Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért 2011. március 30.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
IKT = információs és kommunikációs technológia
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
az MSZOSZ és tagszervezetei valamint a szervezeti tagok részére
Elektronikus ügyintézés
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Milyen jogsértésért mennyit kell fizetnünk? – kockázatmátrix az e- kereskedelem és az online marketing területén Dr. Ormós Zoltán Ormós.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” 1 Emlékszel rá? 1. Hogyan megy a regisztráció? 2. Mire való a regisztráció?
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
Keresőmarketing stratégiák
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Egyszerű, gyors, biztonságos A háromból kettőt választhat Kutatási eredmények az eBanking szolgáltatásokról május 12.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
A magyar háztartások fizetési szokásai
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
„Tartsa kezében bankügyeit!”
A legjobb és legolcsóbb hirdetési lehetőségeket az interneten találjuk. Rengeteg ingyenes hirdetési oldal van, s ha otthon rendelkezünk internetkapcsolattal,
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
K&H trambulin tapasztalatok
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Internetes bankok piacformáló hatása
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
TÁMOP /1-2F Modern informatikai eszközök Közösségek az interneten Papp Szabolcs 2009.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
A digitális reklám eszközei 1.
Nemzetközi utalás magyar bankszámláról AdvCash-re onnan már könnyen feltölthető a PM számla! A regisztrációs linket kérd a szponzorodtól!
Pénzforgalom a bankszámlán
Tájékozódás és vásárlás a magyar internetezők körében Összefoglaló.
AVI PORTÁL (blog) Webes megjelenés fő helyen Egy oldal az anyagvizsgálók érdekében SzakMap.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Elektronikus ügyintézés
Minden az azonnali fizetési rendszerről
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.

Google Confidential and Proprietary A magyar kisvállalkozások kihívásai Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-szegmensének vezetője

Google Confidential and Proprietary A vállalkozások piaci helyzetének megítélése* 10% 43% 0,4% 47% NövekszikStagnálHanyatlikNem tudja Mindössze a kisvállalkozások** 10%-a növekszik! *Forrás: TÁRKI kutatás október **Kisvállalkozás definíciója a kutatásban: 100 millió Ft árbevétel alatti kisvállalkozások,10 főnél kevesebb foglalkoztatottal

Google Confidential and Proprietary Tőkehiány

Google Confidential and Proprietary Kapcsolati tőke hiánya

Google Confidential and Proprietary Korszerűtlen technológia

Google Confidential and Proprietary Nem kellően tudatos működés

Google Confidential and Proprietary Gyenge marketing

Google Confidential and Proprietary Marketing-tudatosság A Budapest Bank megbízásából a TÁRKI kutatása (2010. október)

Google Confidential and Proprietary Hogyan tesz szert új megrendelésre? 80% 7% 23% 38% 35% 28% Egyéb módon Megjelenik szakmai rendezvényeken Hirdetés, reklám (sajtóban, TV-ben, rádióban) Internetes megjelenés (saját honlap, online hirdetés, közösségi média) Személyes ajánlás Ügyfelek ajánlása 4% 5% 63% 11% 10% 8% Megjelenik szakmai rendezvényeken Egyéb módon Hirdetés, reklám Internetes megjelenés Személyes ajánlás Ügyfelek ajánlása A fentiek közül melyik a legfontosabb?

Google Confidential and Proprietary A marketingkiadások értékelése Ön szerint megtérül a marketingre költött összeg? 9% 46% 28% 16% nem tudjanem térül megbehozza az árátnőtt az árbevétel

Google Confidential and Proprietary Vállalkozás honlapja igen 43% nem 57% 4% 99% 32% 49% 86% 97% 5% szavazás nyereményjáték regisztráció hírlevélre felület, melyen a vásárlók jelezhetik véleményüket, információt kérhetnek és/vagy fórum a vállalkozás története, profilja információk a termékekről, szolgáltatásokról a vállalkozás elérhetősége Mi szerepel a honlapon?

