A budaörsi piackutatás eredményei Katona Attila Budaörs, 2016.07.08.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.
Advertisements

Projekt általános bemutatása
Városfejlesztés prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
Gyülekezeti tábor - Balatonkenese
Munkahelyi közlekedési tervek tréning Éri Vilma Környezettudományi Központ Alapítvány Marton Miklós Közép- és Kelet-európai Környezetvédelmi Központ.
A tranzitfoglalkoztatás területén megvalósuló módszertani fejlesztő munka bemutatása Szeged, Regionális szakmai műhely, február 18.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
Közösségi Kerékpáros Közlekedési Rendszerek
VÁLSÁGÁLLÓ PORTFÓLIÓMENEDZSMENT KILÁTÁS A ‘B’ ÉPÜLETBŐL május 11. Sellyey Tamás, Indotek Group.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
A kerékpáros közlekedésfejlesztés aktuális feladatai
Látássérültek közösségi mentorainak képzése és foglalkoztatása TÁMOP /
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
Construma április 14. Dr. Maráczi Zsolt Otthonteremtési Program Javaslat Társaság a Lakásépítésért Egyesület 1/16.
Megújuló energia előállítás marginális területeken Az M2RES projekt Kéri Zsuzsanna REC for CEE március 21.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
BME Építéskivitelezési Tanszék *** gyakorlati feladat ***
A magyar városok szerkezetének átalakulása a rendszerváltozás után
Település Településrendszer Településállomány. Nagyvárosok a magyar településrendszerben Készítette: Széplaki Dóra Debrecen, 2013.április 16.
Pordány Sarolta: Ph.D. kutatásindító
Innovatív elképzelések Győr közösségi közlekedésének fejlesztésére
evolúció a városi mobilitásban a kerékpározás reneszánsza Forrás:OBIS, wikipeia.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
Dr. Éri Vilma igazgató, Környezettudományi Központ
Kővári János országgyűlési képviselő,
S OUTH E AST T RANSPORT A XIS D ÉL - KELETI K ÖZLEKEDÉSI T ENGELY SETA Közlekedési Fórum Szombathely november 15.
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
Közlekedéspolitikai és -gazdasági Tagozat
A DUNA STRATÉGIA AGRÁRLOGISZTIKAI TEENDŐI Fórum november 18. Gyertyán Katalin, KözOP IH Közlekedéslogisztikai fejlesztési lehetőségek a KözOP-ban.
Szigetszentmiklós Készítette:Brigi. Szigetszentmiklós Pest megye délnyugati részén, a főváros szomszédságában, a Csepel szigeten elhelyezkedő több mint.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
Az Ifjúság Program. Az ifjúsági projektek meghatározása Nemzetközi ifjúsági projekt: olyan projekt, amely a résztvevők személyiségfejlődését.
FlyBalaton repülőtér bemutatkozása Március 29.
Döntéselőkészítő tanulmányok Mihálffy Krisztina – KKK,Kerékpáros Infrastruktúra Fejlesztési Osztály.
Egyházi iskolába járó serdülők iskolai attitűdje és döntéseik vizsgálata Kovács-Krassói Anikó PTE BTK „Oktatás és Társadalom” Doktori Iskola április.
Dr. Makra Zsolt projektvezető
Slide 9/13 Miért Magyarország? Miért Debrecen május 22.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése Majorné.
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Közlekedjünk kerékpárral a Balaton körül
2008. június 12. MÁV Baross Gábor Oktatási Központ.
Érdekképviselet, képzés, távmunka Bihall Tamás alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Budapest, december 7.
KEREPES VÁROS INTEGRÁLT TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI STRATÉGIÁJA
Magyar CIVINET harmadik találkozója Debrecen, Gertheis Antal, Városkutatás Kft. / Magyar CIVINET Titkárság.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Magyar CIVINET második találkozója Székesfehérvár, Gertheis Antal, Városkutatás Kft. / Magyar CIVINET Titkárság.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u Az ökoiskolák előtt álló jelenlegi kihívások és a lehetséges válaszlehetőségek.
Városi külső energia bevitel csökkentésének lehetőségei Energetikus energetikusok 2015 Csató Bálint Kaszás Ádám Keszthelyi Gergely.
Aktuális pályázati lehetőségek Okos Jövő Innovációs Klaszter O KOS J ÖVŐ I NNOVÁCIÓS K LASZTER K LUBEST június 16. NOS Kft.
Debrecen, Magyarország
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
„Hatásvizsgálat” c. tanulmány szennyvíz és hulladék témakörben szerzett tapasztalatai „Fenntartható települések” workshop Tokaj, július Csillag.
Megújul a Magyar Földrajzi Társaság Az on-line felmérés eredményeinek értékelése Készitette: Erőss Ágnes – Mohai Andrea – Zimay Krisztián MFT évi.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
BYTE Projekt FP 7 Gergely László MBA NIIF Intézet Big Data 2016 Európában és a világban – nem csak a szakma, esettanulmányok is.
EURÓPA KULTURÁLIS FŐVÁROSA PÉCS, 2010 EURÓPA KULTURÁLIS FŐVÁROSA PÉCS, 2010 INTEGRÁLT VÁROSFEJLESZTÉSI STRATÉGIA Pécs, február 6.
Salgótarján, május 19.. Pályázók köre: kisvállalkozások Támogatható tevékenységek és a támogatás mértéke: -Projektötlet minősítése – max. 3 millió.
Magyar CIVINET negyedik találkozója Kaposvár,
Nemzetközi hallgatók helyi értéke Révész Balázs – Kéri Anita SZTE GTK
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Önértékelési projektterv
2018/2019 tanév.
SUMP - kérdés Magyarországon
Puskás Hajnalka szakmai vezető, Bács-kiskun Megyei Nőközpont
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

