Az Oktatási Hivatal Pécsi Pedagógiai Oktatási Központjának szakmai feladatai Ritter Betty a Pécsi Pedagógiai Oktatási Központ vezetője.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Advertisements

Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
A szaktanácsadás támogató szerepe
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztályának feladatai a 2011/2012. tanévben Némethné Fülöp Terézia oktatási főosztályvezető
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
A gyakorlatvezető mentor
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
szerepe a köznevelésben
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
„A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Pedagógiai Közművelődési és Képzési Intézet jelene és jövője” augusztus 23.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
A szaktanácsadó segítő szerepe
ügyvivő szakértő, országos versenyszervező
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
A PEDAGÓGUS KÖTELESSÉGEI ÉS JOGAI
Az Oktatási Hivatal új szervezeti felépítése, feladatainak bővülése
Az Oktatási Hivatal által koordinált állami köznevelési feladatok a 2016/2017-es tanévben Brassói Sándor Köznevelési elnökhelyettes.
MEGÚJULÓ PEDAGÓGIAI- SZAKMAI SZOLGÁLTATÁS A REFORMÁTUS KÖZNEVELÉSBEN TÁMOP A Magyarországi Református Egyház köznevelési feladatainak.
Dr. Kis Szilvia Kaposvári Pedagógiai Oktatási Központ vezetője A Kaposvári Pedagógiai Oktatási Központ elért eredményei és további feladatai.
Tóth Ferenc főosztályvezető
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
A Nemzetiségi Pedagógiai Oktatási Központ elért eredményei és további feladatai Kállay Attiláné mb. főosztályvezető Nemzetiségi Pedagógiai Oktatási Központ.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Hajdú-Bihar Megyei Szakmai Tanévnyitó Konferencia augusztus 25.
A Nemzeti Pedagógus Kar Célok, eredmények, választás –
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
Egységes elvek szerint szervezett pedagógiai-szakmai szolgáltatások
AZ OKTATÁSI HIVATAL ÉS A SZAKÉRTŐK EGYÜTTMŰKÖDÉSE
NPK Ember és természet szakmai tagozat
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
EGY PESSZIMISTA MINDEN LEHETŐSÉGBEN LÁTJA A NEHÉZSÉGET, EGY OPTIMISTA MINDEN NEHÉZSÉGBEN MEGLÁTJA A LEHETŐSÉGET Dr. GLOVICZKI ZOLTÁN SONKÁD, június.
Barcsák Marianna KPSZTI
A POK SZERVEZÉSÉBEN MEGVALÓSULÓ SZAKMAI PROGRAMOK A 2017/2018
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Tanfelügyelettel kapcsolatos előzetes feladatok - intézményvezetők
A Székesfehérvári Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018.tanév során Fejér megyében Galambos Zsuzsanna főosztályvezető.
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
főosztályvezető-helyettes
Tóth Ferenc főosztályvezető szeptember 5. Szombathely
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
KPSZTI pedagógiai-szakmai szolgáltató
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
Pályaválasztást segítő mentortanár és közösségfejlesztő program
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Az Oktatási Hivatal Pécsi Pedagógiai Oktatási Központjának szakmai feladatai Ritter Betty a Pécsi Pedagógiai Oktatási Központ vezetője

A Pécsi POK szakmai feladatai Pedagógiai szakmai szolgáltatások (nyolc szolgáltatási terület) Az Oktatási Hivatal Tanügyigazgatási és Köznevelési Hatósági Főosztályának szakmai irányítása mellett végzett feladatok Közreműködés a Köznevelési Programok Főosztályának szakmai irányításával végzett feladatokban

Jogszabályban előírt pedagógiai szakmai szolgáltatási feladatok Szaktanácsadás ( műveltségterületi és tantárgygondozói hálózat működtetése, szaktanácsadói kirendelés) Pedagógiai tájékoztatás Tanügy-igazgatási szolgáltatás Pedagógusok képzésének, továbbképzésének és önképzésének szervezése és segítése Tanulmányi és tehetséggondozó versenyek szervezése Tanulótájékoztató-tanácsadó szolgálat Pedagógiai értékelés A lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók érdekében korai jelző és pedagógiai támogató rendszer működtetése

A szakmai szolgáltatás célja az intézményvezetők, a pedagógusok és az intézmények pedagógiai munkájának a támogatása a központi igényfelmérőben leadott szolgáltatási igények ellátása. Mesterpedagógus szaktanácsadók bevonásával, országosan egységes protokollok szerint

