Győri intermodális csomópont felülvizsgálata

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA „Az újszászi.
Advertisements

FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
Bevándorlók társadalmi beilleszkedése európai politika – közép európai valóság Kováts András Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
Budapest Airport, a T1 bezárása Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója május 24.
A kifizetési kérelem összeállítása TÁMOP-3.2.9/B-08 Audiovizuális emlékgyűjtés.
Szabadpiaci megoldások az európai autóbusz közlekedésben Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged, 2015.
Közlekedésfejlesztés Magyarországon XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged Dr. Becsey Zsolt, közlekedésért felelős helyettes államtitkár Nemzeti.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
:: TvNetWork Rt. :: Tőzsdeképes Cégek Klubja :: :: :: Bemutatkozás :: :: :: március 2., szerda Tőzsdeképes Cégek Klubja :: :: :: sajtótájékoztató.
1 VIII. VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL A KIVITELEZÉSIG VASÚTI PÁLYÁS MÉRNÖKTOVÁBBKÉPZŐ Magyar Mérnöki Kamara Budapest, EU támogatású projektek.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
A VÁROSRÉGIÓ DEFINIÁLÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI Horváth Sarolta Noémi Ph.D. hallgató Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Közgazdaságtani és Gazdaságfejlesztési.
1 A Transz-európai Közlekedési Hálózat (TEN-T) M8-8. sz. főút folyosóján a KÖZOP keretein belül megvalósulandó fejlesztések 2013-ig Hajmáskér, március.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE május 26.. A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE Beszerzés vs. közbeszerzés Az új közbeszerzési törvény tükrében Willinger Kornél NVMT Elnökségi.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
XXIV. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia Wi-Fi és HD kamerarendszer Borbély Olivér
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
MÁV-START Zrt. Budapest, december
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Lieszkovszky József Pál (PhD hallgató, RGDI
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Barcsák Marianna KPSZTI
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Gyűjtőköri szabályzat
Dr. Kovács László Főtitkár
Kertészet korszerűsítése - ültetvénytelepítés támogatására öntözés
Hitelkonstrukciók a pályázati rendszerben
Szupergyors Internet Program (SZIP) Jogi akadálymentesítés megvalósítása: Jogalkotással is támogatjuk a fejlesztéseket dr. Pócza András főosztályvezető.
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Az IM csomópont funkciója, főbb tervezési kérdései
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
A modern nagyvárosok kifejlődése, az agglomerálódási szakasz
Az Európai Unió közlekedési politikája és a transzeurópai hálózatok
AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris,
Követelményelemzés Cél: A rendszer tervezése, a feladatok leosztása.
A létminimum-számítás megújítása
Új megoldások a közösségi közlekedésben
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Élj ökosan – generációkon át II.
2010. I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája,
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Új pályainformációs eszközök - filmek
Az Európai Unió földrajzi vonatkozásai
műszaki osztályvezető
Lorem ipsum.
(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Utazás kiállítás Előadó:Papp Gábor Hévíz város polgármestere
Fehér Gyűrű Közhasznú Egyesület – TÁMOP 5.6.1/C projekt
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
A társadalmi egyeztetés számokban
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Előadás másolata:

Győri intermodális csomópont felülvizsgálata Készítette: Balassa Károly Balog Brigitta Hevesi Áron Igyártó Andrea Pénzes Ákos

Intermodális csomópontról általánosságban - Elsődlegesen nem hálózati egység, annál bővebb, hálózati csomópont - Különböző hálózatokat összefogó és az azok közti átjárást biztosító tér - Funkciója: több elemből összetevődő közlekedéshálózat, amely biztosítja az egyes utazási lehetőségek kapcsolatát és az átszállásokat.

Intermodális csomópontok itthon és külföldön Rákosrendezői: E: Ingatlanpiaci árak, szolgáltatási szint növekedése, Városligetből kiszoruló funkciók újjáépítése, élhetőbb városkép H: radikális átalakítások, beruházási költség KÖKI: Közérdek figyelmen kívül hagyása, Vasútállomást nem újították fel, Közlekedési egységek közti legoptimálisabb kapcsolat hiánya, ingatlanpiaci értékek nem növekedtek Bécs: E: Élhető városrész, köz- és magánérdek együttes érvényesülése, új főpályaudvar H: meglévő városrész és ipari park elontása Perth (Ausztrália): E: Köz- és magánérdekek egyformán érvényesültek, Funkció az elsődleges szempont, egyes városrészek nem szeparálódtak el

Győr infrastruktúrájának jelenlegi állapota Közlekedési kapcsolatok: Helsinki folyosók TEN hálózat Kistérségi Közúti Személygépkocsi Autóbusz Vasúti Vízi Intermodális csomópont helye: Vasút Autóbusz Akadálymentes közlekedés hiánya Elavult kialakítás

Győri IMCS terveinek áttekintése FŐMTERV Zrt tervei: Útépítés Építészet Műtárgyak Látványtervek

Vasúti és Közúti infrastruktúra fejlesztések Felvételi épület Állomási előtér Aluljárók Perontetők Új közúti aluljáró Régi felüljáró funkciójának módosulása P+R parkolók Taxi parkolók Buszpályaudvar, kialakítása, környezete

Fejlesztés várható előnyei Építés alatti változások Építés utáni változások Építés alatti forgalomkorlátozási terv Társadalmi hatások Infrastruktúrális hatások Környezeti hatások A szolgáltatási színvonal emelése Észak-dél kapcsolat fejlesztés Fenntarthatóság Egyenletes kapacitás-megosztás Várható eredmények

Társadalomra gyakorolt hatás Akadálymentes közlekedés Meghatározott követelményrendszer („Az akadálymentes Európa eszméje” „Tervezési Segédlet az akadálymentes épített környezet megvalósításához” Lift – mozgólépcső Járművek akadálymentesítése Vizuális és akusztikus utastájékoztatás Gyalogos forgalom Kerékpáros forgalom Gépjármű forgalom Vasúi forgalom Akadálymentes közlekedés Egyéb kiszolgáló helyiségek

SWOT analízis SWOT jelentése: - S – Strenghs - W – Weaknesses - O – Opportunities - T - Threats

Pénzügyi előkészítettség KÖZOP – Közlekedés Operatív Program - IKOP – Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program Széchenyi 2020 4 változat Vasútállomás lesüllyesztése  130 milliárd ft Vasútállomás felemelése  95 milliárd ft Autóbusz pályaudvar a vasút felett  30 milliárd ft Buszpályaudvar a vasúti pályaudvar mellett  14,7 milliárd ft  BEFUTÓ

További fejlesztési lehetőségek Dánia – Aarlborg → „Vigyél haza program” Portugália – Funchal → CIVITAS Anglia – London → Oyster kártya Hollandia – Amszterdam → dinamikus kijelző Franciaország – Strasbourgban → interaktív honlap (www.carto.strasbourg.eu) Portugália – Almada → intermodális közlekedési útmutató Spanyolország – Cantabria → mozgássérültek és fogyatékkal élők információs és jegyrendszere Atlanti-régió → START projekt (többnyelvű multimodális információs portál, Egyesült- Királyság, Franciaország, Spanyolország, Portugália közötti fenntartható utazás)

Köszönjük a figyelmet!