SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 3.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Személyes gondoskodás megszervezésére köteles szervek
Advertisements

Önkormányzatok finanszírozása
Győr város szociális ellátórendszerének működtetése az önkormányzati, civil és egyházi szolgáltatók közreműködésével. Páternoszter Piroska főosztályvezető.
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztályának feladatai a 2011/2012. tanévben Némethné Fülöp Terézia oktatási főosztályvezető
Adózási alapismeretek 5.2 konzultáció Helyi adók
Reflexiók a szakpolitika részéről - Városhálózati hatásértékelés Területfejlesztési értékelések workshop Budapest, április 25.
Ugrás az első oldalra A jövőképtől a megvalósításig Városfejlesztés irányai, feladatok ban Dr. Szaló Péter szakállamtitkár A jövőképtől a megvalósításig.
Államtitkári Kabinetfőnök Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
A járási rendszer megújítása
1 Megváltozott szerepben a megyei önkormányzatok! Tájékoztatás a megyei önkormányzatok feladatairól és azok szociálpolitikát érintő kapcsolódási pontjairól.
A költségvetési tervezés megbízhatóságához és megalapozottságához szükséges belső kontrollok kialakítása és működtetése Összeállította: Kiss Péter pénzügyi.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Integrált közösségi szolgáltató terek
Konszolidációs törvény a megyei intézmények
A KLIK szerepe a szakképzés irányításában
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
Tájékoztató évi CXCVIII. törvény a területfejlesztéssel és a területrendezéssel összefüggő egyes törvények módosításáról „Regionális fejlesztési.
A kistelepülési könyvtári ellátás reformja
KÖZSZOLGÁLTATÁS TERVEZÉSE, SZERVEZÉSE Általános Vállalkozási Főiskola III. évfolyam 2008/2009. tanév 2.
Közmeghallgatás december 2. Költségvetési beszámoló.
A VÁROSREHABILITÁCIÓS KERET FELHASZNÁLÁSA ÉPÜLET KÖZTÉR 2013 előtt 2013 évben kifizetés: 12 milliárd Ft 8 támogatott kerület; 3 nyereséges. keret: 5 milliárd.
SZÉKESFEHÉRVÁR MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNAK évi költségvetési javaslata.
Tájékoztató a megyei tervezés aktuális állásáról
Az önkormányzatok évi finanszírozása
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Integrált Területi Program
Könyvtári fejlesztési koncepció a községekben, megvalósítási lehetőségek Dr. Kenyéri Katalin NKÖM Könyvtári Főosztálya 2005.
A Terület- és Település- fejlesztési Operatív Program (TOP) fejlesztési irányai önkormányzatoknak Kovács Zoltán fejlesztési igazgató DDRFÜ Nkft.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Pályázati lehetőségek önkormányzatok számára.
Eger Város Önkormányzata gazdálkodásáról. A városi intézményrendszer Oktatási intézmények Óvodák (13) Nevelési Tanácsadó és Logopédia Általános iskolák.
Államháztartási alapismeretek
„ A megújuló energia helye a Somogy megyei fejlesztési elképzelésekben” Budapest, március 30.
Dr. Gordos Tamás programiroda vezető Budapest,
A magyar önkormányzati rendszer bemutatása OSLO április 22
ÉMOP – Üzleti infrastruktúra fejlesztése. Keretösszeg: „1” részcél: Ipari Parkok millió Ft „2” részcél: Ipari területek millió Ft „3” részcél:
A kistelepülési könyvtári ellátáshoz kapcsolódó támogatások hatékony felhasználása Emberi Erőforrások Minisztériuma Kultúráért Felelős Államtitkárság Kulturális.
Somogy megye Integrált Területi Programjának végrehajtása KAPOSVÁR DECEMBER 11.
Hulladékgazdálkodás önkormányzati feladatai december 6. Szeged Csongrád Megyei Kormányhivatal Törvényességi Felügyeleti Főosztály Dr. Balogh Zoltánné.
G YŐR M EGYEI J OGÚ V ÁROS adó- és gazdaságpolitikája Nagy Tamás Gazdálkodási Főosztályvezető Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Győr, 2016.
Készült a PH Gazdasági Igazgatóságán „Szolnok tovább épül” Összefoglaló a 2016.évi költségvetésről 16,5 milliárd bérek 3,9 milliárd fejlesztés 5,7 milliárd.
Berettyóújfalu Város Polgármesteri Hivatal Műszaki iroda bemutatása.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
Állam és az önkormányzatok feladatmegosztása, tervezett változások Gödöllő, június 24.
Rábapatona Község Önkormányzat 2011 évi költségvetés végrehajtása.
AZ EFOP VÉGREHAJTÁSÁNAK ELŐREHALADÁSA* SZEPTEMBER 23. *2016. SZEPTEMBER 15-EI ADATOK ALAPJÁN DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS.
A járási rendszer megújítása
Helyi Fejlesztési Stratégia intézkedéseinek bemutatása
TOP vas megyei aktualitásai
Szpi működése 2011-ben létrejött a Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. a Promei Nonprofit Kft. jogutódjaként a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tulajdonosi.
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 5.
Tájékoztató Nagykovácsi Nagyközség Önkormányzatának
2017. július 5..
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 3.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 6.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Az önkormányzati működtetés átvételének tapasztalatai
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A TÉR_KÖZ pályázat számokban
BESZÁMOLÓ A BTK Kari Tanácsának részére
SZÉKESFEHÉRVÁR MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNAK 2012
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 2.
Lorem ipsum.
Főutca program PILISVÖRÖSVÁRON
Napirendek Megnyitó Együttműködési megállapodás megvitatása, elfogadása Irányító Csoport megválasztása, Irányító Csoport elnökének megválasztása Egyebek.
A helyi önkormányzatok feladatrendszere és költségvetése
KÖZMEGHALLGATÁS Tájékoztató Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata feladatellátásáról november 16.
A Terület- és településfejlesztési Operatív Program keretében megvalósuló beruházások előrehaladása Egerben.
Előadás másolata:

SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ 2017. február 3. SZÉKESFEHÉRVÁR MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA 2017. évi költségvetési javaslata SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ 2017. február 3.

I. Szabályozási keretrendszer 1. Magasabb szintű jogszabályok 2. Önkormányzati stratégiák, koncepciók (kiemelten ITS, GP, MVP) 3. Önkormányzati rendeletek 4. Közgyűlési határozatok 5. Hatályos szerződések

II. Alapelvek Optimális működés fenntartása, igazodva az új feladatokhoz 2. Több szempontú értékelést követően vállalt többéves fejlesztések 3. Saját bevételek mértékének stabil fenntartása, átgondolt felhasználása 4. Megképzett tartalékok megtartása

III. Pillérek BIZTONSÁG HUMÁNERŐFORRÁS FEJLESZTÉS

IV. Költségvetési kiadás 67.966 millió Ft

V. Kiemelt saját bevételek Összes saját bevétel 19.116 mFt, melyből iparűzési adó 14.200 mFt, építményadó 1.800 mFt,

VI. Tartalékok 1. Önkormányzati feladatellátást szolgáló keret: 3,6 Mrd Ft 2. Általános tartalék: 250 mFt 3. Egyéb tartalékok: 676 mFt

VII. Kiemelt programok Folytatjuk az Ybl Programot az általános és középiskolai felújítások ütemezett végrehajtásával, az óvodai épületek koncentrált tető, nyílászáró és gépészeti felújításával és a szociális és egészségügyi intézmények felújításával.

VII. Kiemelt programok Folytatjuk és kiegészítjük a Saára Gyula Programot önkormányzati fejlesztésben, Városgondnokság bevonásával, valamint elindítjuk a Parkoló Fejlesztési Programot, melynek célja, hogy a következő években mintegy 1000 új parkolóhely kerüljön kialakításra a tágabb értelemben vett belvárosban.

