Ifjúsági kérdőívek értékelése Szentesi fiatalok körében.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Ha bejön, akkor bejössz
Advertisements

Előadó: dr. Lengyel László Magyar Nemzeti Tanács Felsőoktatási ügyekkel megbízott Tanácsos.
 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
Nagyigmánd október Miért szeret itt élni? • Csendes, nyugodt falusias és családias környezet • Környék legszebb települése • Fejl ő dik.
„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
Internet magyarul? Széphalom, 2009 okt.2. Internetezés és nyelvhasználat A magyar nyelvű tartalmakon kívül milyen tartalmakat használ az interneten? (internetezők.
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Egyéb prevenció, civilek, iskolán kívüli szervezetek.
Az iskolai szociálismunka
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
GYERMEKVÉDELMI TANÁCSKOZÁS
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
Készítette: Galán Anita Debreceni Egyetem Szociálpolitika MA, I. évf.
1 KÖZÖSSÉGFEJELSZTŐK BÉKÉS MEGYEI EGYESÜLETE. 2 KÖZÖSSÉGI SZÍNTÉR - IBSEN HÁZ.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Bemutatkozik a Kecskeméti Ifjúsági Kerekasztal
1 Vállalkozónők lehetőségei a civil szférában Előadó: Elekes Zsuzsa Civil Szervezetek Regionális Szövetség, elnök.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Életút Alapítvány TÁMOP /1 Váci Ifjúsági Információs és Tanácsadó Szolgálat életre hívása közösség és értékteremtő szolgáltatások nyújtásával című.
Társadalmi Integrációt segítő és drog-prevenciós célú komplex programok megvalósítása Dunaújvárosban TÁMOP /B/10/ Alapadatok: Főpályázó:
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Eger, november 10.
A nevelési színterek „rendszertana”
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
Pályaválasztási és Pszichológiai Tanácsadó Osztály
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
Széchenyi István Egyetem, Győr
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
„Ha bejön, akkor bejössz
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Nyugat-Dunántúli Régió
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
CIVIL KEZDEMÉNYEZÉSEK PROGRAMJA március 20. CSAPAT BRÓDY IMRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA AJKA.
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
CIVITAS. EU-KLUB A PROBLÉMA BEMUTATÁSA A VÁROSLIGET BEMUTATÁSA Történelmi múlt és jelen első írásos adat a tatárjárás idejéből 1752  Pest majális.
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
Bodor Tamás főosztályvezető-helyettes Gyermek és Ifjúsági Osztály
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Közösségi Önsegítő Rendszer (KÖR) mint jó megoldás teleházak számára.
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
Lakossági elégedettségmérő kérdőív Hány éve lakosa a településnek? A válaszadók közül a Nyékládházán születettek aránya 30%
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
Az iskolai közösségi szolgálat a koordinátor szemével
Ifjúsági Információs és Tanácsadó Iroda Kedves Fiatalok! Ingyenes internet használatával kinyílik előtted a világ, olyan fontos tudnivalókról kapsz tudást.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Elektronikus Munkaerőpiaci Adatbázis és Karrierpont Hálózat TÁMOP / ,,e-KARRIER” CSAT Egyesület Cím: 4025 Debrecen, Arany János utca.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
„Mindenről lehet beszélni” bűnmegelőzési modellprojekt 2010.
Gersekaráti IKSZT – esély és lehetőség a közösség szolgálatára IKSZT Szakmai nap, Bak,
1 Gyermekvédelmi képzések a Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskolán.
„Csellengő fiatalok” az ifjúságpolitika komplexitása Pécs, március 23.
Vállalkozásösztönzés Halat vagy hálót? Dr Lakatos Mária BIVÁK ügyvezető igazgató.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központja.
Téglásy Kristóf március 06. EMBERI ERŐFORRÁSOK MINISZTÉRIUMA Ifjúságügyi Főosztály Az ifjúságpolitika irányításának új szervezeti helye.
A VAS MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA PÁLYAORIENTÁCIÓ MEGÚJÍTÁSA
AZ OLVASÓSAROK MŰKÖDÉSÉNEK ELŐNYEI
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Készítette: Kis Cintia Csenge 7.a
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
Iskolai közösségi szolgálat a Borosban
Pályaválasztási Kiállítások 2008
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Közösségi Szinten Irányított Városi Helyi Fejlesztések (CLLD )
Ifjúsági feladatok az IKSZT-ben
Közösségi szolgálat a közgázban
Előadás másolata:

