Ágota néni Firenzében Erasmus + kurzus:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 2011 első félévében Magyarország látja el az Európai Unió Tanácsának soros elnöki feladatait  az önkéntesség európai éve  június 4-12.
Advertisements

Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
Korai fejlesztés a bölcsődénkben
Üdvözöljük a Super-Nature világában!
Pedagógusok korszerű internetes kompetenciáinak fejlesztése Bedő Ferenc - közoktatási szakértő
Tapasztalatszerzés külföldön Munka Ösztöndíj Önkéntes munka Segédanyag a “9B” osztályfőnöki óráira készítette: Szabó István ELTE 2012.
Göcseji Múzeum •.•..\Piano.mp3. „Diák-barát múzeum, múzeum-barát diák” Közhasznú munka lehetőségek diákoknak.
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Kis csoport szeptember
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
A Budapesti Egyetemi Katolikus Gimnázium és Kollégiumban
Angol nyelvi kompetencia
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Erasmus programfejlesztés Antoni Györgyi intézményi Erasmus koordinátor.
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
ERASMUS: Nagy lépésekkel Európába Külföldi tanulmányok szerepe az életpálya-tervezésben ERASMUS Információs Nap - NYME SEK december 7.
N. Tóth Ágnes egy. doc. Erasmussal Szombathelyen Mit tapasztal nálunk a külföldi hallgató? AVAGY Mire készüljön a magyar, ha külföldi egyetemre pályázik?
Egy szervezet az Erasmus hallgatókért
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
Magyar nyelv és irodalom TÁMOP-tapasztalatok. Külső - negatív A pályázat csúszása  Előzetes tanfolyamok + tanácsadó hiánya  teljes tanácstalanság A.
Az első és második nyelv elsajátítás elméletei
TEMPUS KÖZALAPÍTVÁNY Október 30.. Tempus Közalapítvány tevékenységei Pályáztatás Képzés Tudásközpont.
New View Beszámoló a tanulókkal történt interjúról.
Programozási tételek.
Dia áttekintése n Tanuljon nyelveket n Szintfelmérés n Angol és német tanfolyamok n További tanfolyamaink n Látogasson el hozzánk és válasszon tanfolyamaink.
Fábiánkovits Márk o Édesapám szülei horvát származásúak, én Magyarországon születtem Sopronban. o Édesapám Horvátországban született egy kis városban,
A tanulói jelentés.
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
Módszertan A pedagógus feladatai. Útkereső tanulók Az erkölcstan a tanulókra nem közlések befogadóiként, hanem a tanulási folyamat aktív – gondolkodó,
Projekt program Magyar-lengyel bábjáték Magyar-lengyel mesekönyv Magyar-lengyel képregény Magyar - lengyel színdarab + EMK TRAINING + LENGYEL.
ERASMUS Schwäbisch Gmünd, Deutschland. Schwäbisch Gmünd Hangulatos, kedves kisváros Baden- Württenbergben, Stuttgarttól nem messze Télen-nyáron gyönyörű.
Dr. Schiffer Csilla.  Negatív hatásai miatt (előítélet, félreértés, elutasítás) a címkézés elkerülése  Azok alapján való csoportba sorolás gyakori 
„Ötletből pénzt”.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME BME TAPASZTALATOK, 2015 FELSŐOKTATÁSI NEMZETKÖZIESÍTÉSI.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
Motiváció célzott kommunikációval Buzásné Mokos Boglárka
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
Sakk-logikaoktatás a gyakorlatban A logikus gondolkodástól a kritikai gondolkodásig.
Az iskola és a szülők kapcsolattartási formái a Csaholci Általános Iskola intézményében Készítette: Kádár Ágnes mesterpedagógus szaktanácsadó
Biztosan tapasztaltátok már, hogy manapság 2010-ben a számítógép elengedhetetlen az életben a tanulásban és a tanárok munkájában is. Nos mai beszámolóm.
Érzékenyítés. Általános értelemben: valamilyen kérdésre való fokozottabb érzékenység kifejlesztése. Érzékenyítés.
Egri SZC Bornemissza Gergely
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Készítette: Németh Ágnes
Szeretnéd, hogy gyermeked szívesen és gátlások nélkül beszéljen majd angolul? Szeretnéd, ha minél korábban, Te magad vezethetnéd be játékosan az angol.
Bornemisza Óvoda
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
CÍM (pl. Tapasztalataim az ELTE Társadalomtudományi Karán)
1 WEEK COURSE FOR EUROPIAN TEACHERS OF GEOGRAPHY AT SECONDARY LEVEL
Az Erasmus eredményei dióhéjban
XIX. századi költők a Facebookon
CÍM (pl. Tapasztalataim az ELTE Társadalomtudományi Karán)
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Prezi Lőrincz Mercedes Iftenie Márta „Szász Adalbert” Sport Líceum
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Az interdiszciplináris oktatás felé
Szakosodási tájékoztató harmadéves osztatlan angoltanár-szakos hallgatók számára november.
Az online kurzus tapasztalatai – Téringer Anita
Építs a külföldi szakmai gyakorlatra álláskereséskor!
Előadás másolata:

Ágota néni Firenzében Erasmus + kurzus: Classroom Management Solutions for Teachers: new methodologies, effective motivation, cooperation and evaluation strategies

Kurzus: júl. 31-től aug. 4-ig (aug. 5. – kirándulás) Júl. 30-án érkezés Kurzus: júl. 31-től aug. 4-ig (aug. 5. – kirándulás) Órák: fél 3-tól 7-ig Csoport: 3 lengyel, 2 német, 3 spanyol, 2 bolgár, 2 magyar Oktatási rendszerek Tananyag Sok hasznos Néha túlzás/már ismert Délelőtt szabad program Múzeumok Városnézés Képtár

Pozitív élmények Egymástól való tanulás – hozzáállás, más nézőpont Angol nyelv használata Oktató: Ilaria Barbieri Új tudásanyag, ötletek Nyitott közösség Utazás Kapcsolatok

Nehézségek, negatív élmények Fogadó család Néhány tananyag Facebook Másik oktató https://www.youtube.com/watch?v=E5cu3O4HB44 Mexikói olasz filmrendező

Ötlet I. Language Profile: Különböző színekkel: melyik nyelvekkel van bármilyen kapcsolatod. Az is fontos, hogy milyen színnel, miért és hol tünteted fel! Hasonló témakör: Különböző országból érkező gyerekek írják fel 5 híres ember nevét – többiek ismerik-e?

Ötlet II. Első benyomás „teszt”: Párokban különböző kérdésekre válaszolni. Akár osztálytársakkal is – közelebb hozni őket.

3-2-1 technika Helping desk Egy csengő valahova a terembe. Ha valaki nem ért valamit, felállhat, és csengethet. Nem a tanító megy oda, hanem egy osztálytárs, aki segít neki. 3 dolog, amit az órán/a héten/ a témával kapcsolatban tanultál 2 dolog, amire kíváncsi vagy még (tehát erről többet akarna tudni) 1 dolog, ami még mindig kérdéses

Socrative.com

Osztálytermi szabályok 3-5 pozitív, érthető osztálytermi szabály Hogyan fogod megtanítani ezeket a szabályokat? Jutalmak Következmények Osztálytermi szokások (hogyan kezdjük a napot?, felkészülés, házi feladat, stb.) Hogyan válnak ezek szokássá? Hogyan tanítod meg?

Összegzés Hatalmas lehetőség Személyes fejlődés Tapasztalatszerzés Élmény Szakmai fejlődés Tananyag Angol nyelv