Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, 2008. december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Advertisements

Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Dél-Dunántúli Regionális Forrásközpont Szolgáltató Nonprofit Kft.
KIÚT A HÁTRÁNYOS HELYZETBŐL Modell értékű program a Zalaegerszegi kistérségben Molnár Máté programigazgató Foglalkozta Társ – Társ a foglalkoztatásban.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
Palánczné Németh Zsuzsanna igazgató Újbudai Speciális Szakiskola
A munkanélküliség káros hatásának csökkentése foglalkoztatási projektek generálásával egy kistérségben Zentai Gábor Szigetvári Kultúr- és Zöld Zóna Egyesület.
Az iskolai szociálismunka
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Szakmai előkészítő képzési modul a Jugendaufbauwerk Szakképző Intézményben a 2004/2005 évben.
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
Alapinformációk az átmenetben nyújtott munkaerőpiaci szolgáltatásról Munkaerőpiaci szolgáltatás az iskola és a munkaerőpiac közötti átmenetben.
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
TÁMOP /A
A „Sorsfordító – sorsformáló” munkaerő-piaci program keretében bonyolított szolgáltatások Paksi Éva Eg-Véd Bt.
Az állást kereső kerületi lakosoknak nyújtott szolgáltatások a Baross utcai munkaügyi kirendeltségen és a Kesztyűgyári állásbörzéken Szakmai gyakorlat.
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat működése Előadó: Pátkai Andrásné szolgálatvezető Budapest, 2006.október 24.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
A szakképzetlen, szociálisan hátrányos helyzetű, munkanélküli emberek (fiatalok) munkaerő-piaci és társadalmi (re)integrációjának elősegítése integrált.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Második esély: működőképes átmenet a munka világába
KÖLYÖKKUCKÓ – ALTERNATÍV REINTEGRÁCIÓS PROJEKT A JÖVŐ MUNKAVÁLLALÓIÉRT Regionális Érdekvédelem Alapítvány - Nyíregyháza ___________________________________________________________________.
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
Büntetés-végrehajtási
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Iskolánk: a Bencs László Szakiskola és Általános Iskola
A TRANZITFOGLALKOZTATÁS JELENTŐSÉGE, TÁRSADALMI HATÁSA FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Dunaújváros, április 24.
A TRANZITFOGLALKOZTATÁSI MODELL Debrecen, június 17.
Munkaasszisztensi tevékenységek Regionális Szociális Forrásközpont Nonprofit Kft. ___________________________ Integrált Foglalkoztatást Segítő Szolgálat.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
Foglalkoztatási Programok Osztálya – osztályvezető
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Roma Központ Nagykanizsa Magyar-Horvát Szakértői Akadémia szeminárium
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
Az Esélyegyenlőség és az ESZA alapelveinek érvényesítése Európai Unió Magyarország -Budapest Európai jogfejlődés Luxemburgi és Lisszaboni folyamat.
Kunszentmártoni kistérség munkaerő-piaci helyzete, támogatási lehetőségek Készítette: Deák István kirendeltség-vezető.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
A hátrányos helyzetű munkavállalók munkaerő-piaci integrációja, mint a gazdasági stabilitás fontos tényezője Gödöllői Kistérségi Foglalkoztatási Paktum.
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Új utak az elsődleges munkaerőpiacra Munkaintegráció útjai Zalában, a második esély iskolák szerepe.
Új utak az elsődleges munkaerőpiacra Zalai alternatív munkaerő-piaci szolgáltatások bemutatása.
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
TÁMOP Záró konferencia, Zalaegerszeg, február 25.
„Kiút a hátrányos helyzetből” c. projekt innovatív elemei.
Mire jutottunk? HEFOP Albert Fruzsina, vezető monitor.
MUTASS UTAT! Budapest, november 28. A TERMELŐISKOLAI MODELL mint a hátrányos helyzetű munkanélküli fiatalok munkaerő – piaci reintegrációjának KOMPLEX.
Pedagógusképzést segítő hálózatok fejlesztése a Dél-Dunántúlon Pécsi Tudományegyetem TAMOP 4.1.2B.2-13/ projektje Pécs, november 25. Janovics.
A Nagykátai Járás munkaerő-piaci helyzete Pest Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központja TÁMOP /1/KMR
TÁMOP „Út a munka világába” Közép-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ dr. Nyári Tibor projektvezető.
A közoktatás fejlesztési irányai és a társadalmi felzárkóztatás kapcsolata.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
Kistérségi szociális gondozó-ápoló képzés United Way Kisalföld Alapítvány Kistérségi szociális gondozó-ápoló képzés United Way Kisalföld.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
„Gondoljunk a jövőre!” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, június 22.
A Társadalmi Megújulás Operatív Program 1.1. „Komplex munkaerő-piaci programok a munkanélküli és inaktív emberek foglalkoztatásáért” intézkedés TÁMOP /
„Gondoljunk a jövőre” Szakmai nap előadó: Magyar Mariann projektmenedzser Regionális Szociális Forrásközpont Kht. Szombathely június 22.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Civil Partnerség V. Regionális Konferencia Felnőttképzés és esélyegyenlőség – civil lehetőségek Aranyi Magdolna „Lépj egyet előre!” projektmenedzser 2007.
HÁTRÁNYOS HELYZETŰ EMBEREK ALTERNATÍV MUNKAERŐPIACI KÉPZÉSE ÉS FOGLALKOZTATÁSA Előadó: Barcsik Éva Balassa Imre SAVARIA REHAB-TEAM Kht.
Ifjúsági Garancia Rendszer keretében megvalósuló GINOP munkaerő-piaci program.
ZALAI INNOVATÍV FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MEGVALÓSÍTÁSA TOP-5.1.1
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Szakiskolai fejlesztési program
HEFOP /1 „Lépj előre” – Őrségi kistérségi összefogás a szociális szakemberek képzésével a munkanélküliség hatékony kezelése érdekében HEFOP / /4.0.
Előadás másolata:

