„Természeti értékeink a művészetekben” NTP-KKI-B-15-0039 azonosító számú projekt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A LEADER+ Pályáztatási feltételek. Kik pályázhatnak?  A pályázónak meg kell felelni a helyi szintű pályázati felhívásban rögzített jogosultsági kritériumoknak.
Advertisements

ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
NTP-HHT-MPA „A hátrányos helyzetű térségekben élő tehetséges fiatalok támogatása” Megnyert összeg: FT.
A as időszak jelenlegi pályázati lehetőségei Dr. Körtvélyesi Katalin 20/
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő közreműködésével a Nemzeti.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Zagyvarékason.
„Egy kép többet mond ezer szónál!”
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Tudatjuk mindenkivel, hogy a Bethlem Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési és ÁMK 2.
TÁMOP /10/1 TÁMOP /10/1/KMR Pénzügyi követelmények.
Kis és közepes méretű internetszolgáltatók eszközbeszerzési és hálózatfejlesztési lehetőségei vissza nem térítendő EU-s pályázatok igénybevételével ÜZLETI.
TÁMOP /10/1 Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása.
KEOP / A barlangokban egykor kialakított világítási rendszerek energiatakarékos, a lámpaflóra kialakulását és terjedését minimalizáló.
LEADER nemzetközi együttműködés „A projekt útja” Parizán Anna Tanácsos Vidékfejlesztési Minisztérium Szeptember 26.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Kulturális Projekt Ciklus Menedzsment IV. Modul A kultúra gazdaságtana.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program III. tengely intézkedései 1. Mikrovállalkozások létrehozásának.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása TÁMOP /10/1.
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.
OM azonosító: Székelyföld június OM azonosító:
Pályázatok BELOVÁ Zrínyi Ilona Általános Iskolája által beadott pályázatok a es naptári évben.
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
„ Ha fölgyújtjuk a gyermekben a veleszületett szikrát, azzal mindig olyan magaslatok felé nyitunk utat, amilyenekről álmodni sem mertünk volna.” Kristine.
Gazdasági és vagyoni helyzet, gazdálkodás, költségvetés.
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
TÁMOP / „Új kor új iskola ” Pénzügyi feladatok bemutatása.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
TÁMOP / Tartamfejlesztés – Hegyhát OrIGAMI(K) Pénzügyi előrehaladás.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Vállalkozások támogatási lehetőségei 2011-ben Gl ó sz é s T á rsa Kft.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
171 KLIK fenntartású intézmény kiválasztása Szempontok:  HH és HHH gyermekek aránya  Tanuló létszám  LHH, leghátrányosabb helyzetű kistérségek  Kompetencia.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
„automata élet” Berettyóújfalui SzC Veress Ferenc Szakképző Iskolája NEMZETI TEHETSÉG PROGRAM NTP-KKI-B Köznevelési és a kulturális intézményekben.
Közbeszerzési Hatóság
TÁMOP B-2-12/ „ÚJ MUNKA – ÚJ ESÉLY” – ROMA NŐK FOGLALKOZTATÁSA A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
Tájékoztató Nagykovácsi Nagyközség Önkormányzatának
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
TÁMOP B-2-12/ "Munkával a társadalmi integráció elősegítéséért – Roma nők foglalkoztatása a Fejér Megyei Gyermekvédelmi.
A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió.
ZALA MEGYEI VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉSI ALAPÍTVÁNY
Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület
LEADER pályázati lehetőségek az Innovatív Dél-Zala Helyi Akciócsoport területén önkormányzati szféra számára Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési.
Örömmel értesítünk mindenkit arról, hogy a Bethlen Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési.
Előadás másolata:

„Természeti értékeink a művészetekben” NTP-KKI-B azonosító számú projekt

„Természeti értékeink a művészetekben” NTP-KKI-B azonosító számú projekt

„Természeti értékeink a művészetekben” NTP-KKI-B azonosító számú projekt

Elnyert összeg: Ft Megvalósítás időszaka: és között Célok:  Tehetségazonosítás után, tehetséggondozó program megvalósítása természeti és térbeli-vizuális területeken  Lehetőség biztosítása tehetségék kibontakoztatására  Önkifejezés a képzőművészetekben a különböző ábrázolási módok által

Pályázati program: Tanórán kívüli új kezdeményezésű, komplex tehetségazonosító, tehetséggondozó program 10 óra Tehetségazonosítás 30 óra Műhelyfoglalkozások Kiállítás

Pályázati program: Kötelezően választandó egyéb tevékenységek 5 óra 1 napos látogatás – Debrecen Hortobágyi Nemzeti Park 15 óra Tehetséggondozó szaktábor Mártélyon

Dologi kiadások  Műhelyfoglalkozásokhoz:anyagbeszerzés  Kirándulás: útiköltség, étkezés, belépők  Tábor:útiköltség, szállás, étkezés,anyagbeszerzés  Eszközbeszerzés:1 db fényképezőgép és 4 db kiállító paraván Személyi feltételek Eredmények E

Köszönöm a figyelmet!