Google Confidential and Proprietary Milyen online marketingeszközöket használ? 28% 16% 24% 8% 9% 13% 16% Hirdetés, fizetett cikk újságban, Tv-ben, rádióban Online médiumban hirdet (banner) Linkcsere partneroldalakkal Hírlevél ben Jelen van közösségi oldalakon DM en Melyik közösségi portálon van jelen? (a jelenlévők között: N 115) 39% 32% 29% Iwiw Facebook Mindkettő Keresőmarketing (kereső optimalizálás, keresők oldalain hirdetés

Google Confidential and Proprietary Heal Edina, a Google Magyarország vezetője Tegyük sikeressé a magyar vállalkozásokat a Neten!

Google Confidential and Proprietary A vállalkozások online fejlődésének akadályai tévhitekre vezethetőek vissza “Nincs szükségem a termékeim, szolgáltatásaim kommunikálására.” “Túl drága!” “Nincs időm foglalkozni vele. Nem értek hozzá, túl bonyolult lenne megtanulni!”

Google Confidential and Proprietary...online jelenlét még ingyen sem?...online jelenlét még ingyen sem? Válaszok online megjelenéssel nem rendelkezők körében Ha lehetősége lenne egyszerűen és ingyen létrehozni egy honlapot cége számára, élne-e a lehetőséggel?

Google Confidential and Proprietary …mit veszítenek? …mit veszítenek? A magyar internetezők 88%-a az interneten tájékozódik vásárlás előtt ?

Google Confidential and Proprietary A Neten a Cégem program Ingyenes próbalehetőséget kínálunk minden vállalkozásnak

Google Confidential and Proprietary A program elemei gyors egyszerű „ Google barát ” ingyenes saját domain név 6 hónapig ingyenes Honlap- készítés egyszerűen Átlag 30 Ft-os kattintásonkénti költséggel 500 új potenciális vásárló Az internetes hirdetés költséghatékony Költség- csökkentés online bankolással

Google Confidential and Proprietary Nem engedjük el a kezüket: megtanítjuk, hogyan hozhatják ki a legtöbbet internetes jelenlétükből Ingyenes online szemináriumok Neten a Cégem kézikönyv Neten a Cégem napok Ügynökségek és vállalkozások egymásratalálásának megkönnyítése Telefonos segítség AdWords regisztrációhoz

Google Confidential and Proprietary Online tudatosság – a pénzügyekben is!

Google Confidential and Proprietary A sikeres vállalkozások internetbankot használnak… A kisvállalkozások kifejezetten elégedettek az elektronikus banki megoldásokkal, használatukat egyszerűnek találják *50 millió Ft árbevétel alatti cégek ** BellResearch kutatás Bázis: az adott elektronikus banki szolgáltatást igénybe vevő vállalatok [n=soronként eltérő] Mennyire elégedettek a leggyakrabban használt elektronikus banki szolgáltatás következő jellemzőivel… ** Kisvállalkozások* - BB adatok: Internetbank penetráció: 54% (aktív) Kimenő forgalom változás +10% 113 %-kal nagyobb átlagos havi forgalom 59%-kal nagyobb átlagos havi tranzakciószám

Google Confidential and Proprietary Ügyfélelőnyök az internetbank használatával És még: átláthatóság! 1. Költségmegtakarítás 2. Gyorsaság és kényelem 3. Biztonság *Giro utalások 62 db/év 42 %-kal alacsonyabb költségek (kimenő átutalások)** Bármikor és bárhol! forint és deviza utalások betétlekötés felhatalmazás csoportos beszedésre hiteles kivonatok letöltése mobiltelefon feltöltés bankkártyalimit beállítása egyenleg és számlamozgás folyamatos követése kétszintű ügyfélazonosítás jelszó tranzakciók végrehajtásához időzár felfüggesztés SME-sel

Google Confidential and Proprietary Neten a Cégem – a pénzügyekben is Díjmentes elektronikus átutalások az adóhatóság felé 24 hónapon keresztül Díjmentes a számlacsomag 12 hónapon keresztül Díjmentes bankon belüli elektronikus utalások Díjmentes Internetbank szolgáltatás Díjmentes Budapest Vállalati bankkártya Kedvezmények E-Bónusz Számlacsomag Részletes információk a

Google Confidential and Proprietary Hajrá, kisvállalkozások!