Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Adatvédelmi kérdések egy online tartalomszolgáltató mindennapi gyakorlatában Adatvédelem napja 2009.
A gyerekek médiahasználat szokásai és annak változása Magyarországon
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
A reklámeszközök jellemzöi
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
ATL - mit hirdessünk és hol?
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Sajtótájékoztató augusztus 7.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
AZ ÉLET NAPOS OLDALA.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
A NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ MUNKAERŐPIACI HELYZETE, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A DIPLOMÁSOK ELHELYEZKEDÉSÉRE SOPRON, december 11.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Dr. Tóth Péter (PhD), egyetemi adjunktus Széchenyi István Egyetem Regionális-tudományi és Közpolitikai Tanszék A magyar társadalom kiemelt csoportjai között.
nielsen közönségmérés
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Médiamutatók és alapfogalmak. CPT SOV Target Audience OTS Affinitás 30 EQ GRP CPP Kummulált reach CACA GRP Reach Effective reach 1+…….4+ SOS net cost.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
Nem mindegy ! A minőségi televíziós reklámkörnyezet és az elkapcsolási hajlandóság Szeptember 29.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
Tényleg romkocsmákban merengenek? KREATÍV Milliók és ezer fők fő ≈ fő Forrás: Target Group Index Hungary - TGI –H 2012.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
Erőszakos médiatartalmak fiatal fogyasztói Székely Levente.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
AZ ÉLET NAPOS OLDALA.
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
Bázis:Teljes minta (N=1406)
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
Előadás másolata:

Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?

Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc 224 perc naponta 4+ lakosság Diplomás pályakezdők (25-34 diplomás)

TV csatornák nézettségi részesedése 4+ csatorna share Pályakezdő csatorna share RTL Klub TV2 Viasat3 Video m1 Story4 Comedy Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc Pályakezdő: felsőfokú végzettséggel rendelkezik

Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc Pályakezdő: felsőfokú végzettséggel rendelkezik

Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc Pályakezdő: felsőfokú végzettséggel rendelkezik

éves diplomás, aktív éves, diplomás, aktív, Pest megye/Budapest Forrás: Millward Brown, TNS - NOK Időszak: 2012

11.7% 11.5% Adó % 10 % 7.7 % 7.4 % 5.9% 5.5% 4.4% 4.1% ReachAffinitás Forrás: Millward Brown/TGI Időszak: 2012

Shr% Napi rch% Hallgatott percek Forrás: Ipsos/GfK - Rádió Navigátor Időszak: 2012.Q4.

40% jól elérhető közterületi reklámmal (affinitás: 151 ) Forrás: Millward Brown/TGI Időszak: 2012

Indoor, ami működik: Forrás: Millward Brown/TGI Időszak: 2012

Forrás: Millward Brown/TGI Időszak: 2012

25-35 diplomás aktív: éves lakosság éves diplomás aktívak Forrás: Millward Brown/TGI Időszak: 2012

Forrás: Millward Brown/TGI Időszak: 2012

Forrás: Gemius/Ipsos Audience Időszak:

34 perc 87% Forrás: Gemius/Ipsos Audience Időszak: Célcsoport: éves diplomások Napi átlagos eltöltött idő Reach 27 perc 91% 8 perc 14%

39% mobilinterneten 51% wifi-n Forrás: VMR Időszak: 2012

Szívesebben válaszolok e- mailben érkező ajánlatokra, ha azok tartalmaznak valamilyen nyereményjátékot, kupont (168) Találkoztam már olyan reklámmal az interneten, amely számomra hasznos információt hordozott (154) Gyakran bekapcsolódom csomagokon, címkéken közölt nyereményjátékokba (151) Általában elolvasom az e- mailben érkező reklámajánlatokat, felhívásokat (148) Egyáltalán nem zavarnak az e- mailben jövő névre szóló ajánlatok (148) Forrás: Millward Brown/TGI Időszak: 2012

Tóth Beatrix, Jobbágy Tamás