Pilisvörösvár(kiz.) - Piliscsaba(bez.) vonalszakasz pálya és műtárgyépítési, valamint a kapcsolódó ideiglenes biztosítóberendezési, távközlési, közműkiváltási,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
VASÚTI PÁLYÁK Felépítmény II Budapest 2014.
Advertisements

AZ SZÁMÚ VONAT JELZŐMEGHALADÁSA BALATONMÁRIAFÜRDŐ ÁLLOMÁSON
A VASÚTI FELÉPÍTMÉNY KIALAKULÁSA SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
A vasúti zúzottkő ágyazat szerepe, feladatai és igénybevételei
ERA A vasútvállalatokra vonatkozó kötelező üzemeltetési szabályok a hazai vasúti hálózatra vonatkozóan.
A projekt általános bemutatása
Várpalota elkerülő építése
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
A Budapest-Kelenföld (bez. ) – Tárnok (bez
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
Bemutató a Rétközről és a fényeslitki iparparkról
Szeretettel köszöntünk minden Kedves Vendéget! Építési geodézia a gyakorlatban 2010.
METRÓ LEHORGONYZÓ CSAVAROK TÖRÉSI OKAINAK VIZSGÁLATA
A mozgások leírásával foglalkozik a mozgás okának keresése nélkül
Bevezetés, alapfogalmak
VASÚTI PÁLYÁK Felépítmény I Budapest 2014.
VASÚTI PÁLYÁK Karbantartás Felújítás Vágányzár Ütemterv Budapest 2014.
Készítette: Mikes Balázs
VASÚTI PÁLYADIAGNOSZTIKA SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
Közút-vasút keresztezések biztosítási módjainak összehasonlítása
bekövetkezett baleset ismertetése
Millau – Viadukt Franciaország A75-ös autópálya.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
GÖDÖLLŐI KIRÁLYI KASTÉLY A Gödöllői Királyi Kastély, komplex, környezetbarát üzemeltetést lehetővé tevő újjáépítése és családbarát szolgáltatásokkal történő.
Projektzárással kapcsolatos teendők
Csuklós szorítóegység tervezése
BERUHÁZÁSOK A FŐMÉRNÖK SZEMÉVEL „Nyílt nap a beruházásokról” Budapesti és Pest Megyei Mérnöki Kamara november 27.
ÉV VÉGI TÁJÉKOZTATÓ december 16..
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Pannónia Kincse LEADER Egyesület EMVA VIDÉKFEJLESZTÉSI JOGCÍMEK HELYSZÍNI ELLENŐRZÉSSEL KAPCSOLATOS FONTOSABB TUDNIVALÓK.
BME KAUT, MMK Vasúti Szakosztály, és a PQ Zrt. által szervezett szakmai konferencia Hz-es ütemadók és sínáramköri vevők - alkalmazási kérdések.
A vasúti vágány dilatációja SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
KBSZ SZAKMAI NAPOK – VASÚT Budapest, november 18. dr. Gincsai János
AZ ÖTLET Mit termeljek, mit gyártsak?. Hogyan hozzunk létre, hogyan működtessünk fenntartható szociális vállalkozást ?
Emelt sebesség Alapok Rétlaki Győző TEB Központ.
KÁL-KÁPOLNA vasútállomás és környezetének fejlesztése
Biztosítóberendezések szerkesztése 3
D.5. PÁLYAFELÜGYELETI UTASÍTÁS Budapest, II. 13. Magyarország 1/11 Feldmár Zoltán UNIRAIL KFT müszaki vezető.
1 Vasúti beruházások a vállalkozó szemszögéből Horváth Róbert Vezető technológus Swietelsky Vasúttechnika Kft. X. KÖZFORGALMÚ ÉS VÁROSI VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL.
A közlekedés építésföldtana Építés- és környezetföldtan 4.
VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉNEK TAPASZTALATAI Juhász Zsoltné tervező FŐMTERV ZRT november 2.
Vonatveszélyeztetés Sopron állomáson Dávid Béla üzembiztonsági szakért ő vasúti balesetvizsgáló GYSEV Zrt. KBSZ nap –
A MENETIDŐ, A VONALI ÉS ÁLLOMÁSI KAPACITÁS, VALAMINT AZ ENERGIA FELHASZNÁLÁS ALAKULÁSA V = 40, 60 ÉS 80 KM/H SEBESSÉGRE ALKALMAS VÁGÁNYKAPCSOLÁSOK ESETÉN.
„TRAMTRAIN” INTEGRÁLT VILLAMOS- ÉS NAGYVASÚTI RENDSZER BEVEZETÉSE HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN ÉS SZEGED VISZONYLATÁBAN ÉS VILLAMOS FEJLESZTÉS HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN.
KÖZBESZERZÉSI ALAPISMERETEK Közbeszerzés fogalma Közbeszerzési eljárást az ajánlatkérőként meghatározott szervezetek visszterhes szerződés megkötése.
Szajol-Püspökladány vasútépítés Szajol–Kisújszállás vonalszakasz pályaépítési munkái Kisújszállás–Püspökladány vonalszakasz pályaépítési.
Tevékenység főbb területei: -Tervelőkészítés, tervellenőrzés, műszaki specifikációk és pályázati dokumentációk készítése, a tervezés irányítása -Vágányok.
Frisomat tervezői támogatás Böőr László értékesítési vezető.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
VASÚTI PÁLYÁK Bevezetés, alapfogalmak Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Anyagmozgatási és Logisztikai Rendszerek Tanszék. Budapest Összeállította:
Az ISO/IEC szabvány követelményeihez kapcsolódó feladatok az önkormányzati, államigazgatási szerveknél Lábodi Csaba PhD jelölt Témavezető: Dr. Dimény.
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Mezőgazdasági munkafolyamatok rendszerszemléletű tervezése
T Á J É K O Z T A T Ó a rekultivációs projekt előrehaladásáról KEOP-7
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Posta Kisérleti Intézet
Budapest – Belgrád vasútvonal újjáépítési beruházás
FÖRHÉNC-FORRÁS VIZIKÖZMŰ TÁRSULÁS BESZÁMOLÓJA
Szembeközlekedés Kaposmérő és Kiskorpád állomások között
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Előadás másolata:

