MILYEN EURÓPÁT AKARUNK? 2015: 1 MILLION REFUGEES 2015: 1 MILLIÓ MENEKÜLT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KÉMIA HATÁROK NÉLKÜL – CHEMISTRY WITHOUT BORDERS Ahogy ezt a Bristol ChemLabS projektben látják – As it is seen from the Bristol ChemLabS project.
Advertisements

CASTLE LEGENDS Hungary March - April 2012 BE PART OF THE LEGEND.
Winkler Gyula EP képviselő
2 Az oktatás továbbgyűrűző hasznossága „Education is expected to enhance knowledge and skills, which in turn affects productivity and income, which is.
„Songlish” How not to be a „Bicky Chewnigh”. Lehet zöld az ég…
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Welcome to the participants of the conference!
Számold meg a fekete pontokat!
Lehet-e távolból tanítani? Kovács Győző és a Távoktatás.
SEVEN DONT'S AFTER A MEAL Hét dolog amit nemszabad tenni, étkezés után.
Imagine there’s no heaven, it’s easy if you try, Imagina que no hay Cielo, es fácil si lo intentas Képzeld el, hogy nincs menyország, menni fog, ha.
Our Earth is a fragile planet that we must work hard to protect for many future generations to enjoy. We can protect our planet only if we work together.
Web 2.0 Budapest – San Francisco Only the Web 2.0 Conference brings the intelligence, innovation, and leadership of the internet industry together in one.
Felnőttképzések a Természettudományi Múzeumban Dr. Vásárhelyi Tamás
ELÉG MAGYAR MÉRNÖKÜNK VAN A GAZDASÁGI ÉS INNOVÁCIÓS KITÖRÉSHEZ? TAMÁS PÁL [MTA Szociológiai Kutatóintézet, Budapest]
Az Európa 2020 stratégia és 2014-es ajánlások
Konferencia Gödöllő Miről esik szó? Bevezető gondolatok Egy projekt az informatikában – Mit? – Kinek? – Milyen előnyökkel jár? Tudás és.
Zimányi School 2014: the two-faced conference  5 days, 16 sections, 63 talks  80 participants from 16 countries  40 students  6 relocations  10 students.
Made by: Pápai Ádám Dobozy Dániel. „Because of our language difficulties we can communicate with foreign nations only using arts" In the course of history,
ATM VONATKOZÁSÚ ESEMÉNYEK KBSZ SZAKMAI NAPOK- REPÜLÉS Siófok, április 8. Pál László balesetvizsgáló.
1 From building roads to building society Federation for the Development of Community Participation 2012.
Az UNHCR feladatai és működése. A menekültügy nemzetközi feladatai
ZooGuide – az ismeretterjesztés és az oktatás eszköze  Érdekes és részletes leírások a park állatairól  „Audioguide” funkcióval kiegészített virtuális.
The official language of our country is Hungarian.
Have you ever asked yourself: PART FCL – What's behind it and how does it affect me? Airprox – What to do when coming too close? Alternative propulsion.
Learning Hospitals projekt – az EU kórházaiban zajló betegoktatás fejlesztése Bethleni Zsuzsanna Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet Budapest.
Szeretettel köszönt Magyarország! Magyarország Köztársaság területe km 2, 10,4 millió ember lakja. Fizetőeszköze a forint. Beszélt nyelv a magyar.
Information on the sources of information on the quality of education Hungary Daniel Horn research fellow MTA KRTK KTI and ELTEcon
The HRC’s Committee of Cross-Border Higher Education Institutions and the Makovecz Program Dr. Márta Takács, President of the of the Hungarian Rectors’
Intézmények minősítése és tanulságok - példák az Egyesült Királyságból
Acut vesekárosodás és szervpótló kezelések: új dimenziók
Gamification a lojalitásprogramokban
"Shoes on the Danube Bank”
FELSŐNYÉK, MAGYARORSZÁG
Miklós Kóbor Department of Geophysics & Space Sciences,
A WEB MINT A KULTURÁLIS GYŰJTŐKÖR RÉSZE 404 NOT FOUND
Farkas Bálint | Technical Evangelist | Microsoft
FELSŐNYÉK, MAGYARORSZÁG
Ba(nk)stards an(nu)al report
a hét verse Bob Dylan pentz annamária
FELSŐNYÉK, MAGYARORSZÁG
Buy Protonix 40 Mg buy generic pantoprazole can i buy protonix over the counter where can i buy protonix buy pantoprazole buy pantoprazole online The main.
Equality and solidarity in school practice
Hungary.
Magnetic Miskolc Gergely Virág
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Vasas Lívia, PhD 2017 DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
A nem állami, nem önkormányzati iskolák helyzete Magyarországon
„Agilis-e vagy?” – egy váltókezelő naplója
HWSW Meetup – Felhő és ami mögötte van
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Vasas Lívia, PhD december
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
ALSONANA INTERNATIONAL FORUM
Csurgalékvíz tisztítás
egyetemi docens, tanszékvezető, KJE
IMAGINE John Lennon.
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Lívia Vasas, PhD 2019 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2019.
Számold meg a fekete pontokat!
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Lívia Vasas, PhD 2019 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2019.
Public relation at our school
Social Renewal Operational Programme
ALSONANA INTERNATIONAL FORUM
ALSONANA INTERNATIONAL FORUM
ALSONANA INTERNATIONAL FORUM
Gazdasági mediáció Economic mediation „Mi a legfontosabb kérdés
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

MILYEN EURÓPÁT AKARUNK?