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Farkas Béla termelésvezető

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Alapítási év: 1993 Cél: A Zala megyében élő, szakmával nem rendelkező, alulképzett, év közötti, társadalmi beilleszkedési zavarokkal küzdő munkanélküli fiatalok képzése és foglalkoztatása dán pedagógiai elvek alapján Kezdetek

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze A termelőiskolai tevékenység újszerű elemei 1. Az iskola önmagát építi 2. Termelve tanít 3. A termelőiskola vállalkozó és foglalkoztató intézmény 4. A termelőiskolai program rugalmas és egyénre szabott 5. A termelőiskola szimbiózisban él a környezetével 6. Magas fokú önkormányzatiság 7. Családias jelleg 8. Hagyományoktól eltérő pedagógiai légkör - Pedagógiai kiindulópont: „Senkinek nem lehet megtanítani semmit, ha ő nem akarja” - Nagymama törvénye: „Aki dolgozik az tanul is valamit” - Újszerű tanár - diák kapcsolat 9. Széleskörű szabadidős tevékenység

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze A célcsoport jellemzői Halmozottan hátrányos helyzet Szakképzettség hiánya Alulképzettség – funkcionális analfabétizmus Belső motiváció és akaraterő hiánya (környezeti pozitív példa hiánya) Súlyos magatartászavar, esetleg deviancia Negatív életvitel, higiéniai problémák Labilis idegállapot, alacsony ingerküszöb Alultápláltság és gyenge fizikum Felnőtt tanulási módszerek hiánya Súlyos anyagi – szociális gondok Várostól távoli lakóhely

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Mire van szüksége a célcsoportnak Megélhetést biztosító anyagi támogatás Közismereti és kommunikációs felzárkóztatás Pszicho-szociális – mentális támogatás Személyiség és életvitel pozitív irányú fejlesztése (életviteli tréning) Szakmai elméleti – gyakorlati képzés Kulcsképességek fejlesztése Munkaerő-piaci felkészítés Ezeket az igényeket csak a komplex program tudja kielégíteni, amely egyesíti: a szakképzést a foglalkoztatást a pszicho-szociális – mentális fejlesztést

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Termelőiskolai programok jellegük szerint: Tranzitfoglalkoztatási típusú programok (OFA tranzit, Phare-ESZA: Küzdelem a munkaerőpiacról történő kirekesztődés ellen, HEFOP 2.3.1, TÁMOP 1.4.1) Foglalkoztathatóságot javító programok (HEFOP 2.3.2) Munkaerőpiaci képzések (HEFOP 1.1, TÁMOP 1.1) (Felzárkóztató (8 általános iskolai végzettséget biztosító programok) Szakiskola (Equal)

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze A foglalkoztatási – képzési komplex program főbb elemei Foglalkoztatás – képzés: 8-13 hó - Közismereti felzárkóztatás - Foglalkoztatás (termelés) - Betanító szakmai képzés - Pszicho – szociális gondozás - Kulcsképességek fejlesztése - Lemorzsolódás megakadályozása - Munkaerő-piaci tréning - Elhelyezkedés előkészítése Kiválasztás: 1-3 hó - Felkutatás - Pályaorientáció - Kiválasztás Utógondozás: 2-6 hó - Elhelyezés: 60-80% - A résztvevők munkában tartása - Utógondozás

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Felkutatás A projekt rendszeres hirdetése a médiákban, Elektronikus ( Városi TV, stb. ) Nyomtatott ( Zalai Hírlap, Zalaegerszeg, stb. ) A Megyei Munkaügyi Központ segítsége a potenciális projektrésztvevők felkutatásában Csoportos behívások, tájékoztatók Szórólapok közzététele A települési önkormányzatok részére a projekt levélbeli ismertetése Az adatbázisokban nem szereplő egyénekhez való eljutás Termelőiskolai program nyílt napok szervezése Külső érdeklődők részére Egész évben a termelőiskolai programokról érdeklődők regisztrálása

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Pályaorientáció-Kiválasztás A programokba jelentkező fiatalok kb. 1 hónapon keresztül a gyakorlatban próbálhatják ki a választott szakmát, de lehetőségük van akár több szakma kipróbálására is, amely időtartama alatt: Megismerik a szakmára jellemző munkakörülményeket A szakma által leggyakrabban használt anyagokat, technológiákat, A szakmában dolgozó szakemberekkel szemben támasztott követelményeket, elvárásokat A Tranzitfoglalkoztatási program szakemberei által felmérésre kerülnek - egyéni szakmai képességeik, - adottságaik, - képezhetőségük - kulcsképességeik jelenlegi szintje Az egy hónapos próbaidő végén kerülnek kiválasztásra a legalkalmasabb jelentkezők

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Képzési-foglalkoztatási szakasz: szakképzés A szakképzés feladata: Készítse fel a projektrésztvevőket a választott OKJ szerinti szakma szakképesítő vizsgáinak eredményes letételére, nyújtson annyi tudást, hogy a végzést követően lehetővé tegye a résztvevőknek a szakmában való elhelyezkedést, tartós foglalkoztatást. Jellemző szakképzési irányok: Építőipari, gépipari, vendéglátó, mezőgazdasági

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Képzési-foglalkoztatási szakasz: Felzárkóztatás (A teljes időtartamot végigkíséri) Közismereti (A kiválasztást követően a szakmatanuláshoz elengedhetetlenül szükséges alapokat – számolási, olvasási, írási készség – erősíti meg, kiscsoportos és egyéni foglalkozások keretében ) Kommunikációs ( A helyes felnőtt tanulási módszereket, valamint a szakmaszerzéshez, munkábaálláshoz elengedhetetlenül szükséges kommunikációs ismeretanyagot sajátítják el a résztvevők kiscsoportos foglalkozások és tréningek keretében. ) Szakmai ( Rendszeres számonkérést követően, egyéni teljesítménytől függően, kiscsoportos és egyéni foglalkozások keretében elméleti és gyakorlati szakmai foglalkozások, a szakképzésben résztvevők tanulmányi lemaradását akadályozza meg )

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Képzési-foglalkoztatási szakasz: Termelés A termelési feladatok alkalmazkodtak a termelőiskolai programok működtetéséhez, illetve a piac igényeihez, amely során a projektrésztvevők: Rendszeres jövedelemhez jutást biztosít a résztvevők számára, Készség szintre emelik az elméletben és gyakorlatban tanultakat, Megismerik a szakmára jellemző munkakörülményeket, munkaadói elvárásokat, Megerősítik a munkavállaláshoz elengedhetetlenül szükséges kulcsképességeiket, Munkájukkal biztosítják a termelőiskolai programok zavartalan működését, Kialakítják és továbbfejlesztik a termelőiskolai programok tárgyi feltételrendszerét, Biztosítják a projektben vállalt árbevételt, Felkészülnek a végzést követően szakmájukban történő elhelyezkedésre, A termelőiskolai program partner szervezetei részére referenciát nyújtanak, elősegítve a későbbi elhelyezkedésüket.

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Pszicho-szociális támogatás 1 ( személyiségfejlesztés ) 1. Egyéni képzési, fejlesztési terv készítése, a képzésen túl a pszicho-szociális fejlesztés, a felzárkóztatás tennivalói is, az egyéni gondozás konkrét – személyre szóló – teendői, 2. Életviteli tréning: Pozitív életviteli normák megismerése és elsajátítása 3. Segítségnyújtás a rászoruló hallgatók részére: Tankönyvek, kedvezményes étkezés, ruha, cipő a szeretetszolgálatoktól, egyes esetekben munkasegítség, utazási költségek biztosítása 4. Családias légkör, amelyben a hallgatók jól érzik magukat és szívesen vesznek részt a munkában. 5. A családdal, a szülővel való kapcsolattartás Személyes találkozások, nyílt napok, szülői értekezlet, levélbeli értesítés

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Pszicho-szociális támogatás 2( Lemorzsolódás megelőzése ) 1. Az indokolatlan hiányzás megelőzése Hiányzás esetén a résztvevők felkeresése, háziorvos, család, környezet megkeresése Családias miliő  Közös étkezés, kávézás,  Névnapok megünneplése  Szabadidős programok ( Igazság: az hiányzik az iskolából akinek nem hiányzik az iskola!) 2. A tanulmányok indokolatlan megszakításának megelőzése Felzárkóztatás, szülő, család bevonása, fegyelmi tárgyalások 3. A hiányzás mértékének limitálása, a többlet hiányzás szabadidő terhére történő ledolgozása

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze A kulcsképességek fejlesztése Célja: - A résztvevők sokoldalú fejlesztése a képzés során elvégzendő feladataik jobb teljesítése érdekében, -A projektrésztvevők azon képességeinek kialakítása, melyek birtokában sikeresen el tudnak helyezkedni munkaerőpiacon, a társadalomba be tudnak illeszkedni. (A projektrésztvevők kulcsképességének fejlesztése komplex feladat, átszövi a projekt végrehajtásának minden egyes tevékenységi elemét.)

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze A kulcsképességek fejlesztése Fejleszteni szükséges I.: a munkamotivációt, munkakedv kialakítását, hogy a résztvevő már a program ideje alatt és abból kikerülve akarjon dolgozni, legyen ambíciója, kitartása, a felelősségtudatot, megbízhatóságot és pontosságot, gyors reagáló-, és alkalmazkodó képességet, cselekvési készséget, a kreativitást, a probléma felismerő, illetve megoldó képességet,

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze A kulcsképességek fejlesztése Fejleszteni szükséges II.: a tanulásra való készséget, a szakmai felkészültséget, ügyességet, nyitott, pozitív gondolkodásmódot és reális értékítéletet, valamint e hatékony együttműködési képességet, kommunikációs képességet, kifejező képességet, munkavállalással, munkahelykereséssel kapcsolatos ismereteket, képességeket

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze A kulcsképességek fejlesztése Eszközei I.: - Az elvégzendő gyakorlati feladatok közös megbeszélése, (Ötletek gyűjtése, technológia, stb.) - Az elvégzendő feladatok személyre szóló lebontása - A végzett munka napi, heti, havi értékelése - A végzett munkával kapcsolatos külső észrevételek visszacsatolása a résztvevők számára

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze A kulcsképességek fejlesztése Eszközei II.: - Teljesítményarányosan differenciált munkabér - Hiányzások, késések, munkahelyi fegyelmezetlenségek „díjazása” - Egyéni és csoportos probléma megbeszélések

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Utógondozás: 2-6 hó Elhelyezés: 60-80% Pályázat írásakor a munkaerőpiac felmérése: munkaadói és a célcsoport igényeinek összehangolása Képzési időszak alatt: kiegészítő szakmai gyakorlat, nyílt napok, próbamunka, potenciális munkaadók tájékoztatása a projektekből kilépőkről, személyes kapcsolatok igénybevétele A résztvevők munkában tartása Rendszeres kapcsolattartás a munkahelyekkel, aktív közreműködés az esetleges konfliktusok feloldása Segítségnyújtás a személyes gondok megoldásában (munkaszerződés, pontos munkabérfizetések, tanácsadás)

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Az elhelyezkedést nehezítő tényezők A munkaadók kész szakembert várnak Munkaadói diszkrimináció Projektrésztvevők vidéki lakóhelye Fekete (alkalmi) munkavállalás Néhány esetben a kliensek helytelen önértékelése Környezet visszahúzó ereje (állami gondozottak)

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Az eddig végrehajtott HEFOP programok: HEFOP /2004/ „Hátrányos helyzetű emberek alternatív munkaerő-piaci képzése és foglalkozása (1. és 2. komponens) HEFOP/2004/2.3.2 „Alternatív munkaerő-piaci szolgáltatások: A hátrányos helyzetű emberek, köztük a romák foglalkoztathatóságának javítása” HEFOP/ / „Hátrányos helyzetű emberek alternatív munkaerő-piaci képzése és foglalkoztatása HEFOP 1.1 /Munkaügyi Központ megbízásából/

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze HEFOP : „A Termelőiskola esélyt ad” program február 15. – október fő kőműves 12 fő szerkezetlakatos 12 fő szakács 34 fő fejezte be a képzési szakaszt 34 szerzett szakképesítést 32 fő dolgozott a végzést követő 6. hónapban

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze HEFOP : „Kiút a hátrányos helyzetből” projekt április 16. – december fő kőműves 12 fő szerkezetlakatos 12 fő ABC-eladó + pénztáros 36 fő fejezte be a képzési szakaszt 35 fő szerzett szakképesítést 27 fő (75%) dolgozott a végzést követő 6. hónapban

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze HEFOP 1.1 programok: Szobafestő, mázoló és tapétázó Dísznövénytermelő Varrómunkás Élelmiszer feldolgozó + felzárkóztató Szakács Pincér Kőműves Szárazépítő

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Határmenti együttműködés keretében megvalósított programok (Képzések hiányszakmákban) ÉvProjektSzakmaRésztvevőSzakképesítést szerzett elhelyezkedett PHARE CBC (osztrák-magyar) Vasszerelő PHARE CBC (osztrák-magyar) Szárazépítő PHARE CBC (szlovén-magyar) Gyorsétkeztetési eladó INTERREG III/A (szlovén - horvát- magyar) Gyógynövénygyűjt ő Gyorsétkeztetési eladó Kőműves

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze A termelőiskola eredményei Képzés típusaÖsszes induló Befejezte tanulmányait Bizonyítványt szerzett Felzárkóztató képzés Nem volt 8 általános iskolai végzettsége Betanító képzés OKJ képzés Mindösszesen

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Elhelyezkedés mutatói ÉvProjektből kilépők száma6 hónapos elhelyezkedést teljesítette

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Jelenlegi képzéseink TÁMOP 1.4.1: 36 fő 9 fő állványozó 14 fő szakács 13 fő szerkezetlakatos Munkaerőpiaci képzések: 17 fő szerkezetlakatos (Nagykanizsa) 15 fő szárazépítő (Nagykanizsa) 12 fő bádogos 17 fő burkoló 15 fő gyorséttermi eladó 15 fő kőműves 16 fő bútorasztalos

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze SZAKISKOLA Kísérleti szakiskola célja: a projektmódszerek integrálása a hagyományos szakiskolai képzésbe kipróbálni, hogy a projektmódszerek eredményes alkalmazásával lehet e csökkenteni az iskolai kudarcokat a tanulmányi elégtelenséget a személyiség és magatartás zavarokat megelőzni az indokolatlan hiányzást és lemorzsolódást

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Az Equal program keretében oktatott szakmák: tetőfedő13 fő dísznövény és zöldségtermesztő12 fő Jelenleg folyó szakiskolai képzések: tetőfedő11 fő Élelmiszer és vegyi áru eladó13 fő

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Az elért eredmény mutató legfőbb számok (Equal program) 24 fő 25 fő fejezte be a projektet, 25 fő 24 fő szerzett szakképesítést, 25 fő 21 fő dolgozik

Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány Zalaszentgrót, december 18. Az Első Magyar-Dán Termelő Iskola Alapítvány bemutatkozik Képzési Információs Börze Köszönöm megtisztelő figyelmüket: Farkas Béla