Ez az előadás „A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” („Innova kutatás” - OTKA/NKFIH azonosító: 115857) c. kutatás eredményeinek felhasználására épül ELTE Innovációs Nap 2016 Innováció és partnerség az oktatási ágazatban: az ELTE PPK EDiTE-EJD H2020 programjának perspektívája és gyakorlata Halász Gábor ELTE PPK 2016. május 11. 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD
Az EDiTE Horizon 2020 program European Doctorate in Teacher Education Erasmus LLP kurrikulum-fejlesztési projekt (2012-2014) Öt európai egyetem Záró konferencia Budapesten (2014) EDiTE-EJD Horizon 2020 projekt Marie Skłodowska-Curie actions, Innovative Training Networks – European Joint Doctorates 15 fiatal kutató alkalmazása (egyetemenként 3 fő) Közös kutatási program ELTE PPK – WP5 (Building Institutional Links) 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD
Partnerség az EDiTE-EJD programban A pályázati kiírás megkövetelte a partnerség-építési projektelemet Minden résztvevő doktori iskola partnerségi megállapodásokat köt Partnerek az ELTE EDiTE programjában A partnerség irányelvei Partnerség szeminárium 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD 3
A partnerség az oktatási ágazat innovációs stratégiájában OECD: az oktatási ágazat innovációs stratégiája Az oktatás az innovációért Innováció az oktatásban Ágazati tudásháromszög Innovációs klaszterek az oktatásban (USA) Hazai ágazati innovációs stratégia (az ELTE hozzájárulása) 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD
Köszönöm a figyelmüket! 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD
Az ELTE partnerei Association of Teacher Educators (Tanárképzők Szövetsége) Szandaszőlős Primary and Art School (Szandaszőlősi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola) University of Szeged – Hungarian-Netherlands School of Educational Management (Szegedi Tudományegyetem – Közoktatási Vezetőképző és Továbbképző Intézet) Children’s House Alternative Programme - Klebelsberg Kuno Primary and High School (Gyermekek Háza Alternatív Alapozó Program Klebelsberg Kuno Általános Iskola és Gimnázium) Trefort Ágoston Secondary Grammar School (Trefort Ágoston Gyakorlógimnázium) Tomori Pál School (Budapest Főváros XIII. Tankerülete Számítástechnikai Általános Iskola Tomori Pál Tagiskolája) Miskolc-Hejőkeresztúr KIP Regional Methodological Centre (Miskolc-Hejőkeresztúr KIP Regionális Módszertani Központ) 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD
Partnerségi irányelvek háttér célok elvek eszközök 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD
Az egyetemek és iskolák közötti partnerség elvei az EDiTE-EJD H2020 programban Kutatás és gyakorlat összekötése A kölcsönös tiszteleten alapuló kommunikáció Kölcsönös érdekeltség Kölcsönös tanulás A partnerségi modellek diverzitása A külső partnerek közötti horizontális kommunikáció támogatása Láthatóság és átláthatóság Nyitottság 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD
Vitaindító háttéranyag az iskola-egyetem partnerségről A seminar co-hosted by the ELTE Doctoral School of Education and the Miskolc-Hejőkeresztúr KIP Regional Methodological Centre Budapest 2016.05.13 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD
Innováció az oktatási ágazatban A partnerség fejlesztése az oktatási ágazat innovációs stratégiájának egyik kulcseleme 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD 10
Oktatási innovációs klaszterek 676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD 11
676452 EDiTE-EJD Horizon 2020 | MSCA-ITN-EJD