 45 g (90%-ban újrahasznosított) Megjelenés: havonta (Pesti Est-mellékletként)

Tartalom Hírek, Tippek, Kampányok, Interjúk, Játékok, Ajánlók

Tulajdonságok Hiánypótló Trendi Változatos Színes Olvasmányos Informatív

Hirdetjük is!

Célcsoport 15-49 éves, budapesti, aktív, nyitott, tájékozott, híreket-programokat keresők ,

Lehetséges megjelenési felületek szponzoroknak B4 (hátsó borító) B3 (hátsó belső borító)

Köszönöm figyelmét! Balázs Jenő balazs.jeno@emgmedia.hu