Ez az előadás „A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” („Innova kutatás” - OTKA/NKFIH azonosító: 115857)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
BUDAPEST Budapest Fejlesztési Pólus BUDAPEST INNOPOLISZ Program Benedek Zsolt november 15.
Advertisements

Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
I NFORMÁCIÓS T ÁRSADALOM T ECHNOLÓGIÁI PÓLUS Dr Magyar Gábor BME
Biotechnológiai KKV-k a nemzetköziesedő tudásháromszögben VÁLLALKOZÁSI UTAK A BIOTECHNOLÓGIÁBAN Halász György Imre Szeged, december 11. NKTH Innotárs.
A REGIONÁLIS INNOVÁCIÓ IRÁNYÍTÁSI RENDSZERÉNEK HÁLÓZATI MEGKÖZELÍTÉSE korreferátum ME RFK ülés Kecskeméti Főiskola, Gépipari és Automatizálási Műszaki.
Minőségi oktatás, versenyképesség, oktatási innováció A Microsoft magyarországi innovációs napja Magyar Tudományos Akadémia 2009 november 30 Halász Gábor.
A Kaposvári Egyetem innovációs tevékenysége – Dráván innen, Dráván túl
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint eredményeinek bemutatása.
Uni-LO - Promoting the EQF learning outcomes approach within European universities Az Európai Képesítése Keretrendszer és a tanulási eredmények Projekt.
A SABEDU Kft. Oktatási Ágazata Tarr Dániel december 09. A Sabedu Kft. oktatási ágazati céljai Az e-learning technológiák megismertetése és elterjesztése.
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Az Egyetem, mint az innováció motorja ELTE Innovációs Nap Az Egyetem, mint az innováció motorja Fábián István, rektor Debrecen, február 26.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Rejtő Sándor Könnyűipari Mérnöki Főiskolai Kar
Közoktatás – pedagógusképzés - neveléstudomány
BESZÁMOLÓ A ÉVRŐL Horváth Gyula MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG.
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR K+F PÁLYÁZATI RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS DÉKÁN Nemzetközi.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
Felsőoktatás-kutatás és szakpolitikai hasznosulás Magyarországon Tényeken alapuló (evidence based) szemlélet a felsőoktatásban „Adatalapú döntéshozatal.
Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet A LEADER PROGRAM MINT HELYI PARTNERSÉG KÉRDÉSEI MAGYARORSZÁGON.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
A Dublin-i Future Internet Assembly üzenetei Sallai Gyula, Vilmos András Jövő Internet Kutatáskoordinációs Központ Budapest, június 4.
Felnőttképzések a Természettudományi Múzeumban Dr. Vásárhelyi Tamás
Innováció ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban SET GIFT.
2005. július 6-8. Zentai László  ICA Joint Seminar, Madrid 1 MADRID, Joint Seminar INTERNET-BASED CARTOGRAPHIC TEACHING AND LEARNING: ATLASES, MAP USE,
INNOAXIS IPA HUSRB/0901/2.1.3 APPLICATION ID: HU-SRB/0901/213/028 PROJECT TITLE: The borderline as an axis of innovation LEAD BENEFICIARY: Centre for Regional.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED projekt - airLED project Regionális Fejlesztési és Koordinációs.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
Információs nap szeptember 8..
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
Innováció az oktatásban – szakmai konferencia Szabó Mária szeptember 22. Az oktatási és a szakpolitikai gyakorlat - műhely.
Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban. THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY I. The number of personal computers and users in educational institutions.
a segítő kommunikáció (AAK) oktatásához
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Nemzetközi ökoiskolai helyzetkép Varga Attila
Konferencia a Kutatási kiválóság jövőjéről ELTE június 22. Dr. Farkas Ferenc általános és stratégiai rektorhelyettes PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM CSŐRE.
Európai Társadalmi Jelentés 2008 Műhelybeszélgetés Oktatás május 30.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
KGYTK Országos tehetségsegítő módszertani konferencia
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet térségi tevékenysége Budapest, november 30. Hálózatépítés - kapacitásbővítés – OFI-Pontok /távmunka/
MESTERSÉGES MEGTERMÉKENYÍTÉS SIKERESSÉGÉNEK NÖVELÉSE NON-INVAZÍV MÓDSZEREKKEL TÁMOP D-15/1/KONV ZÁRÓ RENDEZVÉNY november 19.
ELTE Innovációs Nap 2016 Innováció és partnerség az oktatási ágazatban: az ELTE PPK EDiTE-EJD H2020 programjának perspektívája és gyakorlata Halász Gábor.
Pécs és térsége gazdasága Pólus és a K+F+I november 27. Dr. Síkfői Tamás.
Learning Hospitals projekt – az EU kórházaiban zajló betegoktatás fejlesztése Bethleni Zsuzsanna Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet Budapest.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Természettudományos nevelés Réti Mónika kutató Kutatási, Elemzési és Értékelési Igazgatóság Iskola- és Módszertanfejlesztő Központ V.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
HEINNOVATE OECD-EU partnerségi projekt Magyarország részvételével, 2016 Kovács István Vilmos, ELTE PPK Felsőoktatási és innovációkutató csoport.
Új innovatív beszerzési modellek (PcP – Pre-Commercial Procurement) és alkalmazásuk Fenntarthatóság és energiahatékonyság a közbeszerzési eljárásban Miskolc,
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
Zöld óvodák és Ökoiskolák a köznevelési intézményekben
Csabai Renáta Projektmenedzser Pannon Gazdasági Hálózat Egyesület
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
Intézményi szintű oktatási innovációk Magyarországon: az óvodáktól a doktori iskolákig Innováció, kutatás, pedagógusok HuCER május Halász.
Az új Alaptörvény és a jogélet reformja
Marie Skłodowska-Curie Akciók
A nem állami, nem önkormányzati iskolák helyzete Magyarországon
A konferencia megszervezéséhez és lebonyolításához a támogatást a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal (NKTH), valamint a Kutatás-fejlesztési Pályázati.
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Új lendülettel az európai kutatóegyetemek élvonalába
„Aperitif” Innovációs potenciál az Arany János Kollégiumi és Kollégiumi Szakiskolai Programba programban AJKP-AJKSZP ORSZÁGOS TANÉVNYITÓ Kiskunfélegyháza.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Az intézményi pedagógiai innováció A református köznevelési intézmények vezetői és fenntartók képviselői számára szervezett intézményvezetői konferencia.
Előadás másolata:

Ez az előadás „A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” („Innova kutatás” - OTKA/NKFIH azonosító: 115857) c. kutatás eredményeinek felhasználására épül ELTE Innovációs Nap 2016 Innováció és partnerség az oktatási ágazatban: az ELTE PPK EDiTE-EJD H2020 programjának perspektívája és gyakorlata Halász Gábor ELTE PPK 2016. május 11. 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD

Az EDiTE Horizon 2020 program European Doctorate in Teacher Education Erasmus LLP kurrikulum-fejlesztési projekt (2012-2014) Öt európai egyetem Záró konferencia Budapesten (2014) EDiTE-EJD Horizon 2020 projekt Marie Skłodowska-Curie actions, Innovative Training Networks – European Joint Doctorates 15 fiatal kutató alkalmazása (egyetemenként 3 fő) Közös kutatási program ELTE PPK – WP5 (Building Institutional Links) 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD

Partnerség az EDiTE-EJD programban A pályázati kiírás megkövetelte a partnerség-építési projektelemet Minden résztvevő doktori iskola partnerségi megállapodásokat köt Partnerek az ELTE EDiTE programjában A partnerség irányelvei Partnerség szeminárium 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD 3

A partnerség az oktatási ágazat innovációs stratégiájában OECD: az oktatási ágazat innovációs stratégiája Az oktatás az innovációért Innováció az oktatásban Ágazati tudásháromszög Innovációs klaszterek az oktatásban (USA) Hazai ágazati innovációs stratégia (az ELTE hozzájárulása) 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD

Köszönöm a figyelmüket! 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD

Az ELTE partnerei Association of Teacher Educators (Tanárképzők Szövetsége) Szandaszőlős Primary and Art School (Szandaszőlősi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola) University of Szeged – Hungarian-Netherlands School of Educational Management (Szegedi Tudományegyetem – Közoktatási Vezetőképző és Továbbképző Intézet) Children’s House Alternative Programme - Klebelsberg Kuno Primary and High School (Gyermekek Háza Alternatív Alapozó Program Klebelsberg Kuno Általános Iskola és Gimnázium) Trefort Ágoston Secondary Grammar School (Trefort Ágoston Gyakorlógimnázium) Tomori Pál School (Budapest Főváros XIII. Tankerülete Számítástechnikai Általános Iskola Tomori Pál Tagiskolája) Miskolc-Hejőkeresztúr KIP Regional Methodological Centre (Miskolc-Hejőkeresztúr KIP Regionális Módszertani Központ) 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD

Partnerségi irányelvek háttér célok elvek eszközök 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD

Az egyetemek és iskolák közötti partnerség elvei az EDiTE-EJD H2020 programban Kutatás és gyakorlat összekötése A kölcsönös tiszteleten alapuló kommunikáció Kölcsönös érdekeltség Kölcsönös tanulás A partnerségi modellek diverzitása A külső partnerek közötti horizontális kommunikáció támogatása Láthatóság és átláthatóság Nyitottság 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD

Vitaindító háttéranyag az iskola-egyetem partnerségről A seminar co-hosted by the ELTE Doctoral School of Education and the Miskolc-Hejőkeresztúr KIP Regional Methodological Centre Budapest 2016.05.13 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD

Innováció az oktatási ágazatban A partnerség fejlesztése az oktatási ágazat innovációs stratégiájának egyik kulcseleme 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD 10

Oktatási innovációs klaszterek 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD 11

676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD