A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Nyolcosztályos nyílt nap Batthyány Lajos Gimnázium
Advertisements

Tehetségazonosítás gyakorlata
Pályaválasztás 2014/15.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
„Ezt egy életen át kell játszani”
Nyílt napok látogatottsága
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
Kéri Zoltán MTA Gyermekszegénység Elleni Program közoktatási szakértő
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
Beiskolázási tájékoztató december
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
. Magyar Termék Nagydíjjal ismerték el az Országos kompetenciamérést, mint szolgáltatást.
Érettségi vizsgák Végzős osztályfőnöki feladatok
Feladatnaptár Április 27. (kedd) Migráns-project megbeszélés (érintett ofők és ofő-h) Április 29. (csütörtök) Osztályozó értekezletek Április 30. (péntek)
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
ügyvivő szakértő, országos versenyszervező
6., 8. és 10. évfolyamos országos kompetenciamérés
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
Megjegyzések az Országos képesítési keretrendszer első–negyedik szintjének vitaanyagához Horváth Zsuzsanna — Ütőné Visi Judit Oktatáskutató és Fejlesztő.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Az országos mérések megújult rendszere
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
A 2014/15-ös tanév mérései Nemzetközi szint: PISA mérés (15 éves tanulók.) Országos mérések: A köznevelési törvény, a 20/2012 (VIII.31.)EMMI rendelet,
Érdi Vörösmarty Mihály Gimnázium Érettségi eredmények május.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
OH. Az egyes vizsgázói rétegek átlageredményeinek összehasonlítása %-ban, középszinten VizsgatárgyÖsszesGimnázium Kecskeméti Református Gimnázium.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Pedagógiai Könyvtár és Múzeum Bod Péter Országos Könyvtárhasználati Verseny __________________________________________________________________________________________________________.
Pedagógiai Könyvtár és Múzeum Bod Péter Országos Könyvtárhasználati Verseny __________________________________________________________________________________________________________.
DARUS a gyermekekért.
Érettségi eredmények május
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Érettségi eredmények 2017.
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia

magyar nyelv és irodalom
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
A felvételi eljárás elemei
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Előadás másolata:

A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt

ÉvfolyamFeladatIdőpont Mérési mód-eszköz Sikerkritériu m Felelős 1. tudás A mérések elvégzése, dokumentálása és visszacsatolása képesség DIFER mérésoktóber DIFER képességmérő teszt fejlesztő pedagógus, mérés- értékelés csoport DIFER visszamérésmájus DIFER képességmérő teszt affektív tényezők mérése 2. tudás írás, helyesírásjanuár feladatbankból összeállított feladatlap tanítók, mérés- értékelés csoport hangos olvasás május-június szövegértés matematika képesség longitudinális mérés május Szegedi Tudományegyetem feladatlapja tanítók, mérés- értékelés csoport affektív tényezők mérése 3. tudás nyelvtan január feladatbankból összeállított feladatlap tanítók, mérés- értékelés csoport természetismeret hangos olvasás május-június szövegértés matematika emelt idegen nyelv képességHungarofit tesztoktóber - május tanuló fizikai állapotmérése testnevelő tanárok, tanítók affektív tényezők mérése

4. tudás nyelvtan január feladatbankból összeállított feladatlap tanítók, mérés- értékelés csoport természetismeret hangos olvasás május-június feladatbankból összeállított feladatlap tehetségazonosítás szövegértés matematika képesség komplex teszt április feladatbankból összeállított feladatlap kognitív gondolkodás teszt SZTE részképességeket mérő teszt Debreceni Egyetem Pszichológiai Intézet Hungarofit tesztoktóber - május tanuló fizikai állapotmérése testnevelő tanárok, tanítók affektív tényezők mérése tanulási attitűd május kérdőív tehetségazonosítás egyéni lap osztályfőnökök, mérés-értékelés csoport tanulási stílus Szitó Imre –féle kérdőív 5. tudás magyar október feladatbankból összeállított feladatlap egyéni lap szaktanárok, mérés- értékelés csoport matematika emelt angol január feladatbankból összeállított feladatlap szaktanárok, mérés- értékelés csoport emelt német emelt informatika történelemmájus-június feladatbankból összeállított feladatlap szaktanárok, mérés- értékelés csoport képesség képességtesztoktóberSZTE szaktanárok, mérés- értékelés csoport Hungarofit tesztoktóber - május tanuló fizikai állapotmérése testnevelő tanárok, tanítók

6. tudás emelt angol január feladatbankból összeállított feladatlap szaktanárok, mérés-értékelés csoport emelt német emelt informatika magyar május-június feladatbankból összeállított feladatlap egyéni lap szaktanárok, mérés-értékelés csoport matematika természetismeret normál angol normál német képesség képességtesztoktóberSZTE szaktanárok, mérés-értékelés csoport országos kompetenciamérés májusközponti feladatlap mérés-értékelés csoport longitudinális mérés május Szegedi Tudományegyetem feladatlapja mérés-értékelés csoport, SZTE Hungarofit tesztoktóber - május tanuló fizikai állapotmérése testnevelő tanárok, tanítók affektív tényezők mérése

7. tudás emelt angol január feladatbankból összeállított feladatlap szaktanárok, mérés- értékelés csoport emelt német emelt informatika magyar május-június feladatbankból összeállított feladatlap egyéni lap szaktanárok, mérés- értékelés csoport matematika kémia történelem képesség képességtesztoktóberSZTE mérés-értékelés csoport Hungarofit tesztoktóber - május tanuló fizikai állapotmérése testnevelő tanárok, tanítók affektív tényezők tanulási attitűdápriliskérdőívegyéni lap osztályfőnökök mérés-értékelés csoport 8. tudás emelt angol január feladatbankból összeállított feladatlap tanárok, mérés- értékelés csoport emelt német emelt informatika magyar május-június feladatbankból összeállított feladatlap egyéni lap tanárok, mérés- értékelés csoport matematika normál angol normál német képesség képességtesztoktóberSZTE tanárok, mérés- értékelés csoport országos kompetenciamérés májusközponti feladatlap mérés-értékelés csoport Hungarofit tesztoktóber - május tanuló fizikai állapotmérése testnevelő tanárok, tanítók affektív tényezők

„Az ember néha azt hiszi, tökéletesebbé tette a dolgokat, pedig csak másként csoportosította őket.” Honoré de Balzac Köszönöm a figyelmet!