A mesterpedagógus szaktanácsadó munkaidő kedvezményben részesül, melyet úgy kell biztosítani, hogy egy napra mentesül a munkahelyén történő munkavégzés alól ( Ép.r.17/A § (1) ) munkáját intézményén túlmutató hatással végzi Az OH megbízásából egy tanítási évben legfeljebb 25 alkalommal, (ezen felül továbbképzésben vesz részt)

A mesterpedagógus szaktanácsadó a munkaidő kedvezményt az intézményvezető az OH, vagy a pedagógiai szakmai szolgáltatást nyújtó intézmény megbízása alapján naptári évre köteles biztosítani ( Ép.r.17/A § (5) ) a szakértők, és a szaktanácsadók munkaidő kedvezménye eltér az egyéb mesterpedagógus (és kutató) kedvezménytől

A szaktanácsadói ellátottság Szaktanácsadók száma: 211 Szaktanácsadó és szakértők száma: 48 Szaktanácsadó mesterpedagógusok száma: 70 (ebben nemzetiségi, egyházi) Az OH Pécsi POK megbízásából 62 szaktanácsadó lát el tevékenységet a megyében Hiányterületek: pl. óvoda, középiskolai matematika, mérés-értékelés, kiemelt figyelmet igénylő tanulók, hátrányos helyzetű tanulók pedagógiája, konfliktuskezelés

Pedagógiai szakmai szolgáltatási területek

Pedagógiai tájékoztatás - Konferenciák (int.v., pedagógusok, szaké.) -Szakmai napok (tavaszi és őszi pedagógiai napok) - Műhelyfoglalkozások (járásokban is)

Szaktanácsadás Egyéni tantárgygondozói látogatás 2016-os szaktanácsadói látogatások: A látogatást igénybejelentés alapján szervezzük (megbízólevél, egyeztetés, felkészülés, helyszíni látogatás, PSZFT, visszajelzés) Megbízólevél: 395 látogatásra Teljesítésigazolás kiadva: 312 alkalomra (a különbség oka: áthúzódó, visszamondott, stb.)

Szaktanácsadás Műhelyfoglalkozások (ált.isk.) MegnevezésTémaKit várunk?ElőadóIdőpont, helyszín Erkölcstan Pedagógiai Műhely (előadás és műhely) Módszerek az erkölcstan tanításához I. Képelemzések az erkölcstan órákon erkölcstant tanító pedagógusok (általános iskola) Bóna Gézáné Maksay Mária, szaktanácsadó november 12. csütörtök, 14:00-16:00 Pécsi POK, 7626 Pécs, Egyetem u. 2. A 6. osztályos kísérleti történelem tankönyv felhasználásának tapasztalatai (előadás és műhely) A gondolattérképek felhasználásának lehetőségei történelem órán általános iskolai történelemtanárok Odrobina Zoltán, szaktanácsadó november 18. szerda, 14:30-16:00 Lemorzsolódás megakadályozása (előadás és műhely) "Járt út", avagy stratégia a lemorzsolódás ellen az általános iskolai integrációs munkát vezető kollégák, teamek Meisl Károlyné, szaktanácsadó november 19. csütörtök, 14:30-16:00 Pécsi POK, 7626 Pécs, Egyetem u. 2. Pályaorientáció (előadás és műhely) Egy újabb lehetőség a tanulói érdeklődés, erősségek és gyengeségek feltárására (kapcsolatépítő eszköztár, kockázati mátrix, és pályaorientációs napok segítségével) 7-8.-os osztályfőnökök, pályaválasztási felelősök, munkaközösség vezetők, ifjúságvédelmi felelősök Nagy Marianna, szaktanácsadó november 25. szerda, 14:30-16:00 Pécsi POK, 7626 Pécs, Egyetem u. 2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése (előadás) Miért nem működik a "Százszor megmondtam"? - avagy az érzelmi intelligencia fejlesztése a kisiskolás korban tanítók Uzsaly Zoltánné Dr. Pécsi Rita, szaktanácsadó december 3. csütörtök, 15:00-16:00 Pécsi POK, 7626 Pécs, Egyetem u. 2. Erkölcstan Pedagógiai Műhely (előadás és műhely) A 8. évfolyam kerettantervi témáinak áttekintése. Módszerek az erkölcstan tanításához II. A csoportfoglalkozás mint módszer. erkölcstant tanító pedagógusok (általános iskola) Bóna Gézáné Maksay Mária, szaktanácsadó december 10. csütörtök, 14:00-16:00 Pécsi POK, 7626 Pécs, Egyetem u. 2.

Szaktanácsadás Műhelyfoglalkozások (ált. és középiskolák pedagógusai számára) MegnevezésTémaKit várunk?ElőadóIdőpont, helyszín Drama for teachers of English (előadás és műhely) The use of drama in the English classroom általános és középiskolai angoltanárok Sebestyén Emese, szaktanácsadó november 17. kedd, Megyervárosi Ál és Gimnázium Árpád Fejedelem Gimnáziuma és Általános Iskolája, 7632 Pécs, Aidinger János u. 41. Egyéni tanulási utak (előadás és műhely) Lehetőségek és módszerek az egyéni tanulási út biztosítására az iskolákban általános és középiskolai pedagógusok, pedagógiai munkát segítők Nagy Marianna, szaktanácsadó december 3. csütörtök, 14:30-16:00 Pécsi POK, 7626 Pécs, Egyetem u. 2. Kompetenciamérés és a mIndennapok (előadás és műhely) Az országos kompetenciamérések eredményeinek felhasználása a pedagógus munkájában: - az eredmények felhasználása - problémák és megoldási módok - felkészülés és motiváció általános és középiskolai tanárok * Nem csak a matematika- és magyartanárokat várjuk! Szeretnénk felmérni az igényeket, mert ebben a témában további műhelyeket tervezünk. Cserné Hajdu Leila, mérés- értékelés szaktanácsadó december 2. szerda 14:00-15:00 Pécsi POK, 7626 Pécs, Egyetem u. 2.

Szaktanácsadás - műhelyek Helyszínek Időpont Pécs Árpád Fejedelem Gimnázium 7632, Pécs Aidinger János u. 41 Mohács Ifjúsági Centrum 7700 Mohács, Széchenyi tér 16. Szentlőrinc Ifjúsági úti Általános Iskola 7940 Szentlőrinc, Ifjúság útja 5. Március 2. 14:00- 16:00 A különleges bánásmódot igénylő gyermekek fejlesztése – jogszabályok, szervezés, képességterületek Demeter Gáborné A komplex tehetségfejlesztés lehetőségei - a tehetségígéretektől a kibontakozásig Fükéné Walter Mária Március 9. 14:00- 16:00 Stratégia a lemorzsolódás ellen - egy iskolai jó gyakorlat Meisl Károlyné Intézményi önértékelés - kérdések és válaszok Márton Judit A különleges bánásmódot igénylő gyermekek fejlesztése – jogszabályok, szervezés, képességterületek Demeter Gáborné Március :00- 16:00 A komplex tehetségfejlesztés lehetőségei - a tehetségígéretektől a kibontakozásig Fükéné Walter Mária Március :00- 16:00 A komplex tehetségfejlesztés lehetőségei - a tehetségígéretektől a kibontakozásig Fükéné Walter Mária A különleges bánásmódot igénylő gyermekek fejlesztése – jogszabályok, szervezés, képességterületek Demeter Gáborné

Szaktanácsadás - műhelyek Április 6. 14:00-16:00 Intézményi önértékelés - kérdések és válaszok Márton Judit Élményszerű pályaorientáció - önismeret, pályaismeret Juhászné Devecseri Valéria, Sarlós Józsefné Differenciált foglalkoztatás a tanórán Demeter Gáborné Április :00-16:00 Stratégia a lemorzsolódás ellen - egy iskolai jó gyakorlat Meisl Károlyné Április :00-16:00 Differenciált foglalkoztatás a tanórán Demeter Gáborné Stratégia a lemorzsolódás ellen - egy iskolai jó gyakorlat Meisl Károlyné Élményszerű pályaorientáció - önismeret, pályaismeret Juhászné Devecseri Valéria, Sarlós Józsefné Április :00-16:00 Élményszerű pályaorientáció - önismeret, pályaismeret Juhászné Devecseri Valéria, Sarlós Józsefné Differenciált foglalkoztatás a tanórán Demeter Gáborné Intézményi önértékelés - kérdések és válaszok Márton Judit

Pedagógusok továbbképzése A továbbképzés címeA képzés óraszáma A képzést elvégzett pedagógusok száma 1. A tanulók szövegértési képességének fejlesztése az alsó tagozaton (Pécs, október-november) Szakmai megújító képzés általános iskolában tanító magyar szakos tanárok számára (Pécs, október-november) Szakmai megújító képzés általános iskolában tanító történelem szakos tanárok számára (Pécs, október-november) Szakmai megújító képzés általános és középiskolában tanító biológia szakos tanárok számára (Pécs, október-november) Szakmai megújító képzés középiskolában tanító történelem szakos tanárok számára (Pécs, október-november) Felkészítés az érettségi vizsgaelnöki feladatok ellátására „Mindennapi pénzügyeink”- a gazdasági, pénzügyi ismeretek tanítási lehetőségei a középfokú köznevelési intézményekben Digitális taneszközök alkalmazásának lehetőségei óvodás és kisiskolás korban (Pécs, május) A konfliktuskezelési készség és a szociális kompetenciák fejlesztése - a szervezeti konfliktusok megelőzésének és megoldásának korszerű gyakorlata (Bóly, május-június) Erkölcstan az iskolában (Pécs, június) Erkölcstan az iskolában (Komló, június) 6026 Összesen390207

