AVI PORTÁL (blog) Webes megjelenés fő helyen Egy oldal az anyagvizsgálók érdekében SzakMap.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

HUNINFOR Kft. Szolgáltatás bemutató.  Alapszolgáltatásunk a budapesti használt lakóingatlan-piacra vonatkozóan piaci- információ és adatszolgáltatás.
Eurosport Média ajánlat 2014.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
„Mérd az időt!” Csatlakozz az OMSZ és a KvVM programjához!
A Palló Információs rendszer Internetes rendszer: Indulás: január Fejlesztők: Budapesti Művelődési Központ Támogató:
Intranet portál bemutató
A SZIP – a mai modern informatikai technológiákat alkalmazva – lehetővé teszi, hogy a drogprevenció, -ellátás, -kutatás területén tevékenykedő szervezetek.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Első találkozás Hogy kezdődött el? T-Com hírlevél Online regisztráció: Támogatási szerződés/igazolás aláírása Első weblap.
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Egészségügy Intézmények Kontrollingja
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
• országos program vállalatok és intézmények energiahatékonyságának növelésére • védnökök, műszaki tudományos partnerek, gazdasági-társadalmi partnerek.
DPR kommunikáció alapelvei
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
E-learning és a multimédia
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Honlapelemzés. miért?  tanulmányok  tapasztalatszerzés  előkészítő munkálatok: honlaptervezés  fejlődés.
A központi EIPEN portál bemutatása Készítette: Polgár Tibor.
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
III. A logisztika jövője
ShowTime.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Széchenyi István Egyetem, Győr
TSZVSZ konferencia Vecsés 1 Minősített kivitelezők az építéstechnikai tűzvédelem területén Előadó: Dr. Bánky Tamás.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
A Palló információs rendszer bemutatása
HUNINFOR Kft. Szolgáltatás bemutató. Szolgáltatásaink Alapszolgáltatásunk a budapesti használt lakóingatlan-piaci információ és adatszolgáltatás. Kiemelten.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
A kis- és közepes vállalkozások információs rendszerei Erdős Ferenc.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
A kutatóegyetemek helye az innovációban (Ahogy mi látjuk) Dr. Greiner István alelnök Magyar Innovációs Szövetség június 22.
Aktualitások az információvédelem területén Gasparetz András Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület, elnök MagiCom Kft. ügyvezető igazgató, címzetes.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
AFF Group driving mobile business Magyar Turizmus Zrt. Hungary Tourism iPhone alkalmazás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Guzli László  Alakulás időpontja:2011. május 5.  Működés kezdete:2011. október 1.  Alapító tagok: 13 vállalkozás 1 felsőoktatási intézmény.
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web: 
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Az ILIAS keretrendszer használatának beépülése az oktatói és a hallgatói munkába a Gábor Dénes Főiskolán Berecz Antónia, Balogh Anikó, Littvay László
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Közös feladataink az önérvényesítéshez kapcsolódóan
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Jogászvilág Felelős szerkesztő: Vajda-Fejes Melinda
Fejlesztő mérnök A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Cégünk piacvezető a vízmérés.
Partnerség és együttműködés
Kulcsrakész Közgyűjteményi Portál
DRUPAL Előadja: Nagy Nikoletta :05.
Felsőoktatási Szakképzés
Előadás másolata:

AVI PORTÁL (blog) Webes megjelenés fő helyen Egy oldal az anyagvizsgálók érdekében SzakMap

A CÉL  A célunk, hogy egy olyan szolgáltatói adatbázist hozzunk létre, amely áttekinthető formában és gyorsan összehozza a anyagvizsgálat, a minőségbiztosítás, a karbantartás területén azokat a cégeket, akik szolgáltatnak,és akik azt keresik.  Magyarország kis ország, mégis sokan sok órát töltenek el azzal, hogy keressék és megtalálják az igényeiknek megfelelő szakmai partnert.

SzakMap Előnyök a felhasználóknak  Sok, gyártással foglalkozó cég rendelkezik méréstechnikai- és/vagy anyagvizsgáló laboratóriummal. Azonban minden mérésre és vizsgálatra nem lehet felkészülni.  Előfordul, hogy egy átmenetileg jelentkező problémát kell megoldani, egy egyszeri ellenőrzést kell végrehajtani, vagy valamely munkafolyamatot időszerű lenne fejleszteni.  Az adatbázis segítségével minden szakember könnyen és gyorsan kereshet szolgáltatókat, akik a cég segítségére lesznek

SzakMap Előnyök a résztvevő cégeknek  A szolgáltató vállalkozások, laboratóriumok nagy részének nincs kapacitása arra, hogy eljusson a potenciális felhasználókhoz, vagy túl sok energiát von el a közvetlen kapcsolatkeresés, kommunikáció és annak hatékony működtetése.  Ezért a szolgáltatóknak abban segít a portál, hogy újabb és újabb érdeklődőkkel egy automatikus rendszeren keresztül kerüljenek kapcsolatba.  De lehet szakmai fórum, eszmecsere helye is.

