AZ OLVASÓSAROK MŰKÖDÉSÉNEK ELŐNYEI

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
A dunakeszi Kölcsey Ferenc Városi Könyvtár szolgáltatás fejlesztése, képzési szerepének erősítése TÁMOP /1/KMR.
TIOP / „A minőségi szolgáltatás feltételeinek megteremtését és a Vas megyei tudásvagyon egyenlő esélyű hozzáférését támogató informatikai.
Olvasóvá nevelő program a felső tagozaton 5-6. évfolyam
Kis Bocs Baba-Mama klub Baba- Mama Egészség, Életmód, Szabadidő és Szociális Információs Közhasznú Egyesület.
A nevelési-oktatási programmal elérni kívánt fejlesztési célok • A felnövekvő nemzedék egészséges életmódra nevelése, • a szabadidő természetben történő.
Kölyökkuckó Napközi Mekényes
1 KÖZÖSSÉGFEJELSZTŐK BÉKÉS MEGYEI EGYESÜLETE. 2 KÖZÖSSÉGI SZÍNTÉR - IBSEN HÁZ.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat Észak-magyarországi Regionális Ifjúsági Szolgáltató Iroda ● 3527 Miskolc, Selyemrét.
Iskolánkról.
Emberi Erőforrások Minisztere alapította,
Készítette: Kiss András – Kerekes Tímea KEMAFI – Szabocs-Szatmár-Bereg megyei Civil Információs Centrum.
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
TÁMOP A-11/ Tájékoztató a „Hálózatban a jövőnkért” TÁMOP A-11/ pályázatról.
Integrált közösségi és szolgáltató terek Koncepció, megvalósulás, kilátások Beke Márton FVM-VKSZI, HROD Közösségi Társadalomfejlesztési Központ.
TÁMOP /A – RÉV projekt ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT III. ORSZÁGOS HÁLÓZATI TALÁLKOZÓ Budapest
Önkéntes munka az Ózdi Művelődési Intézmények Városi Könyvtárban
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
A gyerekek nem várnak Gyerekesélyprogram 2007
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár - mint fogadó intézmény -
AZ IKSZT program bemutatása Eperjesi Tamás vidékfejlesztési igazgató Kecskemét-Imrehegy, július 16.
CIVILEK és ÖNKORMÁNYZATOK
Teleházak pályázati lehetőségei. TIOP 3-as prioritás A munkaerő-piaci részvételt és a társadalmi befogadást támogató infrastruktúra fejlesztése
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
Olvasásismeret 2006/2007 II. félév Beniczky Péterné.
Integrált közösségi szolgáltató terek
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
Győr Pláza Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület „SzínStér” Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Győr.
Zrínyi Ilona Általános Iskoláért Alapítvány Alapítása : Szülői Munkaközösség Alapítása : Szülői Munkaközösség Cél: - az iskolai felszereltség.
Bodor Tamás főosztályvezető-helyettes Gyermek és Ifjúsági Osztály
„HELYI.ÉRTÉK” A mezőkövesdi Ifjúsági Információs Pont szolgáltatásainak fejlesztése TÁMOP-5.2.5/08/1/B.
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
Fogyatékosok gondozása
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
„Építő közösségek a tényői IKSZT-ben”
Ifjúsági Információs és Tanácsadó Iroda Kedves Fiatalok! Ingyenes internet használatával kinyílik előtted a világ, olyan fontos tudnivalókról kapsz tudást.
Gersekaráti IKSZT – esély és lehetőség a közösség szolgálatára IKSZT Szakmai nap, Bak,
Kik vagyunk? A szervezet alapítói elsősorban az ELTE szociális munkás, szociológus, szociálpolitikus, pszichológus és jogász hallgatói közül kerültek.
Ajka város Belváros 1. akcióterület rehabilitációja KDOP /2f Pályázati összefoglaló KÖZÉP-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS OPERATÍV PROGRAM.
Az aktív időskor programjára, a Szenior Akadémia hálózat kialakítására Horváth János Kowacsics Rita Budapest, Szenior Akadémia.
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
Az „Életet az éveknek” Országos Szövetség munkája, hatása a hazai időspolitikára: aktív időskor Budapest, április 23. Hegyesiné Orsós Éva Hegyesiné.
TÁMOP-2.1.2/ Az eTanácsadó hálózat szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Mezőkeresztes január 3. – január 20.  iskoláit Szikszón, Kassán, Miskolcon, Egerben végezte kitűnő eredménnyel  1947 – pénztáros.
Családoknak szóló, helyi szemléletformáló programok támogatása „Tehetséges vagyok a családom támogat” NTP-CSSZP-M –
Az Integrált Közösségi és Szolgáltató Tér program bemutatása Rózsa Judit IKSZT programkoordinátor
Fejér megye 2015 Szakmai kapcsolatrendszere Feladatfinanszírozási program keretében 29 település.
„Mocsolád-Civilház” Közhasznú Nonprofit Kft
Gyerekszegénység Elleni Nemzeti program Szécsényi Gyerekesély programja Az alternatív vitarendezés lehetőségei és multiplikációja a programban.
ÉLETTÉR Közösség- és Településfejlesztő Egyesület.
– Letölthető változat –
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Égigérő mesefa Biblioterápiás foglalkozások az életminőség javításáért
Győr Pláza Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület „SzínStér” Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Győr.
Szociálpedagógia BA szak, Nappali és levelező tagozat
Az integrált szolgáltatási rendszer előnyei
Pályaválasztási Kiállítások 2008
A Tudásrégió közösségi színterei
A BIIRSZ tegnap, ma és holnap;
Urbánné Malomsoki Mónika
Ifjúsági feladatok az IKSZT-ben
Előadás másolata:

