A tehetséggondozás helyzete a nagykanizsai térségben Nagykanizsa, 2017. május 24. dr. Pintérné Grundmann Frida
A működés szervezeti formája Tehetséggondozó iskola Vállalkozás
Szervezetében folyik-e tehetséggondozás? A tehetségfejlesztésbe bevontak létszáma (hozzávetőleges adat):8450 fő
A tehetséggondozó tevékenység célcsoportjai
A tehetséggondozás területei logika/matematika vizuális természettudomány tánc-mozgás színház, dráma informatika/robotika sport idegen nyelv egyéb humán zene interperszonális egyéb
A tehetséggondozás területei játék,verselés,mesélés,rajzolás,festés,mintázás,kézi,unka,mozgás,külső világ tevékeny megismerése, mozgásfejlesztés tornaszoba rendszerben természetvédelem, környezettudatosság Külső világ tevékeny megismerése tanulmányi ének zene néptánc
A tehetséggondozás formái Önismereti csoportok, fejlesztő foglalkozások Az óvodai élet tevékenységformái keretében játszószobák közül tornaszoba
Tehetséggondozó munka finanszírozása
Tehetséggondozó munka finanszírozása
Mekkora mértékben akadályozzák a minőségi tehetségfejlesztést az alábbiak?
Mekkora mértékben akadályozzák a minőségi tehetségfejlesztést az alábbiak?
Mekkora mértékben akadályozzák a minőségi tehetségfejlesztést az alábbiak?
Átirányítás más szervezethez nem igen
Más szervezetből fogadott igen nem
Tehetségpontok aránya igen nem
Tehetségpont minősítése
Tehetségpont szeretne lenni igen nem
Tehetségtanács tagja igen nem
A Tanács munkájában kíván-e részt venni igen nem
Szeretne tag lenni nem igen
Mely területeken szeretne bekapcsolódni a Tanács munkájába szervezés 36 % népszerűsítés 38% erős oldal fejlesztés 20% gyenge oldal fejlesztése 16 % pályázatírás
Tanács mely munkacsoportjához kíván csatlakozni Óvodai munkacsoport 38% Középiskolai 15% Középiskolai munkacsoport 14% Felsőoktatási és felnőtt munkacsoport 4 %
Javaslatok Szervezés Önálló honlap Aktív kapcsolat a hálózat tagjait reprezentáló koordinátorok között havi/kéthavi rendszerességgel Hírlevelek, amiben a Tanács tagjainak programjairól stb. lehet informálódni A hálózathoz tartozó szervezetek erőforrásainak feltérképezése, illetve annak összegyűjtése és a közös weblapon elérhetővé tétele, hogy mi az, amit más szervezet is igénybe vehet, esetleg a feltételek megnevezésével együtt. Tanácsadás, segítségnyújtás
Eredmények Tehetségalap (elsősorban természetbeni) Kommunikációs terv (honlap:www.nkttt.hu Facebook ) Önértékelési rendszer Jó gyakorlatok tárháza Munkacsoportok : óvodai általános iskolai középiskola-szakképzés felsőoktatás-felnőtt