A budaörsi piackutatás eredményei Katona Attila Budaörs,

A projekt bemutatása A CIVITAS Activity Fund EUs fenntartható városi mobilitást támogató forrásból Célja a budaörsi kerékpáros közösségi közlekedési rendszer (közbringa) és egyéb közösségi mobilitási opciók (pl. közautózás) általános megvalósíthatóságának vizsgálata. Ezen belül: A piacképesség elemzése széles nyilvánosság bevonásával A legfontosabb paraméterek meghatározása (technológia, üzemeltetési modellek, szolgáltatási terület és rendszerméret) Javaslatok gazdasági elemzéssel történő alátámasztása 2016 Április – Július Eredmény: Írott, rövid döntéselőkészítő tanulmány

A piackutatás Első fázis: 15 félig strukturált interjú érintettekkel Második fázis: kérdőívezés 29 kérdés utazási szokásokról és igényekről Május 7. – Június kérdőív kitöltő = 120 utcai online 207 szöveges javaslat 739 gyűjtőállomás helyszín javaslat Harmadik fázis: mai tapasztalatok

Válaszadók demográfiai adatai

Válaszadók közlekedési szokásai I. Mivel közlekednek Budaörsön belül? Mivel közlekednek Budapestre/ről?

Válaszadók közlekedési szokásai II. Bérlet, jogosítvány, kerékpárbirtoklás aránya „Hová utazott tegnap?”

Válaszadók közlekedési szokásai III. 1. Nyugati ipari gazdasági terület 2. Hegyvidék (Törökugrató, Csiki-dűlő, Út-hegy, Odvas-hegy) 3. Intézményi városközpont és lakótelep 4. Szállások területe 5. Hegyvidéki erdőterületek 6. Frankhegy 7. Történelmi belváros 8. Kertvárosias lakóterület (Budapesti út és Farkasréti út) 9. Az autópálya és a vasút menti kereskedelmi-gazdasági területek 10. Szilvás 11. Kamaraerdő Az utazások többsége a 7.Történelmi belváros, a 3. Intézményi városközpont, valamint a 9. Gazdasági területek felé irányul. Jelentős a forgalom a következő körzetek között: 2-9; 2-3; 2-7; 3-7; 3-9; 7- 3; 7-9; 8-3; 8-7; 8-9;

Válaszadók kerékpározási szokásai

Közbringa igénybevételi hajlandóság

A rendszer támogatottsága Támogatja az ötletet, hogy legyen Budaörsön elektromos közbringa?

Kerékpárosok számának növekedése

Egyéb igények Rendszerintegrációs igények

A válaszadók fizetési hajlandósága Leggyakoribb: Ft Átlag: 9690 Ft Leggyakoribb: 500 Ft Átlag: 560 Ft

Gyűjtőállomás helyszínek (739 javaslat)

Köszönöm a figyelmet! Katona

Városrészek 1. Nyugati ipari gazdasági terület 2. Hegyvidékek (Törökugrató, Csiki-dűlő, Út-hegy, Odvas-hegy) 3. Intézményi városközpont és lakótelep 4. Szállások területe 5. Hegyvidéki erdőterületek 6. Frankhegy 7. Történelmi belváros 8. Kertvárosias lakóterület (Budapesti út és Farkasréti út) 9. Az autópálya és a vasút menti kereskedelmi-gazdasági területek 10. Szilvás 11. Kamaraerdő

Domborzat

Autóbuszvonalak