VII. Kiemelt programok Folytatjuk az oktatási programot az egyetemekkel való együttműködés keretében, az ösztöndíj program mentén, a középfokú oktatás támogatásával, valamint tervezetten saját program indításának előkészítése a digitális oktatás színterén, az érzékenyítés területén.

VII. Kiemelt programok Folytatjuk a közbiztonsági programot a Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság működési és autóbeszerzési támogatásával a városrészi közbiztonsági feladatok, katasztrófavédelmi feladatok támogatásával, a közterület felügyelet, mint önkormányzati rendőrség működtetésével, térfigyelő kamerák működtetésével és további bővítésével.

VII. Kiemelt programok Elindítjuk a Kégl György Programot prevenció, szűrőprogramok praxisok támogatása lakhatási támogatási rendszer kidolgozása kórház működési, fejlesztési támogatása rendelők állapotfelmérésével, ütemezett felújításával, eszközfejlesztésével.

VIII. Kiemelt kiadások Működtetés, térségi ellátás, jóléti kiadások 23,7 Mrd Ft Összes fejlesztés, felújítás 39,8 Mrd Ft

IX. Működtetés, térségi ellátás, jóléti kiadások Intézményi (hivatallal), önkormányzati működtetés 12,5 MrdFt, ebből: Intézmények ágazatonként Egészségügyi ágazat 610 mFt, Szociális ágazat 1.952 mFt, Oktatási ágazat 3.889 mFt, Kulturális ágazat 2.553 mFt. Egyéb ágazatonkénti besorolt kiadások 9,7 MrdFt Humán szolgáltatás kiadásai 1.675 mFt, Rendvédelmi, közbiztonsági feladatok, szemléletformálás 180 mFt, Város-, község- és ingatlangazdálkodás 6.678 mFt, Sportfeladatok kiadásai 888 mFt, Kistérségi társulási, szociális és egészségügyi feladatok 275 mFt.

IX. Működtetés, térségi ellátás, jóléti kiadások Intézményeket érintő feladatátadásból származó kiadási megtakarítás 854 millió Ft, az átadáshoz kapcsolódó önkormányzat által fizetendő szolidaritási hozzájárulás számított összege 1.523 millió Ft, az állam által az oktatási intézmények felújítására, fejlesztésére 2017. évben tervezett legalább 610 millió Ft. Az átadás-átvétel egyenlegét az állami fenntartó a székesfehérvári intézményekre, zömmel önkormányzatunk tulajdonában álló ingatlanokra fordítja.

X. Fejlesztés, felújítás Összes fejlesztés, felújítás (önkormányzati tulajdonú társaságok nélkül, áthúzódó tételekkel) 39,8 MrdFt ebből: Önerős fejlesztések 5.380 millió Ft, Épületfelújítás, egyéb építés 1,8 MrdFt, Út-, hídfejlesztés, parkoló-, járdaépítés 2,3 MrdFt, Csapadékcsatorna fejlesztés 0,2 MrdFt, Egyéb városüzemeltetési feladatok, fejlesztési keretek 1,1 MrdFt. Víziközmű-fejlesztési Alap 1.334 millió Ft,

X. Fejlesztés, felújítás MVP projektek 8.956 millió Ft, Székesfehérvári középiskolai campus megvalósítása Multifunkcionális rendezvény és sportcsarnok tervezése Egyedi projektek 21.830 millió Ft, Székesfehérvári stadionrekonstrukciós program és Sóstó Természetvédelmi Terület, Vidámparki Csónakázótó rehabilitációja Árpád-ház Program ITP projektek 2.254 millió Ft.

XI. Összefoglaló Mozgástér alapjai Optimalizált működés Magas adóbevétel a gazdaság szereplőitől Adósságkonszolidáció 2017. évi 2,4 Mrd Ft-os hatása Hitelek nélküli gazdálkodás Forrásfelhasználás színterei Stabil működés (tartalékokkal) Magas színvonalú humán és közszolgáltatás Milliárdos fejlesztések