PARTYKÁCIÓ, azaz a szórakoztató educatio … Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató Diákhitel Központ Zrt. Budapest, 2012. március 22.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egymásért fordítsuk meg a napot!. Célok •a fogyatékos emberek elfogadottságának növelése érdekében: ▫integrált események szervezése, ▫a fogyatékos emberek.
Advertisements

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Többnapos „sportfesztivál” a magyarországi illetve határon túli felsőoktatási intézmények hallgatói számára a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
Kincses Márk, marketing stratégiai titkár
Komárom Kártya „Merjünk nagyok lenni – s valóban oly nehéz, - de legyünk egyszersmind bölcsek is.” Gróf Széchenyi István.
HYPERTONIA: PATHOMECHANISMUS, TERÁPIÁS KONZEKVENCIÁK
PTE IGYK Felvételi 2012 PTE IGYK AZ ELÉRHETŐ TOVÁBBTANULÁS ELSŐ HELYEN IGYK!
VIRTUÁLIS TEREK online életpálya-menedzsment Dexter - MarkCon
T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.
Az Egyetem, mint az innováció motorja ELTE Innovációs Nap Az Egyetem, mint az innováció motorja Fábián István, rektor Debrecen, február 26.
Mc'Donalds egyetem – Az egyetemista lét, mint a tömegkultúra hordozója.
AEGON Ösztöndíj Program
Gyermekünk jövője attól függ, hogy otthonról milyen útravalót kap!
A továbbtanulás ANYAGI oldala Előadó: Márkus Attila Diákhitel Központ Zrt.
ELNÖKI BESZÁMOLÓ A ÉVI KÖZGYŰLÉSEN Rechnitzer János MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG.
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar A vidék fejlesztésének titka, a sikeres vidéki térségek és települések Nyugat-Magyarországon.
Az eseményszervezés formái, eszközei
Széchenyi István Egyetem, Győr
Alberti Rita Apró Zoltán Balogh Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
KERNER Barbara Pécs, 2006 Kerner Barbara Pécs, A 455 milliós piac.
CIVIL KEZDEMÉNYEZÉSEK PROGRAMJA március 20. CSAPAT BRÓDY IMRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA AJKA.
MÁV-TRAKCIÓ Zrt. szerepe a vasúti piacon Budapest, május 3. Dr. Márkus Imre vezérigazgató 1.
Éves Konferencia- Annual Report Irányító Bizottság: Elnök: D. Terdik György DE IK dékán Tagok: Dr. Kardon Béla EMMI Dr. Sallai Gyula BME, FIRCC Nagy Miklós.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
KUTATÓ KERESTETIK című projekt a Pro Scientia Aranyérmesek Társasága szervezésében, a Nemzeti Tehetség Program támogatásával "A tehetséggondozás területén.
Sportkoncepció és szervezeti megvalósítása a Debreceni Egyetemen
Gazsó Tibor Századvég Alapítvány
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Tájékoztató A járási tréningekről Dr. Marosi János MKKSZ Szabó F. Attila MKKSZ Budapest, május 19. „Önkormányzati kapacitásépítés norvég‐magyar együttműködéssel”
Hajós Katalin Budapest, június 5.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
A LENERG a Hajdú-Bihar megyei önkormányzatok szolgálatában Előadó: Vámosi Gábor, igazgató Energia Infónap Debrecen,
MAGYAR HONVÉDSÉG 5. BOCSKAI ISTVÁN LÖVÉSZDANDÁR PRT - KÜLSZOLGÁLAT TÁJÉKOZTATÓ Rácz Mihály alezredes személyügyi főnök
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
A projekt megvalósítását támogatja a Belügyminisztérium Nemzeti Bűnmegelőzési Tanácsa „A legkisebb ellenállás” – bűnmegelőzés a szépkorúak körében BM –
Informatikai terméktanúsítás - a minőségi szoftver Az Informatikai Terméktanúsító Szervezet szerepe a HTE jövőképében Nagy Péter április 25.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
évi statisztikák. 2014/15-ös bajnoki szezonra kiadott licencek típusának megoszlása.
A részarány földkiadás során keletkezett osztatlan közös tulajdon megszüntetésének eredményei Dr. Szinay Attila Mezőkövesd, január 28.
Tényleg romkocsmákban merengenek? KREATÍV Milliók és ezer fők fő ≈ fő Forrás: Target Group Index Hungary - TGI –H 2012.
D R. F ILEP B ÁLINT M ÁJER E SZTER P ETRA T ÖMBÖLY T EODÓRA W INKLER C SABA N OVEMBER 5. Rektori Titkárság K ÖZPONTI F ELVÉTELI KAMPÁNY.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
XII. Küldöttgyűlés Budapest május 13..
5. Országos IC/BPS betegtalálkozó
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Atomenergiáról – mindenkinek
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
A Magyar Turizmus Zrt. MICE kutatásának 2006-os összefoglalója
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
A Projekt bemutatása A foglalkoztatási helyzet javítása különböző érdekképviseletek együttműködésével, célja a foglalkoztatás szempontjából hátrányos.
Atomenergiáról – mindenkinek
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

PARTYKÁCIÓ, azaz a szórakoztató educatio … Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató Diákhitel Központ Zrt. Budapest, március 22.

