Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REKLÁMTORTA 2013 A évi televíziós reklámpiaci felmérés eredményei február 18.
Advertisements

A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
Copyright © 2010 Chellomedia Programming BV. DISCLAIMER: This document is confidential and may be privileged or otherwise protected from disclosure, and.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB!? Szávuly Krisztián, internet lapigazgató Sanoma Budapest.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
J.A.M zenekar Hogy a party, PARTY legyen!
A DIGITÁLIS FÖLDFELSZÍNI TELEVÍZIÓS KÍNÁLAT FEJLŐDÉSE
Africa-Europe Challenge (AEC) Gál Józsefdr.Kondricz Péter Budapest, május 2.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
2012 Comedy Central. Comedy Central – Alap információk Lead Az első hazai humorcsatorna Csatorna infók A 2008-ban induló Comedy Central a külföldön is.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
MTV Networks Magyarország A Viacom, a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és média vállalkozásának tagja A következő csatornák tartoznak az MTV Networks.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
♀ ♂ Vizuális kódok a videoklipekben Bakonyi Borbála ELTE BTK.
„Befoltozott háló” Szalai Annamária Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, elnök Balatonalmádi, szeptember 26. Jogalkalmazás és felelősségvállalás.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
Ashley Tisdale Bakó Lídia. Életrajza Ashley Michelle Tisdale a teljes neve. Monmouth County, július 2.-ben született. A haj színe szőke, de eredetileg.
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
BMRB International Correspondence Analysis
nielsen közönségmérés
Herzog Csilla - Racsko Réka Eszterházy Károly Főiskola, Eger.
L’art pour l’art Társulat
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
A digitális reklám eszközei 1.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
TÁMOGATÓK:. A modern média szolgálatában a XXI. századi mobil technológiák Előadó: Marchhart Pál (Vodafone Magyarország)
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
A magyar médiaszektor kockázati térképe Budapest, december 8.
Nem mindegy ! A minőségi televíziós reklámkörnyezet és az elkapcsolási hajlandóság Szeptember 29.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
IKO TV Central Europe – IKO New Media – IKO Media Group.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
A kutatás célja ● Közvetlen cél: A 8-14 éves korosztály megismerése mindennapi életmódjuk, kommunikációs és médiafogyasztási gyakorlatuk, fogyasztói viselkedésük.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Lövenberg Balázs, Karmamedia szeptember 30.
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
A RENESZÁNSZ KÉPEKBEN század
Top 20 termékosztály – június
RTVSystems KezdőlapSorozatokAnimax Music KezdőlapSorozatok Sorozatok: Slaysers – a kis boszorkány.
2. SZAKASZ (PRIMER KUTATÁS) Kutatási jelentés a MEME részére
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
World map.
Pályázatok egy pályzázatíró szemével
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
2. SZAKASZ (PRIMER KUTATÁS) Kutatási jelentés a MEME részére
Előadás másolata:

Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases: 1 168) TOP 20 TERMÉKOSZTÁLY – AUGUSZTUS A televízióreklámok GRP (bruttó elérés) értékei alapján © Nielsen Közönségmérés Kft. Csatornák: AMC, ATV, AXN, Cartoon Network, Comedy Central, Cool, Discovery Channel, Disney Channel, DoQ, Duna TV, Duna World, F+, FEM3, Film Café, Film Mania, Film+2, FOX, Galaxy TV, ID Xtra, Izaura, LifeNetwork, M1, M2, M3, M4 Sport, M5, Minimax, Mozi+, MTV (Music Television), Music Channel, Muzsika TV, Nat Geo Wild, National Geographic Channel, Nickelodeon, OzoneNetwork, Paramount, RTL II, RTL Klub, RTL+, Sláger TV, Sorozat+, Spektrum, Spektrum Home, Sport1, Sport2, Story4, Story5, Super TV2, TLC, TV Paprika, TV2, Universal Channel, Viasat3, Viasat6, VIVA, Zenebutik