A jelen hibái, a jövő lehetőségei Karakó István Ügyvezető igazgató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
// Internet és KKV-k Fent vagyunk az Interneten! Hogyan tovább?! Dr. Nemes László, igazgató - Carnation Rt. Budapest, szeptember. 27.
Egy kisvállakozás dinamikus weboldalának fejlesztése: tervezés, problémák, megoldások Szilágyi Gábor.
Fischer Norbert. Szoftverfejlesztés jelenlegi problémái  Folyamatosan rövidülő határidők  Projekt indulásakor nem teljesen tiszta a funkcionalitás,
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
A könyvtári digitalizálás kézikönyve és honlapja
AZ INFORMATIKAI BIZTONSÁG
A lkony S túdió portfolió „Cégünk a korrektség, pontosság és a színvonal hármasából gazdálkodik.”
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
AVIR – intézményi adatmodell Csulyák Gábor Informatikai igazgató Educatio Nonprofit Kft február 2.
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
INFORMÁCIÓRENDSZEREK FEJLESZTÉSÉNEK IRÁNYÍTÁSA.. Alkalmazás - projekt Alkalmazás - a vállalat tökéletesítésére irányuló új munkamódszer projekt - az új.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Értékesítési csatornák
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Készítette: Madaras László János ÜK/N/III.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
CRM Customer Relationship Management –
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
Testre szabott Microsoft szoftver-licenc meghatározása online szakértői rendszerrel Készítette: Kurucz Eszter
IT outsourcing előkészítése - ahogy egy tanácsadó látja Kontra József Igazgató
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
ShowTime.
Controlling a gyakorlatban
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
XHTML 1. óra. Miért térjünk át HTML-ről XHTML- re? HTML-szabványban tartalom és forma összemosódott HTML 4.0 szabványban stíluslapok használatát javasolták.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Tervezők észrevételei Boda János Dr. Patziger Miklós. MMK.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Miért is kell minősíteni a szoftverfejlesztő cégeket? Kinek jó ez? Az IVSZ Szoftverfejlesztési Tanúsítvány elindításának hátteréről Balatonfüred.
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
Adatbázis fejlesztés állapota Jelenlegi állapot: Elkészültek a legfontosabb kulcslisták, és a hozzájuk tartozó feltöltési módosítási nézetek.
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az utalvány-nyomtatás nemzetközi folyamatának automatizálása az Accor Services-nél Emmanuel Petit Accor.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
R.F.Q. Request For Quotation. 2 Válasz a feltett kérdésre: A tantárgy fő célkitűzése, hogy adjon egy közös nyelvet, amely segítségével a közgazdászok.
A web site minősítése Források: Bokor Péter szakdolgozata (2002) és a benne megadott hivatkozások: Dotkom Internet Consulting: Üzleti weboldalak elemzése,
Continuous delivery: cél a működő szoftver
Az MS Project szoftver alapfunkcióinak
Folyamatközpontúság problémái egy információvédelmi irányítási rendszerben Dr. Ködmön István ügyvezető igazgató Szenzor.
Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, , azonnali üzenetek Túl sok eszköz, túl kevés idő Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, ,
Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
Microsoft alapú VIR megoldás az egyetemeken Lénárt Marcell.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Vállalatirányítási rendszerek bevezetése és tapasztalatai a KKV szektorban Oldal Zoltán vállalati tanácsadó Gy-M-S Kereskedelmi és Iparkamara KKV vezetők.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Dokumentumkezelő rendszer bevezetésének tapasztalatai
"Ha nem tudod, hogy hová mész,
A nem webáruház! ÁLTALÁNOS PROBLÉMA: KEVÉS A PÉNZ
Készítette: Farkasné Veres Edina
Elektronikus számlázás Kiút a paradicsomból
Előadás másolata:

A jelen hibái, a jövő lehetőségei Karakó István Ügyvezető igazgató

Miért a web? Tükrözi a cég arculatát Igényesség Teljes értékű, aktuális információk Gyors, közvetlen elérés Webáruház esetén Nagyságrendekkel kisebb humán erőforrás igény Alacsonyabb raktározási költség Nem kell nagy mennyiségű készletet tárolni Jól „statisztikázható”, tervezhető készlet Mérhetőek a vásárlói igények (mire kerestek a legtöbben) Nincs földrajzi korlát, nem kell lokalizálódni Automatizálható folyamatok, rendszerösszekötések A dokumentum teljes tulajdona és know-how-ja a Webshark Kft tulajdonát képezi

Weboldal „gyártás” I. A dokumentum teljes tulajdona és know-how-ja a Webshark Kft tulajdonát képezi JelenIdeális állapot Felmerül az igény – kellene egy weboldalA webes megjelenés tervezése Célok, célcsoport, egyedi igények definiálása Fejlesztő cég keresés – ismeretségi kör, ismerősök, barátok javaslatai Fejlesztő cég keresés – szakmai katalógusok, ajánlás, webes keresés Fejlesztő cég kiválasztása – olcsó, gyorsFejlesztő cég kiválasztása – szakmai kompetencia, rugalmasság, szervezettség „kell egy weboldal”Igények pontos közös egyeztetése, célcsoport és célpiac definíció, brand bemutatás, design tervezés, koncepció terv részletes fejlesztési/működési leírás Weboldal fejlesztésFejlesztés az előre definiált ütemezés szerint