A Diákhitel Központ Zrt.  2001 – Start!  Non-profit elven működő, kizárólagos állami tulajdonban lévő gazdasági társaság.  A Magyar Állam nevében a tulajdonosi jogokat a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. gyakorolja.  Diákhitel = Jövőbe történő befektetés, rendkívül kedvező feltételek mellett.  Szolgáltatásaink: Diákhitel 1.0 és Diákhitel 2.0 2

PARTYCATIO – „Mi a pálya?” roadshow A 10 ÉVES DIÁKHITEL AJÁNDÉKNAPJA:  Este: Koncert  Délelőtt: Diákhitel jövőnap 3

A kampány célja és célcsoportja A kampány célja:  Jubileumi évforduló megünneplése;  Az elmúlt 10 év ünnepélyes lezárása és a régi arculat elbúcsúztatása;  Image építés  Bizalomépítés, hiteles tájékoztatás  Szórakoztatás + Educatio = PARTYCATIO. A kampány célcsoportja:  Felsőoktatásban tanuló, Diákhitellel még nem rendelkező éves korosztály. 4

A célcsoport fogyasztási szokásai 1. Az Ipsos Zrt. a évesek körében végzett országos kutatás során több mint félezer fiatalt kérdezett meg 2011 első negyedévében:  A legnépszerűbb szabadidős tevékenységeknek a „plázázás", a sportpályán való időtöltés és a szórakozóhelyekre járás számítanak.  A fiatalok 65%-a naponta vagy naponta többször internetezik. A budapesti fiatalok háromnegyede internetezik naponta, a kisebb városokban élők valamivel több, mint feléről mondható el ugyanez. (médiatervezés) 5

A célcsoport fogyasztási szokásai 2.  A lakosság 15%-a jár rendszeresen hétvégi estéken szórakozni, 45 százaléknyian alkalmanként.  A lakosság 5%-a folyamatosan jár diszkókba, zenés- táncos rendezvényekre, s további 22 százalékuk esetenként vesz részt ezeken. A diszkóba járás, a partyzás a tizenévesek, a húszas éveikben járók körében elterjedt.  Alkalmanként ilyenkor átlagosan ennyit költenek: egy fővárosi hallgató átlagosan:6 000 Ft; egy vidéki hallgató átlagosan:4 400 Ft; a diplomások és középkorúak:5 200 Ft. 6

A célcsoporttal való kommunikáció nehézségei 1. 7 VéleményekDiákhitelt felvevő Diákhitelt nem felvevő eladósodás/ vissza kell fizetni24%34% segítség a tanuláshoz15%4% hosszú távú elköteleződés2%6% segítség általában5%2% jó lehetőség4%2% drága, nem éri meg1%4% A Diákhitel megítélése általában

A célcsoporttal való kommunikáció nehézségei 2. 8

A kampány helyszínek és a hitelfelvevők száma 1. - lakóhely  Pest megye 6168 fő  Szabolcs-Szatmár-Bereg megye 3024 fő  Hajdú-Bihar megye 2943 fő  Baranya megye2156 fő  Győr-Moson-Sopron megye1528 fő 9

A kampány helyszínek és a hitelfelvevők száma 2.  Budapesti intézményekben összesen9 089 fő  Pécsi Tudományegyetem5 286 fő  Szegedi Tudományegyetem5 125 fő  Debreceni Egyetem4 014 fő  Széchenyi István Egyetem3 463 fő 10

A kampány eszközei 1.: Délelőtt: Diákhitel Jövőnap - Edukatív előadássorozat  Közérdekű témák: Ösztöndíj lehetőségek, Karrierépítés, Felelős hitelfelvétel stb.  Népszerű egyetemi előadók: Prof. Gyulai József, dr. Bánfi Tamás, dr. Bárdossy Cecília stb.  Stand-up comedy: Aranyosi Péter, Badár Sándor stb.  Karszalag Esti A38 party-ra ingyenes belépés  Tanóra alóli felmentés - igazolás a részvételről 11

A kampány eszközei 2.: Este: A38 party  Egyetemi/főiskolai bulihoz kapcsolódva (Lovarda, Bridge, Expo Center, IH Rendezvényközpont)  Az A38 által képviselt minőségi zene + előadók: Brains, Fish, Irie Maffia, Irie Soundsystem, Subscribe stb. 12

A kampány eszközei 3.: Célcsoport specifikus szóró- és buliajándékok 13

A kampány promóciója: HÖOK és helyi HÖK közreműködésével:  Plakát és flyer  Egyetem/főiskola/szórakozóhely honlapja és Facebook oldala  Vidéki rádió + egyetemi rádió spot A38 közreműködésével:  Plakát, flyer, CLP  A38 honlapja és Facebook oldala  Exit hirdetések 14

A kampány promóciója: Plakát és flyer 15

Kampánymutatók:  április 12. -Debrecen:200 fő 900 fő  április 20. -Szeged:118 fő 460 fő  május 3. - Pécs:112 fő fő  május 4. - Győr:150 fő 276 fő  május 10. -Budapest: 55 fő 800 fő (Nehezebb feladat!) Összes elérés: 635 fő fő 1 fő elérési költsége: Ft/fő 16

Budget: Ft + Áfa Koncertszervezés: Ft + Áfa  Helyszínszervezés  Teljes körű program előkészítés és lebonyolítás  Színpadtechnika biztosítása  Promotálás Egyéb költségek: Ft + Áfa  Fellépési díjak  Szóróajándékok  Kép- és hangrögzítés  Staff közlekedés  Staff étkezés  Staff szállás 17

Image alakulása a roadshow után 1. 18

Image alakulása a roadshow után 2. 19

Köszönöm a figyelmet! 20