„Út a Jövőbe” projekt 2015-16 III. sz. Szakmai egység, Előszállás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | A KOM-PASSZ program ismertetése „KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program GEBAUER FERENC MFPI, március 7.
SZÜLŐK SZEREPE A TUDATOS PÁLYAORIENTÁCIÓBAN
Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
Jóvá Tett Hely Közösségi Foglalkoztató
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Professzionális iskolai kutatások
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
FIP képzés - menetrend 01. – Bevezetés – Általános információk a FIP-ekről 02. – Közfeladatot ellátó szervek, közérdekű adatok közzététele 03. – ÁFSZ és.
Műhelymunka Készítette: Szaláncziné Tamás Ilona 2011
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
KORSZERŰSÉG AZ ERKÖLCSTAN / ETIKA TANÍTÁSBAN
Életpálya-építés fiatalkorban
PROJEKTMÓDSZER „Copernicus az égitestek középpontjává
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
„Let’s speak!” angol nyelvi diákkör Jónás Lászlóné.
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA.
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
A mentor és a mentorált munkakapcsolatának bemutatása
Természettudományi projektek Ádám Ferencné KF TFK.
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Szociálpolitikai keretek
Brazzorottó Jenőné elnök-igazgató
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
Beszámoló a Zöld szemüveggel a fenntartható életért projekt megvalósításáról Dr. Budayné dr. Kálóczi Ildikó a projekt szakmai vezetője Debrecen, 2009.
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
„HELYI.ÉRTÉK” A mezőkövesdi Ifjúsági Információs Pont szolgáltatásainak fejlesztése TÁMOP-5.2.5/08/1/B.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
„Vásárhelyi Tehetségpont”
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Az óvodai tevékenységterv
Életpálya-támogatás az iskolában
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
LEGO Dacta program.
„ÚT A JÖVŐBE” „EGY HULLÁMHOSSZON” Projektzáró rendezvény.
Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
Pályaorientációs munka az OFIK-ban. Országos Felsőoktatási Információs Központ Információs tanácsadás: Választás segítése: karriertervezési információk.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
TÁMOP / A fogvatartottak többszakaszos, társadalmi és munkaerő-piaci reintegrációja és az intenzív utógondozás modellje A projekt megvalósulása.
Előadó: Dorka Péter SZTE JGYPK TSTI
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
Pedagógiai és Kommunikációs Szakmai Kollégium
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
Felkészítés szakmai vizsgára, informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Szóbeli feladatsor témaköreinek áttekintése, tipikus feladatok megoldásának.
Előadás másolata:

„Út a Jövőbe” projekt III. sz. Szakmai egység, Előszállás

Önismereti modul Virág Lászlóné vezetésével A jövő befolyásolásához csak az önismereten keresztül vezet az út. Jó hangulatú foglalkozásokkal és sok munkával kezdődött a projektünk

Kommunikációs tréning Varga Péter vezetésével A hatékony kommunikáció megalapozása

Az elmélyült munka

Konfliktuskezelő tréning Terpóné Molnár Éva vezetésével Az élet egy tanulási folyamat Sok játék, feladat, figyelés önmagunkra, másokra

Újra játék

A vendégünkkel

Táboroztunk Mezőkövesden

Tábori képek

Poroszlón

De jó is volt!

Tábori képek

Pályaismeret Fekete Szilvia vezetésével Az egyes pályák leglényegesebb követelményeinek a megismerése következett.

Ferenczi Norbert mesterszakács is a vendégünk volt

Főztünk is

Jól sikerült!

Pályaismeret Kapitány Mária vezetésével Folytatódtak a jó hangulatú foglalkozások

Cégértábláink

Munkahelyek látogatása Laki Heléna vezetésével Nagyszerű program volt

Próbariasztás

Jó kis nap volt!

Próbavásárlás

Voltunk a Pályaválasztási Kiállításon

A kiállításon

A kiállítás képei

A Munkaügyi Központban Laki Heléna vezetésével Miért is lehet fontos a regisztráció?

Pályaválasztási és továbbtanulási ismeretek Fekete Szilvia vezetésével

Újra sütés is következett

A filmvetítés után

Iskolalátogatás Laki Heléna vezetésével

A Hildben

A festő szakma bemutatása

Pályaorientációs foglalkozások Terpóné Molnár Éva vezetésével

Europass önéletrajz készítés

Egy kis összegzés

A totó

Pályaválasztási döntés Virág Lászlóné vezetésével Az elkövetkező éveket meghatározó döntés.

Összesítetett adatok Irle-Csirszka féle Munka és pályaérdekl ő d é s vizsg á lat (teszt)

Irle-Csirszka féle Munka és pályaérdekl ő d é s vizsg á lat (teszt) 2. ábra. Minimalista faktor ( összes gyerek El ő sz á ll á s 12 f ő )

Igényszint felmérés (teszt) 3. ábra. Igényszint felmérés értékelése (összes gyerek El ő sz á ll á s) Igényszint felmérés (teszt)

Super próba (teszt) 4. ábra. Super próba teszt felmérés értékelése ( összes gyerek El ő sz á ll á s f ő )

Életpálya építés Pályaválasztási döntés, pályaterv készítése

Köszönjük a figyelmet!