2015: 1 MILLION REFUGEES 2015: 1 MILLIÓ MENEKÜLT

2015: 1 MILLION REFUGEES 2015: 1 MILLIÓ MENEKÜLT EURÓPAI UNIÓ: 508 MILLIÓ LAKOS EUROPEAN UNION: 508 MILLION PEOPLE

2015: 1 MILLION REFUGEES 2015: 1 MILLIÓ MENEKÜLT EURÓPAI UNIÓ: 508 MILLIÓ LAKOS 1 MILLÓ = KB 0.2% EUROPEAN UNION: 508 MILLION PEOPLE 1 MILLION = CA 0.2%

2015: 1 MILLION REFUGEES 2015: 1 MILLIÓ MENEKÜLT EURÓPAI UNIÓ: 508 MILLIÓ LAKOS 1 MILLÓ = KB 0.2% 3 MILLIÓ = 0.6% EUROPEAN UNION: 508 MILLION PEOPLE 1 MILLION = CA 0.2% 3 MILLION = 0.6%

KAOTIKUS EMBERFOLYAM CHAOTIC FLOW OF PEOPLE

KAOTIKUS EMBERFOLYAM CHAOTIC FLOW OF PEOPLE RENDEZETTÉ KELL TENNI ORDER MUST BE

KAOTIKUS EMBERFOLYAM CHAOTIC FLOW OF PEOPLE RENDEZETTÉ KELL TENNI A KÜLSŐ HATÁROKAT MEG KELL VÉDENI ORDER MUST BE BORDERS OF THE EU MUST BE PROTECTED

KAOTIKUS EMBERFOLYAM CHAOTIC FLOW OF PEOPLE RENDEZETTÉ KELL TENNI A KÜLSŐ HATÁROKAT MEG KELL VÉDENI EMBERSÉGESNEK KELL LENNI ORDER MUST BE BORDERS OF THE EU MUST BE PROTECTED WE MUST BE HUMANISTIC

MENEKÜLTEK - REFUGEES KÉPZETTSÉGI SZÍNVONAL: 18% FELSŐFOKÚ VÉGZETTSÉGŰ 20% KÖZÉPFOKÚ VÉGZETTSÉGŰ 28% TUD ANGOLUL EDUCATION LEVEL: 18% UNIVERSITY LEVEL 20% SECONDARY SCHOOL 28% SPEAK ENGLISH

MENEKÜLTEK - REFUGEES KÉPZETTSÉGI SZÍNVONAL: 18% FELSŐFOKÚ VÉGZETTSÉGŰ 20% KÖZÉPFOKÚ VÉGZETTSÉGŰ 28% TUD ANGOLUL EDUCATION LEVEL: 18% UNIVERSITY LEVEL 20% SECONDARY SCHOOL 28% SPEAK ENGLISH VAN ANNYIRA KÉPZETT MUNKAERŐ, MINT PL. A MAGYAR AS A WORKFORCE, AS EDUCATED AS, E.G., THE HUNGARIAN

MENEKÜLTEK - REFUGEES KÉPZETTSÉGI SZÍNVONAL: 18% FELSŐFOKÚ VÉGZETTSÉGŰ 20% KÖZÉPFOKÚ VÉGZETTSÉGŰ 28% TUD ANGOLUL EDUCATION LEVEL: 18% UNIVERSITY LEVEL 20% SECONDARY SCHOOL 28% SPEAK ENGLISH VAN ANNYIRA KÉPZETT MUNKAERŐ, MINT PL. A MAGYAR AS A WORKFORCE, AS EDUCATED AS, E.G., THE HUNGARIAN NÉMETORSZÁG: 2020-IG 55% MUNKÁT FOG TALÁLNI, ADDIG KÖZMUNKA GERMANY: TILL 2020, 55% WILL FIND JOB. TILL THAN, PUBLIC WORK

MENEKÜLTEK - REFUGEES EMBEREK ÉS JAVAK SZABAD ÁRAMLÁSA FREE MOVEMENT OF PEOPLE AND GOODS

MENEKÜLTEK - REFUGEES EMBEREK ÉS JAVAK SZABAD ÁRAMLÁSA EZ NEM CSAK KÖNNYEBBSÉG, HANEM SÚLYOS GAZDASÁGI KÉRDÉS IS FREE MOVEMENT OF PEOPLE AND GOODS IT IS NOT ONLY A CONVENIENCE, IT IS AN IMPORTANT ECONOMIC ISSUE AS WELL

MENEKÜLTEK - REFUGEES EMBEREK ÉS JAVAK SZABAD ÁRAMLÁSA EZ NEM CSAK KÖNNYEBBSÉG, HANEM SÚLYOS GAZDASÁGI KÉRDÉS IS NEM LEHET BEZÁRKÓZNI: HU EXP/IMP91%/84% (OF THE GDP) SK92/88 CZ84/77 FREE MOVEMENT OF PEOPLE AND GOODS IT IS NOT ONLY A CONVENIENCE, IT IS AN IMPORTANT ECONOMIC ISSUE AS WELL CANNOT BE CLOSED: HU EXP/IMP91%/84%(OF THE GDP) SK92/88 CZ84/77

QUO VADIS, EUROPA..? QUO VADITIS, COMMUNITATES PARVULAE…? MERRE MÉSZ, EURÓPA..? MERRE MENTEK, KISTELEPÜLÉSEK…? WHERE ARE YOU HEADING FOR, EUROPE..? WHERE ARE YOU HEADING FOR, SMALL COMMUNITIES…?