„Enterprising, healthy and creative” Comenius Iskolai együttm ű ködési projekt 2012/13-2013/14.projektév Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Oktatásszervezés gyakorlat tavasz VIZSGAANYAG Tudásszintek, beválás.
Advertisements

FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
A projekt menedzsment lépéseinek bemutatása konkrét példán keresztül
Egy pályázat az Internet használat népszerűsítésére Tanulás a főzésen keresztül A Tempus közalapítvány Grundtrig pályázatása beadott projekt.
Comenius program készítette: Zakhariás Laura. „Egész életen át tartó tanulás“ Oktatás támogatása, minden korosztály számára, több programon keresztül:
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
„Európai Gasztro-Portré” Leonardo da Vinci mobilitási projekt 2009/2010 projektév 53 résztvev ő vel 2010/2011 projektév 68 résztvev ő vel 2011/2012 projektév.
Nyertes uniós pályázatunk „Vendéglátás-hagyományok és új trendek az EU-ban” Pályázati program ideje: Kedvezményezettek száma: 52.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
{ Comenius Regio Berufsorientierung: www (wer wählt wie)? Ki Hogyan Választ?
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
Tehetségpont létrehozása
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
„Let’s speak!” angol nyelvi diákkör Jónás Lászlóné.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
N. Tóth Ágnes egy. doc. Erasmussal Szombathelyen Mit tapasztal nálunk a külföldi hallgató? AVAGY Mire készüljön a magyar, ha külföldi egyetemre pályázik?
Magyar diákok külföldön. Miért? Kaland? Állás? Referencia?
GONDOLATOK AZ OSZTÁLYF Ő NÖK ÉS A GYERMEKVÉDELMI FELEL Ő S EGYÜTTM Ű KÖDÉSÉR Ő L Csillag Ferenc – pedagógiai szakért ő.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
Oktatás kiemelkedő fontossága
A Grundtvig akció pályázati lehetőségei Grundtvig 2 és 3.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
„ Gasztro-karrierek az EU-ban ” Leonardo da Vinci mobilitási programok németországi szállodákban Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány Budapest.
ISMERD MEG HAZÁNKAT! ISKOLA MEGISMERÉSE, BEMUTATÁSA.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
BEISKOLÁZÁSI MUNKAÉRTEKEZLET
Török találkozó. Indulás Schwechat-ról Csoportkép a repülőn.
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
+ Idegennyelv-oktatás az általános iskola 1-3. évfolyamán OFI-konferencia Budapest, Morvai Edit.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Határtalanul!.
SZTE – GTK és az Erasmus Program kapcsolatának bemutatása
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
Hajdúszoboszló.      Tanulói létszám: 320 fő  ebből SNI-s: 29 fő.
Európai Társadalmi Jelentés 2008 Műhelybeszélgetés Oktatás május 30.
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Tehetséggondozás a Kiskossuthban. Tehetséggondozás a tanórákon O Csoportbontás O Differenciálás O Egyénre szabott munka O Játékos, nem formális tanulás.
„ Európai Gasztro-Portré” Leonardo mobilitási programok 2009/2010 projektév 53 résztvev ő vel 2010/2011 projektév 68 résztvev ő vel 2011/2012 projektév.
„Learning Hospitals” György Annamária Egészségügyi Szakképz ő és Továbbképz ő Intézet 1.
ERASMUS+ PROGRAM HU01-KA Külföldi vendéglátóipari szakmai gyakorlatok az iskola tanulói számára németországi, ciprusi, ausztriai.
Erasmus+ tapasztalatok
Pályázatkiíró: Tempus Közalapítvány Budapest
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Nemzeti Pályainformációs Központ
Idegen nyelvek tanítása az alternatív iskolákban
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
"Comenius iskolai együttműködések városunkban "
Pályázatkiíró: Tempus Közalapítvány Budapest
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

„Enterprising, healthy and creative” Comenius Iskolai együttm ű ködési projekt 2012/ /14.projektév Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány Budapest Résztvev ő k: Gimnáziumi és szakközépiskolai tanulók Elnyert támogatás: € ~ HUF

Program célja:  tapasztalatszerzés  szakmai ismeretek b ő vítése  idegen kultúrák megismerése  idegen nyelvi ismeretek fejlesztése Fogadó országok: Bulgária, Horvátország, Észtország Külföldön eltöltött id ő : 5-7 nap

Egészséges táplálkozás, nemzeti ételek bemutatása diákvállalkozáson keresztül  Diákok kiválasztása  Szakkör indítása  Utazás-Vendégfogadás

I. Észtország, Narva  Narva 6. Kool   Utazás módja: ?  Szakmai felel ő s: Süveges Ferenc

Program:  Bp-Tallin-Narva  Projekt program (szakmai foglalkozások, városlátogatás, tengerparti vetélked ő, tengeri ételek kóstolása !)  11.3 Narva-Tallin-Bp.

Utazás el ő tti teend ő k:  Egészségi állapotról való tájékoztatás  Érvényes okmányok  Balesetbiztosítás*  Mobiltelefon  Bankkártya

Feladatok és kötelezettségek:  Célország kultúrájának, szokásainak megismerése  Szakkörön való részvétel  Magatartási normák betartása  Beszámolási kötelezettség

Köszönöm a figyelmet! Serege Piroska Intézményi projektkoordinátor