Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr 2007.03.21.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Advertisements

Pályaválasztás 2014/15.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
FELVÉTELI tájékoztató
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
Gönczy Pál Általános Iskola
Beiskolázási tájékoztató december
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
Középpontban a fejlődés
Szeretettel köszöntünk a Pesterzsébeti
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
2015. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Pályaorientáció
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
FELVÉTELI 2015 Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
2016/17-es tanév. Iskolatípus változások 2016/17-es tanévtől.
JAG statisztika 2014/ félév.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Félévi beszámoló Napirend Törvényi változások Törvényi változások Statisztika, tanulmányi helyzet, műszaki beszámoló Statisztika, tanulmányi.
AZ ÉRTÉKELÉS RENDSZERE Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja 9431 Fertőd, Joseph Haydn.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
DARUS a gyermekekért.
Érettségi eredmények 2016.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Általános iskola eredménye, értékelése
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
2016. november 7..
magyar nyelv és irodalom
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
2018.május-június érettségi vizsga eredményei 2018.augusztus 31.
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Beiskolázás a „Gundel”-ben
Szakiskolai fejlesztési program
423/2012 (XII. 29.) Korm. rendelet alapján
Előadás másolata:

Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr

A szakiskola jellemzői a 9. évfolyamon Szakok Szakok FaiparFaipar FémiparFémipar RuhaiparRuhaipar VillanyszerelőVillanyszerelő Intézményünkbe járó tanulók száma: 120 fő

MÉCS munkaterve Tantárgyi szintfelmérés - tanévenként két alkalommal - minimumszint meghatározásával - gyakorló feladatlappal - eredményeinek analízise Tantárgyi szintfelmérés - tanévenként két alkalommal - minimumszint meghatározásával - gyakorló feladatlappal - eredményeinek analízise Feladatterv problémákra Feladatterv problémákra Feladatbank készítése Feladatbank készítése Feladatsorok, megoldások és eredmények a honlapunkon Feladatsorok, megoldások és eredmények a honlapunkon

Félévkor az alábbi tárgyak esetében mértük a tanulók tudásszintjét: angol angol német német magyar magyar történelem történelem természetismeret-biológia természetismeret-biológia természetismeret - fizika természetismeret - fizika informatika informatika matematika matematika

A mérés előkészületei Az érintett tárgyak mindegyikében a tanulók egy próba feladatsorral készülhettek a tényleges mérésre. Az érintett tárgyak mindegyikében a tanulók egy próba feladatsorral készülhettek a tényleges mérésre. A mérőeszközök itembontással, egységes formával készültek. A mérőeszközök itembontással, egységes formával készültek. Minden mérőeszköz esetében egységes koncepció alapján elkészült a javítókulcsa is. Minden mérőeszköz esetében egységes koncepció alapján elkészült a javítókulcsa is.

A kiértékelés két szinten történt meg: 1. osztályszinten tanulókra bontva 2. tantárgyanként évfolyamszinten

Osztályszinten tanulókra bontva Tantárgy neve: Német Javító tanár neve:Mihály Claudia Tanuló neve Osztály: 9/1 1. feladat2. feladat3. feladat4. feladat5. feladat6. feladat7. feladatössz pont% Feladat max pontszáma: Szabó Dániel ,61 2. Nagy Imre ,09 3. Kis Gábor ,74 4. Szász László ,57 5. Csősz Ádám ,87 6. Ország Attila ,70 7. Horváth Zoltán ,52 8. Jász János ,00 9. Kovács Mihály , Regedei János , Szatmári János , Váradi Viktor , Bozsik Norbert ,13 Átlag: 5,623,08 4,542,622,005,1526,08 % átlag:80,2261,5443,9675,6443,5940,0051,5456,69

A tanulói teljesítményeket érdemjegyekkel is minősítettük.

Értékelés tantárgyanként évfolyamszinten 2/1 MagyarNémetAngolTörténelem 9 / 462,829 / 464,579 / 172,689 / 254,98 9 / 358,029 / 360,099 / 466,169 / 152,17 9 / 149,499 / 156,699 / 365,209 / 351,72 9 / 248,279 / 249,529 / 262,309 / 450,00

Tantárgyanként évfolyamszinten 2/2 TIBMatematikaTIFInformatika 9 / 370,599 / 367,089 / 277,249 / 282,22 9 / 269,809 / 166,119 / 362,559 / 165,76 9 / 461,869 / 265,829 / 160,009 / 465,64 9 / 156,009 / 452,999 / 442,589 / 364,36

A mérés pedagógiai eredményei Iskolánkban az elmúlt években félévkor a 9-es tanulók esetében a bukások aránya 50% fölötti volt. Iskolánkban az elmúlt években félévkor a 9-es tanulók esetében a bukások aránya 50% fölötti volt. a bemeneti mérések, a bemeneti mérések, a tudatos készülés a féléves tudásszint- mérésre, valamint aa tudatos készülés a féléves tudásszint- mérésre, valamint a projektoktatásra való törekvés együttes eredményeként a bukások száma jelentősen csökkentprojektoktatásra való törekvés együttes eredményeként a bukások száma jelentősen csökkent

PROJEKTEK az iskolánkban.

Projektek Gyakorlati„Projekt-hét” Pályaorientációs projektek Elméleti Tantárgyközi projekt Tantárgyközi projekt Projekt órák Projekt órák

Projekt hét Osztályonkénti váltásban 2 projekt párhuzamosan Osztályonkénti váltásban 2 projekt párhuzamosan Hétfő: magyar, matematika projekt- előkészítő órák Hétfő: magyar, matematika projekt- előkészítő órák Kedd-péntek: napi 5-6 óra projektfoglalkozás csoportmunkában Kedd-péntek: napi 5-6 óra projektfoglalkozás csoportmunkában 8 hetente projekt - pár váltás 8 hetente projekt - pár váltás

Projekt hét témái Ábrázolás mérés Ábrázolás mérés Anyagok I. (könnyűipar) Anyagok I. (könnyűipar) Anyagok II. (faipari) Anyagok II. (faipari) Anyagok III. (fémipar) Anyagok III. (fémipar) Viselkedéskultúra Viselkedéskultúra Tanulásmódszertan – humán terület Tanulásmódszertan – humán terület Tanulásmódszertan – reál terület Tanulásmódszertan – reál terület Pálya-, szakmaválasztás Pálya-, szakmaválasztás

Elméleti projektek Tantárgyközi projekt Környezetszennyezés Levegő Levegő Víz Víz Szemét Szemét Talaj Talaj Matematika, magyar, idegen nyelv, TIF, TIB, informatika Projekt órák csatolt órák csatolt órák Pl: Természetismeret- Fizika (=TIF) Csillagászat Csillagvizsgáló látogatás

Értékelés Önértékelés – tanári értékelés Önértékelés – tanári értékelés Csoportos – egyéni – tanár teljesítményértékelő lapok Csoportos – egyéni – tanár teljesítményértékelő lapok Diák portfoliója folyamatosan készül Diák portfoliója folyamatosan készül

Köszönjük a figyelmet!