Pedagógusok továbbképzése - tervek A januári online igényfelmérőjében jelzett intézményi igények alapján 2016/17-es tanév 1. félévében A képzés témája Óraszáma Tervezett csoportok száma a 2016/2017-es tanév I. félévében Tervezett helyszín 1. Számítástechnika, informatika 301Szederkény 2. Tanulás tanítása 302Pécs, Bóly 3. Mérés-értékelés 301Pécs 4. Tehetséggondozás 302Pécs, Siklós 5. Gyógypedagógia, fejlesztőpedagógia 301Pécs 6. Óvodapedagógusok szakmai megújító továbbképzése 301Pécs 7. Konfliktuskezelés 301Pécs ÖSSZESEN2709 csoport

Pedagógusok továbbképzése - tervek A januári online igényfelmérőjében jelzett intézményi igényeken felül a 2016/17-es tanév 1. félévében A képzés témája Óraszáma Tervezett csoportok száma a 2016/2017-es tanév 1. félévében Tervezett helyszín 1. Intézményi nevelés-oktatás (Szakrendszerű oktatás) (erkölcstan) 602Pécs 2. Számítástechnika, informatika 304 Pécs, Himesháza ÖSSZESEN240 óra6 csoport

Pedagógusok továbbképzése - igazolás A hétévenkénti pedagógus továbbképzésbe beszámítható 5 és 10 órás igazolások száma: A Pedagógiai napokon: 64 fő részére A műhelyfoglalkozásokon való részvételért: 206 fő részére 277/1997. (XII.22.) Korm. 5.§ (3) d) Tanúsítvány: 207

Versenyek " Édes anyanyelvünk" nyelvhasználati verseny 21 "Szép magyar beszéd" verseny 5-8. évfolyam 109 "Szép magyar beszéd" verseny középiskolai tanulók részére 42 BOD PÉTER Országos Könyvtárhasználati Verseny 13 Hevesy György Országos Kémiaverseny 48 Herman Ottó Országos Biológia Verseny 11 Implom József Helyesírási Verseny középiskolás tanulók részére 45 Irinyi János Középiskolai Kémiaverseny 21 Kaán Károly Természet- és Környezetismereti Verseny 12 Kitaibel Pál Biológia és Környezetvédelmi Verseny 13

Versenyek Mikola Sándor Országos Tehetségkutató Fizikaverseny 20 Országos angol nyelvi verseny 7-8. évfolyam részére 29 Országos német nyelvi verseny 7-8. évfolyam részére 13 Országos történelem verseny 7-8. évfolyam részére 16 SAVARIA történelem verseny középiskolások részére 18 Simonyi Zsigmond Kárpát-medencei Helyesírási verseny 87 Teleki 18 Összesen 17 verseny 536 tanuló Köszönet illeti a közreműködő intézményeket.

Versenyek Megyei díjkiosztó Diák Felkészítő tanár Általános iskola 8365 Középiskola 5532

A Köznevelési Programok Főosztálya szakmai irányítása mellett végzett területi feladataink OKTV szervezési feladatok (középiskolák) Középfokú felvételi eljárás feladatai DIFER és OKM adatszolgáltatás figyelemmel kísérése Idegen nyelvi mérés

A Köznevelési Programok Főosztálya szakmai irányítása mellett végzett területi feladataink Célnyelvi mérés Mérési koordinátor képzés Országos kompetenciamérés OKM kiegészítő mérés PIRLS mérés

Minősítés, tanfelügyelet

Pécsi POK illetékességi terület (2016.augusztus) Mesterpedagógus312 Kutatótanár3 Gyakornok (Kjt./Mt. szerint)27 Gyakornok244 Pedagógus II.885 Pedagógus I.5077

Minősítés, tanfelügyelet évi minősítési terv – Pécsi POK illetékességi terület Mesterpedagógus27 Kutatótanár3 Pedagógus II. (köt. + ált.) Pedagógus I.103

Minősítés, tanfelügyelet évi minősítési terv – Pécsi POK illetékességi terület Mesterpedagógus37 Kutatótanár1 Pedagógus II. (köt. + ált.) Pedagógus I.116