Weboldal „gyártás” II. A dokumentum teljes tulajdona és know-how-ja a Webshark Kft tulajdonát képezi JelenIdeális állapot Működés tesztelés több lépcsőben (fejlesztői, külső tesztelő, ügyfél) Oldal élesítés Továbbfejlesztési igények, javaslatok Keresőoptimalizálás Oldal felülvizsgálat, működés ellenőrzés, fejlesztési, ergonómiai átalakítások Semleges ügyfélElégedett, visszatérő ügyfél

Hogyan válasszunk fejlesztő céget? 1.Nézzünk utána az interneten 2.Kérjünk szakmai referenciákat, informálódjunk az ügyfelektől 3.Rögzítsük az igényeinket, elvárásainkat 4.Keressük meg a cégeket, kérjük egyedi árajánlatot Azonos műszaki tartalommal versenyeztessük a cégeket Figyeljünk a kreatív javaslatokra Nézzünk utána alaposan az üzemeltetési feltételeknek Legyünk tudatában, hogy egyedi vagy „dobozos” CMS rendszert kapunk-e? Mérlegeljük az ár/minőség/határidő viszonyt Nem mindig a nagy cég a jó cég! A dokumentum teljes tulajdona és know-how-ja a Webshark Kft tulajdonát képezi

Tervezzünk! 1.Írjuk le az alapötletet 2.Határozzuk meg a célokat 3.Definiáljuk a célpiacot 4.Tervezzünk közösen: Hogyan tudjuk elérni a célpiacot? Hogyan talál ránk a célpiac? Melyek a célpiacunk igényei? Hogyan tudjuk ezeket az igényeket legprofibb módon kiszolgálni? 5.Módosítsuk az alapelképzelést, és öntsük végleges formába 1.Menürendszer 2.Funkcionalitás, működésbeli elvárások A dokumentum teljes tulajdona és know-how-ja a Webshark Kft tulajdonát képezi

Bizalom Ha már fejlesztőt választottunk, bízzunk meg benne: Ő ismeri a webet, a trendeket, szokásokat Bízzuk rá a stratégiai tervezést Bízzuk rá a grafikai kialakítást Bízzuk rá az ergonómiai tervezést Hagyjuk, hogy új megoldásokat javasoljon Ha nem értünk egyet, hallgassuk meg az ellenérveket, de! Kizárólag a józan érvek alapján döntsünk! A dokumentum teljes tulajdona és know-how-ja a Webshark Kft tulajdonát képezi

Jellemző ügyfél hibák I. Alapvető generációs problémák (nincs tapasztalat és nyitottság), nem hisznek a webben Az ügyfél magának készíti az oldalt (grafika,színek kialakítás) Nincs üzleti terv és koncepció,megtérülés nincs tervezve Nincsenek kizárólag a weben publikált információk A web nem kínál olcsóbb, gyorsabb megoldást a bolti vásárlásoknál Nem szerveznek közösséget,nem motiválják a lojális vásárlókat (hűségkártya, kedvezmény rendszerek,stb.) Nincs delegálva munkatárs a fejlesztések koordinálására,eseti kommunikáció folyik A dokumentum teljes tulajdona és know-how-ja a Webshark Kft tulajdonát képezi

Jellemző ügyfél hibák II. Nem jelenítik meg az egyéb reklámhordozón a webcímet Nincs aktuális információ az oldalon Nem követik a törvényi szabályozásokat-vásárlási rendszerek Konkurencia utánzása a cél, értelem nélkül Nem odaillő megoldások alkalmazása-felesleges vagy bonyolult funkciók Alacsony költségkeret,de nincs viszonyítási alap sem, hogy miért ilyen alacsony Elavult oldalakat nem újítják meg; pedig a trendek, a felhasználói szokások már nem 3 évente,hanem folyamatosan változnak A dokumentum teljes tulajdona és know-how-ja a Webshark Kft tulajdonát képezi

Jellemző problémák Eleve kiforratlan arculati elemek Határidők kezelése - onnan indul a határidő, ha minden képi, és szöveges információ rendelkezésre áll Nem ad megfelelő minőségű anyagot (képi,video,szöveges)azt is csak nagyon lassan és sok részletben Az elvárások menet közben változnak A fejlesztés lezárt lépései után is kérnek módosítást A dokumentum teljes tulajdona és know-how-ja a Webshark Kft tulajdonát képezi

Jellemző technológiai hibák 1.Koncepció hiánya 2.Ergonómiai hiánya, káosz! 3.Optikai és logikai tagolás teljes hiánya 4.Színek, betűtípusok diszharmóniája 5.Indokolatlanul sok menüpont, átláthatatlan menürendszer 6.Template designok használata egyedi célokra 7.Böngésző inkompatibilitás 8.Ingyenes webáruházak 9.CMS-ek korlátai 10.Keresőoptimalizálási hiányosságok 11.Nincs hiteles statisztika A dokumentum teljes tulajdona és know-how-ja a Webshark Kft tulajdonát képezi

Honnan hová – magyar trendek I. A dokumentum teljes tulajdona és know-how-ja a Webshark Kft tulajdonát képezi

Köszönöm a figyelmet! H-9700 Szombathely, Semmelweis Ignác u. 2. Pf.:486Tel.: 94/ Fax: 94/