SZTE ÁOK Boros Mihály A szak- és továbbképzéssel kapcsolatos feladatok.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Együttműködő tanulás/ az együttműködés tanulása és stratégiai tervezés a felnőttképzésben Kihívások - megoldások.
Advertisements

A felsőoktatási szakképzési programok
A KÖNYVTÁR – KAPU A VILÁGRA Kilenc fontos mondat.
A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
„Szakmai gyakorlat a felsőfokú szakképzésben” WORKSHOP A szakmai gyakorlat megszervezése gazdálkodó szervezetnél, gyakorlóhelyek kiválasztása, minősítése.
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
A piacgazdaságra nyitott rugalmas képzési rendszer intézményi jogi megvalósulása. A szak- és felnőtt képzőkkel szemben támasztott szakmai jogi feltételek.
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
A komplex rehabilitáció Új feladat – új szemlélet! Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ november 26.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
A kamara szerepvállalása a szociális képzések területén
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
KBSZ STRATÉGIA KBSZ SZAKMAI NAPOK - VASÚT Siófok, április 10. Bajkó Erika kommunikációs vezető.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
Grémiumvezetői feladatok a legújabb szabályozások alapján Dr. Ertl Tibor általános, szak-és továbbképzési dékánhelyettes.
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
A kormányhivatal képzési, továbbképzési, vizsgáztatási tevékenysége
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Közösségi Veszélyhelyzet-kezelő Csoportok. A Közösségi Veszélyhelyzet-kezelő Csoportok olyan meglévő közösségekből, támogató szervezet segítségével szervezett.
Iskola Tagjai: RFKB Támogatások Iskola 1500 fő Képzési irány, arány Önkormányzati fenntartó Szakképzés szervezési társulás (költségvetési szerv) mint.
AZ ÚJ FELSŐOKTATÁSI TÖRVÉNY - MINŐSÉGFEJLESZTÉS, MINŐSÉGHITELESÍTÉS.
Debreceni Egyetem Orvos- és Egészségtudományi Centrum évi gazdálkodása.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A KLIK szerepe a szakképzés irányításában
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
A szakképzés helyzete Magyarországon
A komplex rehabilitáció a kárfelelősség tükrében
Tájékoztató évi CXCVIII. törvény a területfejlesztéssel és a területrendezéssel összefüggő egyes törvények módosításáról „Regionális fejlesztési.
VIII. Állatorvosi Kongresszus (Budapest, )
TISZK Tanácsadó Testülete. A tanácsadó testület véleményezi:A tanácsadó testület véleményezi: –az irányító szervezet működésének szabályait tartalmazó.

A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
1 8/1993.(III.31.) NM rendelet Szakmai felügyelet A jogszabály módosítás okai: –Az Eü. Reform kiemelt feladata a szakfelügyelet erősítése –Nem minden orvosi.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
A NAKVI szaktanácsadási feladatai október 1-től Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid főigazgató ”A szaktanácsadás szervezeti átalakulása” Budapest, október.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI szerepe pedagógiai szakmai szolgáltatások megújításában Hancock Márta Budapest február.
1 KÖZPONTOSÍTOTT REZIDENSKÉPZÉS AZ UROLÓGIÁBAN Prof. Dr. Pajor László szeptember 19.
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
Szakképzési közfeladatok a Kamarában
Emberi erőforrás tudatos fejlesztése
A felsőoktatási gyakorlóhelyek nyilvántartása november 27. Laczky Gabriella.
A 2016 évi intézményi rezidensi pályázat és az SZTE ÁOK-SZAKK rezidensi felvételi eljárása Prof. Dr. Boros Mihály szak-és továbbképzési dékánhelyettes.
Kulturális és Rekreációs Igazgatóság Aulechla József ezredes
Szekszárd október 10.. Vízió Új Ptk. (magánszemély tagja nem lehet a szövetségnek) Tagszervezeti elvárások (tagszervezetek anyagi támogatása az.
A SZAKMAI GRÉMIUMOK ÁTALAKULÁSA A SZAKMAI EGYEZTETÉSEK ÉS A JOGI KÖRNYEZET ALAKULÁSÁVAL Hajnal Ferenc Boros Mihály.
MESZK Gyermekápolás Szakmai Tagozat Beszámoló év Bognár Lászlóné tagozatvezető.
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN száma: ) Dr. Tóth Krisztina egyetemi docens GAZDASÁG- ÉS.
Pályaorientációs munka az OFIK-ban. Országos Felsőoktatási Információs Központ Információs tanácsadás: Választás segítése: karriertervezési információk.
A szakképzési hozzájárulás hatékony felhasználása Cséfalvay Ágnes.
Központi koordináció feladatai a as programozási időszakban.
A szakképzési hozzájárulás teljesítése
A szakképzési hozzájárulás teljesítése
A szakképzési hozzájárulás teljesítése
Az egészségügyi felsőfokú szakirányú szakképzési rendszer 2017.
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
Szociális terület képzési rendszerének tervezett módosításai
Horváth Cz. János Személyes adatok kezelése az intézményben
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Előadás másolata:

SZTE ÁOK Boros Mihály A szak- és továbbképzéssel kapcsolatos feladatok

2. § 3 Az orvos- és egészségtudományi képzést folytató felsőoktatási intézményben (a továbbiakban: egyetem) a szakképzés koordinációját és technikai, szervezési feladatait végző szervezeti egység (szakképzési központ) feladata a szakképzéssel kapcsolatosan: 3 a) a szakképzés megkezdésével összefüggő adminisztrációs feladatok ellátása, a szakképzési megállapodás létesítése, b) a jelöltek képzési tervének összeállításával, módosításával, a teljesítés követésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, c) a szakképzési grémiumok feladataiban való adminisztratív közreműködés, d) a jelölt szakvizsgára bocsáthatóságáról szóló dokumentum (abszolutórium) kiállítása, e) a képzés során miniszteri rendelet vagy a képzési terv alapján szükséges részvizsgák szervezésében való közreműködés, f) külső képzőhelyekkel való kapcsolattartás, valamint a külső képzőhelyen töltendő gyakorlat szervezésében történő közreműködés és azok teljesítésének nyomon követése, g) a szakképzés során a jelöltek kötelező tanfolyamainak szervezése és h) folyamatos kapcsolattartás az Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központtal (a továbbiakban: ENKK) a szakképzés adminisztrációjának biztosítása érdekében. A szakképzési központok feladatai a szakképzéssel kapcsolatban

A jó gyakorlat A szakképzési központ további feladata a szakképzéssel kapcsolatban

A „jó gyakorlat” mint stratégia ”In a time of drastic change it is the learners, who inherit the future” Eric Hoffer ( )

SCImago Journal & Country Rank, retrieved February 9, 2016, from

A horgászat jobbára találomra történik. A hal egyre kevesebb, a víz általában túl sok, vagyis a hal / víz arány évről évre csökken. A fogás hatékonyságát csak egyre javuló technikával lehet fokozni A „jó gyakorlat” mint taktika

Mentor = inspirál és motivál Tutor = biztos, gyakorlati támasz Hatékony, egyre javuló technika = a legjobb gyakorlat + SZAKK = koordinál és szervez ÁOK SZAKK = minőséget biztosít

Mi még a teendő (?) A fejlődés irányának ismerete, fejlesztések tervezése Célzott, koncentrált, orvosképzési - oktatásfejlesztési pályázatok Szakmai együttműködések, szervezetek, társaságok pro-aktivitása Együttműködés, helyi / régiós / országos kapcsolatok