A képanyagokat dekoratőr diákjaink készítették 2016-ban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MAHIR Kiállítás és Rendezvény Kft. Vásári stand – A kiállító névjegye
Advertisements

„Tanulás az, ha rájövünk arra, amit már tudunk. Cselekvés az, ha megmutatjuk, hogy tudjuk. Tanítás az, ha másokat emlékeztetünk arra, hogy ő k is éppolyan.
Partiumi Keresztény Egyetem - Nagyvárad -
Göcseji Múzeum •.•..\Piano.mp3. „Diák-barát múzeum, múzeum-barát diák” Közhasznú munka lehetőségek diákoknak.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Szakközépiskolai képzés
„Ezt egy életen át kell játszani”
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
„Egy kép többet mond ezer szónál!”
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
2009. október 12. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 6. előadás.
50 éves a szegedi informatika
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Az alapképzések bevezetésének tapasztalatai
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
intézményi folyamat-szaktanácsadó
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Az emberi természet természettudományos vizsgálata
2009. november 16. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 10. előadás.
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
2009. október 5. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 5. előadás.
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Weszely Orsolya Observans Képzési Szolgáltató Kft.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
AGRÁRMÉRNÖKI SZAK (MSc.) NYME Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar
Kompetensek lettünk? június 27..
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Székesfehérvári Belvárosi I. István Középiskola
Új modulok a szakképzésben Projektmenedzsment – MS Project 2007 Szentirmai Róbert.
Benjamin Bloom: A nevelési célok taxonómiája
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Alkalmazott nyelvészet I.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
A tantárgy komplex jellegű!! A tervezés két szakaszra oszlik: 1. Távlati felkészülés 2. Közvetlen előkészület az órára.
2016. január 29. Dr. Szabolcs Éva egyetemi tanár Neveléstudományi Intézet Neveléstudományi mesterszak az ELTE Pedagógiai és.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
Előadó: Dr. Bujdosó Zoltán A „Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről” c. rendezvénysorozat.
Szivák Judit Intézeti értekezlet jún Oktatási asszisztens szakirány.
Emberi erőforrások FOKSZ. FOKSZ Felsőoktatási szakképzés 4 félév 2 szakirány: személyügyi és humánpolitikai 120 kredit  90 kredit, besorolási szakon.
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
A fizika tanítása 10. lecke Az óraelemzés szempontjai.
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNY I EGYETEM MŰSZAKI MENEDZSER SZAK KIG Pályaválasztási Napok Papp Gabriella (KIG )
Közösségszervezés BA.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
DUÁLIS KÉPZÉS felépítése
Mint a Kolping-i mű iskolánk is arra próbálja nevelni tanulóit hogy keresztényként a világban és ezáltal a foglalkozásukban, a házasságukban és a családban,
a évi szakmai vizsgáról
Országos nagykereskedelmi menedzser
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
A Magyar Turizmus Zrt. MICE kutatásának 2006-os összefoglalója
NÓGRÁD MEGYEI VÁCI MIHÁLY GIMNÁZIUM
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
OKJ SPORTOKTATÓ KÉPZÉS
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Flip-It! A módszer alkalmazása
NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010
SZÁMALK-Szalézi Szakgimnázium
Előadás másolata:

A képanyagokat dekoratőr diákjaink készítették 2016-ban. A dekoratőr szak képzése végigkalauzol a vizuális kommunikáció legfontosabb állomásain, hogy eljuthass célodig! A képanyagokat dekoratőr diákjaink készítették 2016-ban.

Dekoratőr látvány-rendezvény tervező szak kreatív megközelítés, komplex látásmód, szintetizáló gondolkodásmód, összetett tervezési rendszerek, digitális feladatok, kooperatív programok

Üzlet, kiállítás, rendezvény, prezentáció Tervezési feladatok Üzlet, kiállítás, rendezvény, prezentáció

Dekorációs látványtervezés és térrendezés kirakat, kiállítás, galéria

Kirakat tervezés és rendezés Kirakatversenyeken való részvétel

Tantárgyak művészettörténet, rajz, térábrázolás, stílus és szaktörténet, digitális tervezés, rendezvénydekoráció látványtervezés, 2D grafikai és tipográfiai tervezés, térrendezés elmélet és gyakorlat Szoftverismeret Photoshop, Illustrator, Indesign, RoomSketcher

A tananyagot úgy állítottuk össze, hogy az elméleti és gyakorlati képzés hatékony és testre szabható programot biztosítson számodra. Differenciált oktatás, választható vizsgaprogram az érdeklődésednek megfelelően. Célunk,, hogy olyan piacképes szakma legyen a kezedben, ahol grafikai stúdiókkal, rendezvényszervező irodákkal, kiállítás szervező cégekkel tudsz majd együtt dolgozni.