AZ OLVASÓSAROK MŰKÖDÉSÉNEK ELŐNYEI MEZŐKERESZTESI INTEGRÁLT KÖZÖSSÉGI ÉS SZOLGÁLTATÓ TÉR

IKSZT Az Integrált Közösségi és Szolgáltató Tér 2011 novemberében nyitotta meg kapuit a város lakossága előtt.

Az Integrált Közösségi és Szolgáltató Tér egy olyan központ , amely helységeivel és eszközeivel próbál meg teret biztosítani a legkülönfélébb szakágazatok, számára, hogy közszolgáltatásait elérhetővé tegye, és egyben közösségi tér is, melynek feladata hogy befogadja a közösségi indíttatású, illetve közösségi célú kezdeményezéseket, folyamatokat. Az IKSZT feladata, hogy a települések életminőségét javító közösségi, kulturális, információs, és közművelődési szolgáltatásokat nyújtson. Egyik fő profilja, hogy kiszolgálja a fiatalokat, teret adjon a 20-30-as korosztály igényeinek, elsősorban közösségi programok generálásával. Nagy hangsúlyt fektetünk a kulturális élet fellendítése, egy olyan helyet szeretnénk teremteni, ahol mindenkinek lehetősége van a szabadidő hasznos eltöltésére.

Az IKSZT a következő szolgáltatásokat biztosítja: Internet hozzáférés Ifjúsági programok szervezése, kézműves foglalkozások, ifjúsági információs pont működtetése, Gyermek különös tekintettel a 0-5 éves korosztály számára foglalkozások, fejlesztő programok Kulturális, ismeretterjesztő, hagyományőrző programok Vállalkozók számára a működéssel kapcsolatos tájékoztató előadások Egészségfejlesztő programok szervezése, Közösség fejlesztő programok ( szabadidős illetve szórakoztató jelleggel) Olvasókultúra fejlesztésével kapcsolatos programok Digitális írástudás fejlődését támogató programok Civil szervezetek támogatása…..

OLVASÓKULTÚRA FEJLESZTÉS Tahy Olga Városi Könyvtár

OLVASÓSAROK

A jó könyv arról ismerszik meg, hogy akárhányszor olvassuk, mindig más. Aderson Cooper

Könyvtári bemutatkozás Író-olvasó találkozó Felolvasó est Klub délután Mese délután Vetélkedő Könyvtári bemutatkozás

Míg 40 évvel ezelőtt a felnőtt népesség 60 százaléka olvasott, napjainkban már csak 40 százalék állítja ezt magáról. Pedig aki lemarad az olvasásban, azt könnyebben fenyegeti a funkcionális analfabetizmus, a nyelvi elszegényedés. Mivel a család az olvasás megismertetése és megszerettetése szempontjából az első, megalapozó és motiváló közeg, a szülői tudatosság, a szülői példa egy életre szólóan meghatározó tényező. 

Konc gábor

Konc gábor

Fejős éva

Fejős éva

Jeanette Chere

Jeanette Chere

Barsi ernő

Barsi ernő

Kemecsei ferenc

Kemecsei ferenc

Könyv hét

Klub délután

Mese délután

vetélkedő

Könyvtár bemutatkozás

Könyvtár bemutatkozás

Köszönöm megtisztelő figyelmüket ! Okosné Kemény Henriett ikszt@mezokeresztes.hu 06-30-633-34-78