Ifjúsági kérdőívek értékelése Szentesi fiatalok körében

Iskolai helyzetkép  Pedagógiai, ifjúságvédelmi tapasztalatok a kapcsolatok tükrében  Iskola-diák  Iskola-szülő  Tanár-diák  Tanár-diák-szülő

Kapcsolatok más szervezetekkel  Rendőrség  Vöröskereszt  Családsegítő Központ  Civilek  Csányiné Dr. Bakró- Nagy Vera aljegyzőasszony  Drogambulancia  KEF  Ifjúsági kerekasztal  Diákönkormányzat  Ifjúsági stratégia  Védőnői szolgálat  Háziorvosok

Az iskolákhoz kapcsolódó szervezetek programjai a diákok mindennapjaiban  Közbiztonsági nap  23 órás tekergés  Kortársképző képzés  Élménypedagógia  Koncertek  Pepita-kupa

A kérdőív témakörei Diákok Mit szeretnek Szentesen Meglévő lehetőségek Közösségi tér lehetőségei

Mit szeretnek Szentesen  1. Társas-szociális kapcsolataikat (otthon, család, barátok, iskola)  2. Épített környezet (Kossuth tér, városközpont)  3. Természeti környezet ( Liget, Kurca  part, Tisza)  4. Szabadidős és sportolási lehetőségek (koripálya, BMX-pálya, strand, gödör)  5. Kocsmák és szórakozóhelyek  6. Bevásárlóközpontok, üzletek

 1.Könyvtári előadások látogatottsága 16%  2.Graffity 16%  3.Extrémpálya 18%  4.Színházi előadások 21%  5.Múzeum 28%  6.IH 30%  7.Játszótér 36%  8.Filmklub 39%  9.Kocsma 43% 10.Sportpálya 43% 10.Sportpálya 43%  11.Sportmérkőzések 44%  12.Iskola szabadidős programjai 45%  13.Disco 46%  14.Tisza 54%  15.Éttermek 56%  16.Mozi. 60%  17.Sportcsarnok 63%  18.Liget 64%  19.Jégpálya 64%  20.Pizzériák 70%  21.Strand 70%

Elégedettségi vizsgálatok  Kulturális lehetőségek 42% elégedett 42% elégedett 16% változónak ítéli 16% változónak ítéli 5% elégedetlen 5% elégedetlen  Szórakozási lehetőségek 21% elégedett 21% elégedett 38% változónak ítéli 38% változónak ítéli 19% elégedetlen 19% elégedetlen  Sportolási lehetőségek 39% elégedett 39% elégedett 23% részben elégedett (drága, nincs, foglalt) 23% részben elégedett (drága, nincs, foglalt) 3% elégedetlen 3% elégedetlen

Közösségi tér  85% szerint szükség van Közösségi térre  83% látogatná megfelelő programok, szolgáltatások esetén  7% a működtetésében is szívesen részt venne

Ifjúsági tanácsadó iroda  Munkaerőpiaci tanácsadás  43% szerint lenne rá igény  9% szerint nem lenne rá igény  Pályaválasztási tanácsadás  44% szerint lenne rá igény  15% szerint nem  Pszichológiai tanácsadás  38% szerint lenne rá igény  16% szerint nem  Jogi tanácsadás  29% szerint lenne rá igény  22% szerint nem  Rendezvényszervezés  42% szerint lenne rá igény  14% szerint nem  Táborszervezés  42% szerint lenne rá igény  15% szerint nem  Koncertszervezés  44% szerint lenne rá igény  14% szerint nem  Korrepetálás  38% szerint lenne rá igény  15% szerint nem  Internetes információs pont  44% szerint lenne rá igény  14% szerint nem  Diákmunka közvetítése  43% szerint lenne rá igény  13% szerint nem  Párkapcsolati tanácsadás  36% szerint lenne rá igény  15% szerint nem