A tehetséggondozás helyzete a nagykanizsai térségben

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Belvárosi Általános Iskola. „Az igazi teljesítmény az életben való be- válás. A testi és lelki értelemben egész- séges személyiségfejlődés, melynek során.
Advertisements

Magyar Tehetséggondozó Társaság
A TÁMOP Iskolai tehetséggondozás és a TÁMOP
25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
A TEHETSÉGGONDOZÁS LEHETŐSÉGEI A TISZA-TÓ TÉRSÉGÉBEN Dr. Mező Ferenc • Korosztályok • Tehetségterületek • Léptékek • Együttműködés.
A Körös-vidéki Tehetségsegítő Tanács mint mentor tehetségsegítő tanács, mint mentor Mentorok: Dégenhardtné Szántó Ágota, Kőrösi Tibor Budapest, november.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
Tehetségnevelés, tehetségpontok és az alapfokú művészetoktatás Művészeti Nevelés – Kultúra – Társadalom; jelen és jövő Budapest, E február 27.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
Tehetségpont létrehozása
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Gábor Dénes Tehetségpont
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Az EU oktatási és képzési rendszerének célkitűzései
Kreatív technikák és terápiák a pszichiátriai betegek közösségi alapú ellátásaiban Endre Szilvia május 23.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Komplexen funkcionáló megyei tehetségpont
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Tehetségpontok hálózatának kiépítése
 Alakuló ülés időpontja: február 16.  Dokumentumok benyújtása: március 03.  Bejegyzés: április 28.  Nyilvántartási szám: TT 700.
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
 Tehetségsegítő Tanács:  A Tehetségsegítő Tanács helyi vagy térségi kezdeményezésre létrejött szerveződés, amely a tehetségek felkutatását, fejlesztését.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
A külhoni tehetséggondozás szervezete az EDUTUS Főiskolán a Bethlen Gábor Alap támogatásával.
ÚJ SZEREPLŐ A VIDÉKFEJLESZTÉSBEN Helyi Vidékfejlesztési Iroda.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
Jelen és jövő A Budaörsi Nevelési Tanácsadóban. Mi történik a Nevelési Tanácsadóban? Vizsgálunk Szakvéleményt írunk Terápiát végzünk, gyógyítunk (rajz,
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
A beiskolázás előkészítése
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
Készítette: Kocsis Erzsébet
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Mobilitási stratégia Jövőkép: 2013-ra a mobilitás váljon a humánerőforrás fejlesztés elismert, bevett és könnyen hozzáférhető eszközévé Magyarországon.
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
1 AEMA – Hálózat Adult Education Made Accessible Projektcélok és megvalósítás - Információs nap Miskolc, március 19.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság 25 éves Jubileumi Konferenciájára
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet AZ ÖKOISKOLA HÁLÓZAT HELYZETE ÉS TERVEI Varga Attila
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Iskolai tehetséggondozó tevékenység az online kérdőíves felmérés tükrében Sági Matild.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Hogyan lesznek növendékeink iskolaérett gyermekek?
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
A Nemzeti Pályaorientációs Tanács (NPT) és a Regionális Fejlesztési és Képzési Bizottságok (RFKB) együttműködése TÁJÉKOZTATÓ ANYAG az RFKB pályaorientációs.
Előadó: Németh Péter tanulmányi koordinátor
„Esély és ösztönzés” tehetséggondozó modell
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
A Tudásrégió közösségi színterei
A Kodály Zoltán Általános Iskola és AMI komplex tehetségfejlesztő munkája Készítette: Moskovics Marianna --- tehetséggondozó.
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Köszöntjük intézményünkben!
Ifjúsági feladatok az IKSZT-ben
Előadás másolata:

A tehetséggondozás helyzete a nagykanizsai térségben Nagykanizsa, 2017. május 24. dr. Pintérné Grundmann Frida

A működés szervezeti formája Tehetséggondozó iskola Vállalkozás

Szervezetében folyik-e tehetséggondozás? A tehetségfejlesztésbe bevontak létszáma (hozzávetőleges adat):8450 fő

A tehetséggondozó tevékenység célcsoportjai

A tehetséggondozás területei logika/matematika vizuális természettudomány tánc-mozgás színház, dráma informatika/robotika sport idegen nyelv egyéb humán zene interperszonális egyéb

A tehetséggondozás területei játék,verselés,mesélés,rajzolás,festés,mintázás,kézi,unka,mozgás,külső világ tevékeny megismerése, mozgásfejlesztés tornaszoba rendszerben természetvédelem, környezettudatosság Külső világ tevékeny megismerése tanulmányi ének zene néptánc

A tehetséggondozás formái Önismereti csoportok, fejlesztő foglalkozások Az óvodai élet tevékenységformái keretében játszószobák közül tornaszoba

Tehetséggondozó munka finanszírozása

Tehetséggondozó munka finanszírozása

Mekkora mértékben akadályozzák a minőségi tehetségfejlesztést az alábbiak?

Mekkora mértékben akadályozzák a minőségi tehetségfejlesztést az alábbiak?

Mekkora mértékben akadályozzák a minőségi tehetségfejlesztést az alábbiak?

Átirányítás más szervezethez nem igen

Más szervezetből fogadott igen nem

Tehetségpontok aránya igen nem

Tehetségpont minősítése

Tehetségpont szeretne lenni igen nem

Tehetségtanács tagja igen nem

A Tanács munkájában kíván-e részt venni igen nem

Szeretne tag lenni nem igen

Mely területeken szeretne bekapcsolódni a Tanács munkájába szervezés 36 % népszerűsítés 38% erős oldal fejlesztés 20% gyenge oldal fejlesztése 16 % pályázatírás

Tanács mely munkacsoportjához kíván csatlakozni Óvodai munkacsoport 38% Középiskolai 15% Középiskolai munkacsoport 14% Felsőoktatási és felnőtt munkacsoport 4 %

Javaslatok Szervezés Önálló honlap Aktív kapcsolat a hálózat tagjait reprezentáló koordinátorok között havi/kéthavi rendszerességgel Hírlevelek, amiben a Tanács tagjainak programjairól stb. lehet informálódni A hálózathoz tartozó szervezetek erőforrásainak feltérképezése, illetve annak összegyűjtése és a közös weblapon elérhetővé tétele, hogy mi az, amit más szervezet is igénybe vehet, esetleg a feltételek megnevezésével együtt. Tanácsadás, segítségnyújtás

Eredmények Tehetségalap (elsősorban természetbeni) Kommunikációs terv (honlap:www.nkttt.hu Facebook ) Önértékelési rendszer Jó gyakorlatok tárháza Munkacsoportok : óvodai általános iskolai középiskola-szakképzés felsőoktatás-felnőtt