OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
Pályaválasztás 2014/15.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása
Az alvásról az időmérleg tükrében Néhány társadalmi faktor hatása
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
TIMSS 2007.
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
A ÉVI KOMPETENCIAMÉRÉS FIT- JELENTÉSEINEK ÚJ ELEMEI Balázsi Ildikó.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Igazgató: Zsolnai Györgyné
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
Középpontban a fejlődés
Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
A bűvös 200 pont….
OKÉV – FIT jelentés Évfolyam MATEMATIKA. ÁTLAGEREDMÉNYEK MATEMATIKA 6. Iskolai 521 Országos 499 Budapesti 524 Zuglói 548.
Kérdések 1. Miért kell olyan sokat várni az eredményekre a mérés után?
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Készítette: Kocsis Erzsébet
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Országos kompetenciamérés
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Kocsis Pál Mezőgazdasági és Környezetvédelmi Szakközépiskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola Kecskemét.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
A PISA2009 eredményei Szövegértés tíz év távlatában Balázsi Ildikó és Ostorics László Oktatási Hivatal Közoktatási Mérési Értékelési Osztály.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
OH. Az egyes vizsgázói rétegek átlageredményeinek összehasonlítása %-ban, középszinten VizsgatárgyÖsszesGimnázium Kecskeméti Református Gimnázium.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
A szövegértés változásai a PISA 15 éve alatt
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Országos mérési eredmények
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
3. osztályban.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
A statisztika tanításának aktuális kérdései, továbblépési lehetőségek - egy pilot felmérés eredményei Jánvári Zsuzsanna, Szerb Antal Gimnázium Rátz László.
Előadás másolata:

2016.

OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya (!) Kikről van szó?

Átlageredmények a CSH-index tükrében

Eredmények az eddigi méréseken Legutóbbi mérés

A 6. évfolyam eredménye matematikából és szövegértésből

A legjobbak név szerint MatematikábólSzövegértésből

A 6. osztály matematika eredményei a CSH-index tükrében A 6. osztály szövegértés eredményei a CSH-index tükrében

A 8. osztály eredményei matematikából

8. évfolyam (Szövegértés)

Szövegértés név szerint

10. évfolyam (Matematika) A = 4 évfolyamosB = 8 évfolyamos

A 10. évfolyam matematika eredménye a CSH-index tükrében

A 10. évfolyam szövegértés eredményei 10. A 10. B Kocsis Kinga 2213 pont

10. évfolyam matematika 10.B 10. A

Szikra Benedek: szövegértés Várható eredménye: 1752 pont