Top 20 termékosztály – Február

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REKLÁMTORTA 2013 A évi televíziós reklámpiaci felmérés eredményei február 18.
Advertisements

A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
A reklám és a reklámpiac. A reklámpiac története.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB!? Szávuly Krisztián, internet lapigazgató Sanoma Budapest.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
A DIGITÁLIS FÖLDFELSZÍNI TELEVÍZIÓS KÍNÁLAT FEJLŐDÉSE
Africa-Europe Challenge (AEC) Gál Józsefdr.Kondricz Péter Budapest, május 2.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
2012 Comedy Central. Comedy Central – Alap információk Lead Az első hazai humorcsatorna Csatorna infók A 2008-ban induló Comedy Central a külföldön is.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
MTV Networks Magyarország A Viacom, a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és média vállalkozásának tagja A következő csatornák tartoznak az MTV Networks.
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
„Befoltozott háló” Szalai Annamária Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, elnök Balatonalmádi, szeptember 26. Jogalkalmazás és felelősségvállalás.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2012 MTV. MTV – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével és nemzetközi reality tartalmakkal Csatorna infók Az MTV több, mint 30 éves.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
BMRB International Correspondence Analysis
nielsen közönségmérés
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Herzog Csilla - Racsko Réka Eszterházy Károly Főiskola, Eger.
L’art pour l’art Társulat
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
A digitális reklám eszközei 1.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
TÁMOGATÓK:. A modern média szolgálatában a XXI. századi mobil technológiák Előadó: Marchhart Pál (Vodafone Magyarország)
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
A magyar médiaszektor kockázati térképe Budapest, december 8.
Nem mindegy ! A minőségi televíziós reklámkörnyezet és az elkapcsolási hajlandóság Szeptember 29.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
IKO TV Central Europe – IKO New Media – IKO Media Group.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
A kutatás célja ● Közvetlen cél: A 8-14 éves korosztály megismerése mindennapi életmódjuk, kommunikációs és médiafogyasztási gyakorlatuk, fogyasztói viselkedésük.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
® evolúció. ® evolúció Flavon max Klub létszáma Az Flavon max Klubtagok száma Flavon max Klub létszáma az utóbbi 1 évben Klubtaggal bővült!
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
A RENESZÁNSZ KÉPEKBEN század
Top 20 termékosztály – június
RTVSystems KezdőlapSorozatokAnimax Music KezdőlapSorozatok Sorozatok: Slaysers – a kis boszorkány.
2. SZAKASZ (PRIMER KUTATÁS) Kutatási jelentés a MEME részére
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
World map.
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Pályázatok egy pályzázatíró szemével
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
2. SZAKASZ (PRIMER KUTATÁS) Kutatási jelentés a MEME részére
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Top 20 termékosztály – 2016. Február A televízióreklámok GRP (bruttó elérés) értékei alapján Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: 18-49 évesek (Universe: 4 001 728, Cases: 1 158) Csatornák: AMC, ATV, AXN, Cartoon Network, Comedy Central, Cool, Discovery Channel, Disney Channel, DoQ, Duna TV, Duna World, F+, FEM3, Film Café, Film Mania, Film+2, FOX, Galaxy TV, ID Xtra, LifeNetwork, M1, M2, M3, M4 Sport, Minimax, MTV (Music Television), Music Channel, Muzsika TV, Nat Geo Wild, National Geographic Channel, Nickelodeon, OzoneNetwork, Paramount, PRO4, RTL II, RTL Klub, RTL+, Sláger TV, Sorozat+, Spektrum, Spektrum Home, Sport1, Sport2, Story4, Story5, Super TV2, TLC, TV Paprika, TV2, Universal Channel, Viasat3, Viasat6, VIVA © Nielsen Közönségmérés Kft.