Pilisvörösvár(kiz.) - Piliscsaba(bez.) vonalszakasz pálya és műtárgyépítési, valamint a kapcsolódó ideiglenes biztosítóberendezési, távközlési, közműkiváltási, kábelkiváltási munkák tervezése és megvalósítása. Y acél aljas vágányépítés

Miért szükséges Y acél aljak beépítése? „ A hézagnélküli felépítménynél a szükséges oldalirányú megtámasztást R ≤ 250 m ívsugár esetén az 94 l r. új acél alj Y jelű típusú Sl5 leerősítéső speciális keresztaljak tudják maradéktalanul biztosítani.” 3. Kötet Közbeszerzési műszaki leírás Szükséges a vágány keretmerevségének növelése!

Mekkora szakaszt érint? Pilisvörösvár állomás (kiz.) – Piliscsaba állomás (kit.) szakaszon Nyílt vonal: vm Y acél aljas vágány hossza: vm NYILTVONALI SZAKASZ 44% Y ACÉL ALJAS

Milyen is az Y alj?

-Anyagfogadás ideiglenes depóniába -Kiszállítás a beépítés helyére -Kötegek leosztása a beépítés helyén -Acél aljak szétterítése kézi erővel, sín kihúzást követően, zúzottkő alsóágyazatra -Aljak vágánytengelybe történő beállítása -Sínek felhelyezése az aljakra, bakok vagy munkagép segítségével -Vágány lekötése -Felsőágyazat készítése -Vágányszabályozás Hogyan kerül beépítésre?

Mik a beépítés főbb specialitásai? -Nagy pontosságú, túlemelt alsóágyazat kialakítása szükséges a fektetéshez. -Acél aljak precíz beállítása. -Vágányszabályzáshoz speciális Y alj szabályzógép vagy KIAG szükséges.

-9 fajta Y alj kerül beépítésre -Terelősínes Y alj -Y acél aljas útátjáró építése Érdekességek:

KÖSZÖNJÜK A FIGYELEMET!