SzakMap Előny a szakmai szervezeteknek  Támogatásukkal olyan szakmai adatbázis jön létre, mely tagjaikat segíti a tudás, a szolgáltatások, releváns kapacitások és a kapcsolatok megtalálásában, az innováció elérésében.  Ezáltal növekszik a szervezetek respektje, mely további aktív tagokat vonz.  Elősegíti az együttes fejlődést

SzakMap A korszerű portáldizájn  Alapvetően valamennyi portáltól elvárás, hogy  könnyen áttekinthető, könnyen kezelhető legyen,  az információkhoz gyorsan el lehessen jutni  Kevés legyen a kattintás,  Ne csak a mai, hanem a következő évek várható ízlésének is megfeleljen, korszerűnek tetsszen a műszaki szemléletű látogatók számára..  autopro.hu - A magyar járműgyártók és -beszállítók honlapja  muszakiak.hu - A mérnök portál - a műszaki értelmiség honlapja  e-építés - az építésügyet átfogóan bemutató szakmai portál

SzakMap

Menüszerkezet  Elsődleges menüpontok  Anyagvizsgálat  Méréstechnika  Kalibrálás  Karbantartás  Tanúsítók  Képzés, oktatás (beleértve a felsőoktatási intézmények képzéseit is)

Másodlagos menüpontok  Friss hírek  Eseménynaptár  Szakmai TOP100  Újdonságok  Cikkek  Rendezvények  A szakmai élet hírei  Színes hírek  Karrier  Szakmai kiadványok  Szakértők  Blog(ok)

SzakMap

A portál működtetése:  Főszerkesztő: biztosítja, hogy változó, frissülő tartalmú rovatok rendszeresen el legyenek látva új információkkal.  Szerkesztők: cikk írók és cikk-beszerzők  Cégadatbázis akvizítorok: gondoskodik arról, hogy a portál céges szakmai hírtartalma és a cégadatbázis folyamatosan bővüljön.

SzakMap A portál bevezetése és kezdeti népszerűsítése A népszerűsítés lehetőségei:  bevezetési kampány, cikkek, híranyagok írása és megjelentetése, terjesztése szakmai rendezvényeken  hírlevelek küldése; saját, legális adatbázist fel lehet használása, vásárolt kezdő címadatbázisra is  szakmailag kapcsolódó weboldalakon (lehetőleg díjmentes) hirdetéseket kell megjelentetni (egyesületek, on-line média, szakmai partnerek stb.)  a weboldalra mutató linkek alapján a Google – bizonyos idő elteltével – indexeli az oldalt, a tartalmakat és elkezdi megjelentetni a keresési listákon

SzakMap MIÉRT ÉRI MEG?  Mert egyedül nem megy  Ha sikerül, hosszútávú ismertség jön  WEB nélkül nincs jövő (lemarad, ha kimarad)  Nem lehetünk mindig másodlagos helyen

SzakMap Összefoglaló  Kell a cégér  Most kezdjünk hozzá  Önálló megjelenés kell  Ha mindenki belép eredményes lesz

SzakMap A finanszírozás lehetőségei  A portál alapvetően jövedelemtermelő vállalkozás lesz, ennek forrása az adatbázisban résztvevő szolgáltató vállalatok által fizetett regisztrációs díj.  Lehetőségek:  a domaintulajdonos pénzügyi támogatása ( mint fő befektető)  a szakmai támogató egyesületek pénzügyi támogatása (mint elkötelezett befektetők, fejlesztők)  a későbbi hírdetők ( lásd első pont) előfinanszírozása  Célunk azonban az, hogy a kezdetektől már bizonyos bevételi források rendelkezésre álljanak, mint pl.  apróhirdetések (műszerek, eszközök, stb.)  AdSense (Google) hirdetéseknek felület

Költségek és bevételek  akvizítorok munkájának díjazása  Portálfenntartás, technikai költségek  Szerkesztőség díjazása, tiszteletdíjak  tulajdonos és támogató egyesületek jövedelme  Év regisztrációs díjak  Hirdetések díjai  Google hirdetések  Egy regisztráció: eFt