Minősítés, tanfelügyelet évi tanfelügyeleti terv – Pécsi POK illetékességi terület Intézmény2 Intézményvezető41 Pedagógus 90 (442 törölve)

Minősítés, tanfelügyelet évi tanfelügyeletii terv – Pécsi POK illetékességi terület Intézmény58 Intézményvezető141

POK feladatok a minősítésben és a tanfelügyeletben Jelentkeztetés segítése; Kérelmek kezelése; Informatikai felület használatának segítése; Visszamondások kezelése; Adatmódosítások átvezetése;

POK feladatok a minősítésben és a tanfelügyeletben és telefonos ügyfélszolgálat; 2016-ban eddig és kb. ugyanennyi telefonos megkeresés Tapasztalatok KIR adatkezelés

KIR intézményi adatkezelés Az adatok ellenőrzése, frissítése az intézményvezető feladata és felelőssége (5nap) Pedagógusok végzettsége ( jogszerű foglalkoztatás ); Jogviszony státusza ( aktív, tartósan távol, megszűnt ); Szakmai gyakorlati évek száma – frissítendő; címek ( intézményi címek frissítése; saját postafiók használata );

Tervek

Tervek a 2016/2017. tanévre Versenyek Országos versenyek Regionális versenyek Kérések Együttműködés Intézményi versenyfelelős Központi cím Határidők pontos betartása

Tervek a 2016/2017. tanévre Továbbképzések Nem akkreditált 50 fő minősítés előtt álló pedagógus 10 órás képzése Műhelyfoglalkozások ( állandó, tematikus, segítség az érettségi változások követéséhez ) Intézményvezetők képzése a minősítéssel kapcsolatos feladatokra

Tervek a 2016/2017. tanévre Továbbképzések Akkreditált Pénziránytű (ált.isk. is) Érettségi vizsgaelnökök képzése jan A kisgyermekkori nevelés projekt keretében várható óvodapedagógusok és tanítók továbbképzése

Tervek a 2016/2017. tanévre Tantárgygondozás Egyéni tantárgygondozói látogatások – visszatérő látogatások Minősülés előtt állók (portfólió írás segítése, óralátogatás) Dokumentáció minimalizálás Tantárgyi műhelyek – tankerületi szinten (NAT- és érettségi változások)

Tervek a 2016/2017. tanévre Mérés Komplex segítségnyújtás a kompetenciamérésben szignifikánsan alulteljesítő intézmények számára Listák: a szociális hátránykompenzációban és a kompetenciafejlesztésben a tőlük elvárt szint felett teljesítő intézmények edo_teljesitmenyu_iskolak

Listák

Egyéb tervek E-Twinning programok Diákparlament Lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók korai jelző- és támogató rendszerének működtetése A Tehetség Program indítása (MaTalent, Tehetségkapu, Tehetségtár) A témahetek segítése (Tanév rendje)

A TÉMAHETEK ISMERTETÉSE

Pénzügyi és gazdálkodási témahét március Pénzügyi téma: „Bankoljunk okosan!” Előző két Pénz7-hez hasonló óratervek, útmutatók Regisztráció kezdete: november 15. Tanárfelkészítés: Budapest és vidék, POK-ok segítségével Önkéntesek bevonását kezdeményezhetik az iskolák További információ, korábbi óratervek:

Pénzügyi és gazdálkodási témahét március GAZDÁLKODÁS A es tanévtől új téma a témahetek programjában Cél  vállalkozói kompetenciafejlesztés  élményalapú vállalkozói ismeretek bevezetése a köznevelésbe Szakmai megvalósító: Nemzetgazdasági Minisztérium Együttműködő szakmai partnerek: Junior Achievement Magyarország Alapítvány, Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége, SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány A hét gazdálkodási témái: Üzleti ötlet + együttműködés A regisztráció helye: pénz7.hu A regisztráció kezdete: november 15. Minden regisztráló iskola számára elérhető: Online letölthető kidolgozott óraterv tanári útmutató Tanárfelkészítés, konzultáció

A VILÁG LEGNAGYOBB TANÓRÁJA – SZEPTEMBER A Világ Legnagyobb Tanórája egy globális oktatási projekt, melyhez tavaly160 ország csatlakozott, köztük Magyarország is. A világ minden részén egy időben kerül megrendezésre a tanóra, így megalkotva a világ legnagyobbját. A tanórán az ENSZ által meghirdetett 17 Globális Célt szeretnék megismertetni világszerte a gyermekekkel. A kezdeményezést az EMMI támogatja.

Elérhetőségeink 72/ (minősítés)

Eredményes tanévet kívánok! Köszönöm a megtisztelő figyelmet.