A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető 2017.07.11.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Projekt általános bemutatása
Advertisements

5. számú főút Szeged, Nyugati elkerülő III. ütem Lakossági fórum, Szeged augusztus 5.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Status Quo elemzések tapasztalatai prezentáció Karácsony.
Csongrád megye , a területi tervezés aktualitásai 2014
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Várpalota elkerülő építése
A kerékpáros közlekedésfejlesztés aktuális feladatai
Foktő – Kalocsai repülőtér önkormányzati fejlesztése
Kormányzati vasútpolitikai célok és törekvések
műszaki osztályvezető
A VASÚTI KÖZLEKEDÉS JÖVŐJE EURÓPÁBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA
Készítette: Dudás Gábor Kovács András Molnár Dániel
KÖZOP eljárásrendek március 2. után
Nyíregyháza, szeptember 09.
ITS fejlesztések az ÁAK zrt. hálózatán
Az önkormányzat szerepe a logisztikai központ létrehozásában II. CEBC Logisztikai Konferencia Budapest, II. 3. Nagy Sándor Városfejlesztési alpolgármestere.
A Magyar Vasúti Hivatal tevékenységének bemutatása dr. Szmodis Jenő Jogi szakértő október 25.
Budapest turisztikai marketingje
Kisiklott projektek sínre tétele Sipos Ferenc Ágazat igazgató Móra Krisztina Projektvezető HTE Projektmenedzsment a gazdaságban,
MTA Regionális Kutatások Központja RÉGIÓINK ÉS A KÖZLEKEDÉS Erdősi Ferenc MTA Regionális Kutatások Központja Pécs, 2007.
Galovicz Mihály, IH vezető
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
Közlekedéspolitikai és -gazdasági Tagozat
Az intermodális logisztikai szolgáltatások fejlesztési programja Szűcs Lajos főosztályvezető Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Közlekedési Stratégiai.
A DUNA STRATÉGIA AGRÁRLOGISZTIKAI TEENDŐI Fórum november 18. Gyertyán Katalin, KözOP IH Közlekedéslogisztikai fejlesztési lehetőségek a KözOP-ban.
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a km szelvények között Lakossági fórum március 11.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
FlyBalaton repülőtér bemutatkozása Hotel Budapest, december 6.
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
Nyílt Pályán Nemzeti Vasúti Kerekasztal eszmecsere a vasút jelenéről és jövőjéről szakmai-társadalmi vitanap Budapest,2010 szeptember 15 Dr.Doór Zoltán.
Vasúti és közúti hidak összehasonlítása
Útépítési munkálatok és új forgalmi rend (a Kőrösi út, Kisfaludy, Bacsó B., Vasút, Csontos J. utcákban)
BUDAPEST Készítette: Bugyinszki Fruzsi. A közel egy hónapig tartó vásár évente több mint fél millió látogatót vonz Magyarország és Európa minden tájáról.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium
KÁL-KÁPOLNA vasútállomás és környezetének fejlesztése
40/2006. (VI. 26.) GKM rendelet BIZTONSÁGI JELENTÉS & ÉVES BESZÁMOLÓ.
MÁV ZRT. ÁLLOMÁSFEJLESZTÉSI ÉS INTEGRÁLT ÜGYFÉLSZOLGÁLAT FEJLESZTÉSI PROGRAM 25 HELYSZÍNEN PROJEKT KÖZOP CZIRJÁK SÁNDOR PROJEKTVEZETŐ.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
2016. szeptember 23. Légiközlekedés a H2020 első két felhívásában Bajdor Gyöngy Katalin Horizon 2020 NCP Nemzeti Innovációs Hivatal.
„TRAMTRAIN” INTEGRÁLT VILLAMOS- ÉS NAGYVASÚTI RENDSZER BEVEZETÉSE HÓDMEZŐVÁSÁRHELY ÉS SZEGED VISZONYLATÁBAN ÉS VILLAMOS FEJLESZTÉS HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN TERVEZÉS,
„TRAMTRAIN” INTEGRÁLT VILLAMOS- ÉS NAGYVASÚTI RENDSZER BEVEZETÉSE HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN ÉS SZEGED VISZONYLATÁBAN ÉS VILLAMOS FEJLESZTÉS HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN.
Kaposvár Alapadatok   Lakosság fő  Agglomeráció fő  gazdálkodó szervezet.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Városi közlekedés, forgalomtechnika 15. előadás
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
Pest megyei közlekedési infrastruktúra fejlesztések
közúti vagyonelemek létrehozása,
A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszer (HKIR.
Budapest – Belgrád vasútvonal újjáépítési beruházás
Előadás másolata:

A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető 2017.07.11.

Bevezető, tartalom Szakpolitikai háttér Jelenlegi helyzet és problémák Célok meghatározása Értékelés Kiválasztott változat bemutatása Összefoglalás

1. Szakpolitikai háttér 345/2012. (XIII.6.) Korm.határozat Nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű beruházás 1247/2016 (V.18.) Korm.határozat IKOP forrás, CEF pályázat 1712/2016 (XII.5.) Korm.határozat További előkészítési feladatok

2. Jelenlegi helyzet bemutatása Közlekedési kapcsolatok Utasforgalmak Kapacitások

2. Jelenlegi helyzet bemutatása Közlekedési kapcsolatok Utasforgalmak Kapacitások 10 millió utasfő (2015) 12 millió utasfő (2018) 14,3 millió utasfő (2022)

2. Jelenlegi helyzet bemutatása Közlekedési kapcsolatok Utasforgalmak Kapacitások

2. Jelenlegi helyzet bemutatása Közlekedési kapcsolatok Utasforgalmak Igények 4-es főút: 36,000 E/nap Buszforgalom (terminál 2): 8,000 utas/nap 100a vonal (Vecsés-Monor): 28,000-30,000 utas/nap Reptéri kötöttpályás kapcsolat!

3. Célok meghatározása BPLFNR vasúti kiszolgálásának megteremtése Lényeges üzemeltetési költségnövekedés nélkül Ütemes vasúti közlekedés biztosítása Teljeskörű elérhetőség biztosítása 100a vasútvonal tehermentesítése

4. Értékelés

4. Értékelés

5. Kiválasztott változat bemutatása Kőbánya-Kispest – Monor (21,9 km) Kétvágányú Villamosított 160 km/h, ETCS 2 Szintbeni keresztezések nélkül

5. Kiválasztott változat bemutatása

5. Kiválasztott változat bemutatása

5. Kiválasztott változat bemutatása

5. Kiválasztott változat bemutatása

5. Kiválasztott változat bemutatása

6. Összefoglalás Repülőtér országos elérhetőségének biztosítása. 100a vasútvonal kapacitásproblémáinak megoldása. A jelenlegi távolsági és zónázó vonatok kerülnek hasznosításra, menetidő növekedés nélkül. Budapesten belüli extra fejlesztési igények nélkül. Engedélyezési tervek készítése folyamatban van Előkészítés várható befejezése: 2018 vége Becsült kivitelezési idő: 4-5 év

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!