MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

SPORT & REKLÁMPIAC Simon Krisztián, Marketing&Media vezető szerkesztő.
A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Általános médiaajáNlat
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
1 Megaprofil 2 Termékeink 3 Projekt, – beépített termékek 4 Sikertényezők.
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Teljesítménytervezés
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
IVSZ IT piaci felmérés, 2006 Sajtótájékoztató december 6.
Csizmadia György Elnök
MIÉRT A KÖZTERÜLET? Outdoor konferencia
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
TDM Szakmai Nap november 21.
Sajtótájékoztató Társasági adó, SZJA és EVA bevallások tapasztalatai
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
A reklámköltések alakulása Magyarországon Forrás: Mediagnózis Milliárd Forintban.
Kertész Balázs Szinapszis Kft. Kutatási igazgató
A kórházi kontrolling Készítették: Csillag Adrienn Junó Ilona Anett
A közúti fuvarozás helyzete Napi Gazdaság Konferencia Karmos Gábor - főtitkár.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
Az üzleti élet illuzionistái „Csak a cégemet figyeljék, mert csalok!” december 3. Dr. Csorbai Hajnalka – stratégiai igazgató, Opten Informatikai.
IT mentor Digitális írástudás.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
Az egészségügyben, gazdasági – műszaki területen dolgozók foglalkoztatási adatainak felmérése Készítette az Egészségügyi Gazdasági Vezetők Egyesülete.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Az EXPOSITOR Kft.  2006-ban alakult  Több évtizedes kiállításszervezési és marketing tapasztalat – nyomda-, és csomagolóipar területén  Saját tulajdonú.
Econet.hu Nyrt év jelentősebb eseményei I i alaptőke-emelés Est Média Group Kft. 70%-ának megszerzése /Pesti Est, Est.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
Titre de la présentation
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
MILYEN MÉLY A GÖDÖR? A KÓRHÁZAK GAZDASÁGI HELYZETÉNEK FELMÉRÉSE DR. RÁCZ JENŐ-DEMES ISTVÁNÉ-TOMJANOVICS GÉZA BALATONFÜRED OKTÓBER 17.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
A digitális reklám eszközei 1.
A magyar biztosítási piac helyzete Pandurics Anett MABISZ Konferencia október 14.
Tőkés Napenergia hasznosítási körkép ZÖLDEK Klaszter Nemzetközi Konferencia szeptember 12–13., Tatabánya EUSOL.
Hagyományos húsvéti húságazati helyzetkép (a prezentáció az AKI és a KSH adatainak felhasználásával készült) Változatlan stagnálás? avagy Történt-e.
Lantos Csaba. Egészségügyi kiadások a GDP százalékában között OECD átlag Egészségügyi kiadások a GDP százalékában 2012-ben Forrás: OECD Health.
MEDIA HEALTH CHECK BY WHITEREPORT Incze Kinga, Mrs. White Budapest, dec.11.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
NESZ Tagszervezetek mérleg és közhasznúsági beszámolója 2014.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ Munkaerőpiaci helyzetkép a salgótarjáni kistérségben Zaráné Kecskés Erzsébet Igazgató KKC-2008-V
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
Győr-Moson-Sopron megyei TOP 100 kiadvány bemutatása
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
A legnagyobb köztéri médiaköltők (2009
Milovecz Ágnes–PTE KTK Király Ágnes–PTE KTK Poór József–SJE GTK
Üzleti terv bemutatása
A Minőségellenőrzési Eljárási Szabályzat
Közmeghallgatás Dunavecse
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
Előadás másolata:

MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016 MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016. évi közterületi médiapiaci felmérés eredményei.

2016 évi OOH médiapiaci felmérés Az adatok összegyűjtését és összesítését az Outdoor Media Audit Kft. végezte. Teljes körű adatszolgáltatást nyújtott 18 OOH médiatulajdonos cég (piaci részesedésük eszközszám és bevétel alapján cca. 93%) Az OM Audit által nyilvántartott 37 további OOH médiatulajdonos cég árbevételi adatai az Outdoor Media Audit Kft. kihasználtsági és átlagos értékesítési árak alapján, becsléssel határozta meg (piaci részesedésük eszközszám és bevétel alapján cca. 7%) A pénzügyi adatok net-net árbevétel alapján került összesítésre

Jelen pénzügyi bevétel összesítés a hazai OOH – Ambient piaci teljes vertikumát lefedi (99%) Az MRSZ-OOHH szövetség Óriásplakát Citylight digital signage Hirdetőoszlop Indoor Jármű Építési háló MRSZ Ambiente szövetség digital signage (Közoktatási hálózatok, Egészségügyi hálózatok, Eladáshelyi hálózatok, Beauty hálózat, Sport és Fitness, Szórakozóhely, stb.) Jármű, egyedi mozgó hirdetések Utcai egyedi megjelenések (Oszlop, korlát, óra, kandelláber, építési háló, stb.) A két adatszolgáltató kör tartalmaz eszközszintű átfedéseket. A bevételi adatok vagy az OOH vagy az Ambient részben szerepeltetjük a médiatulajdonosok alapján besorolva.

Teljes évi reklámbevétel 2015-2016. A 2016. évi OOH reklámbevétel 1.232.151.182 Ft-tal nőtt (8,14%-os növekedés) az előző évhez képest.

A OOH média reklámbevétele eszköztípusonként 4,45% 11,36% 14,31% Óriásplakát: 4,45%-os növekedés Citylight: 11,36%-os növekedés Egyéb: 14,31%-os növekedés Összesen: 8,14%-os növekedés

OOH média reklám bevételenék megoszlása eszköztípusonként

Összegzés 2013. évi teljes OOH bevétel: 14.366 millió Ft 2016-ban a teljes éves OOH árbevétel 1.232 millió Ft-tal növekedett az előző évhez képest, ami 8,14%-os növekedést jelent: Az óriásplakát bevétele 379 millió Ft-tal növekedett (4,45%). A citylight bevétele 364 millió Ft-tal növekedett (11,36%). Az egyéb kategória bevétele 489 millió Ft-tal növekedett (14,31%).

AMBIENT Az MRSZ Ambient Média tagozata által összesített 2016-os ambient reklámköltés (tagok által közölt és becsült adatok alapján). 2.745.000.000,- Ft Az összeg nem tartalmazzák az OOH-ban szerplő eszközök bevételi adatit. közlekedési járművek (busz-metró-villamos), oszlop, óra kandelláber LED falak és digitális közterületi eszközök Az összeg net-net-net reklámköltés, nem tartalmaz barter és egyéb szponzorációs elemeket.

Együttesen az Ambient szegmens 2016-os reklámbevétele növekedett, az előző 2015-ös évhez képest 2,43%-os (65 millió Ft) mértékben.

köszönjük a figyelmet!