Új skála – új lehetőségek

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Internetes attitűdváltozások a felsőoktatási hallgatók körében 2002–2007 Dr. Vig Zoltán augusztus 26.
A tanári munka értékelése
A közoktatás általános és területi folyamatai a különböző hierarchiaszintű térségekben PTE TTK FÖLDTUDOMÁNYOK DOKTORI ISKOLA BLAHÓ JÁNOS.
V. Kollégiumi Konferencia március 26. A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet és a Deák Ferenc Középiskolai Kollégium rendezvénye.
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A nevelés stílusa.
MTA - SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia Eger, november 7-9. A természettudományos tudás és alkalmazásának.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
A ÉVI KOMPETENCIAMÉRÉS FIT- JELENTÉSEINEK ÚJ ELEMEI Balázsi Ildikó.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Középpontban a fejlődés
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Az ember futhat, de nem menekülhet a megmérettetés elől. Az egyetlen gyerek se maradjon ki a mérésből jelszavát hangoztató korban az oktatásban dolgozóknak.
PEDAGÓGIAI KÍSÉRLET KOOPERATÍV MÓDSZEREK ALAKAMAZÁSA II. OSZTÁLYBAN A MATEMATIKA TANÍTÁSÁBAN ARI LÁSZLÓ II. év- távoktatás.
Halmazok. Legyen A={a; a=4k 2 -2k+1; kЄ N} – Legyen B={b; b=(8m 3 +1)/(4m 2 -2m+1), m ЄN} – Adja meg az A halmaz elemeit k=1,3,5,7-re, a B halmaz elemeit.
A fejlesztőpedagógus szerepe a Családok Átmeneti Otthonában
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
Petrou Thessalia, spanyoltanár MA_LMK
A tanulói jelentés.
Mire jó a FIT elemző szoftver?
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Kérdések 1. Miért kell olyan sokat várni az eredményekre a mérés után?
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Integráció és inklúzió
Az országos mérések megújult rendszere
Az Országos képesítési keretrendszer 0. szintje Katona Nóra ELTE, PPK, Pszichológai Intézet május 12.
DIDAKTIKA: témák, szakirodalmak 2008/2009. TANÉV 1. FÉLÉV.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
Új feladatok, új szakemberek, megújult intézmény a járás területén
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet1 Fehérvári Anikó Munkapiaci elvárások FSZ- és BA-hallgatók körében ONK november.
A 2014/15-ös tanév mérései Nemzetközi szint: PISA mérés (15 éves tanulók.) Országos mérések: A köznevelési törvény, a 20/2012 (VIII.31.)EMMI rendelet,
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
Alternativitás a szakképzésben Budapest október 14.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Érettségi eredmények 2017.
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Érettségi
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő

Egységes skála (1)

Egységes skála (2) 6-ról 8-ra

Egységes skála (3) 8-ról 10-re

Egységes skála (4)

Jön! Országos jelentés Változás időrendben Az évfolyamok összehasonlítása Az évfolyamok fejlődése Település típus - eredmények és fejlődés Képzési típus - eredmények és fejlődés Fiúk és lányok- eredmények és fejlődés Családi háttér és az eredmények Háttérváltozók hatásai

A helyi teljesítményértékelés és a mérési eredmények

Osztályozás és mérés (matematika)

A tanulók egyéni fejlődése

Tanulói jelentés (1)

Tanulói jelentés (2)

Tanulói jelentés (3)

Az iskola fejlesztő hatása

A fejlesztő hatás és a korábbi eredmények

A fejlesztő hatás és a korábbi eredmények

A fejlesztő hatás és a korábbi eredmények

A fejlesztő hatás és a korábbi eredmények

Az átlag mindent elfed…

Az iskola fejlesztő hatása Fejlesztő hatás a komplex modell alapján Az iskola fejlesztő hatása Korábbi eredmény Szociokulturális jellemzők Nem Telephelyi előzetes eredmény Képzési forma Településtípus

Hozzáadott pedagógiai érték? Az iskola fejlesztő hatása !

Egy iskola…10. évfolyam…matematika

Egy iskola…10. évfolyam…matematika 12:13 11:16

És egy másik…10.évfolyam…matematika

És egy másik…10.évfolyam…matematika

Használjuk egyre jobban a mérési rendszer szolgáltatásait! Érdemes!