Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt. A TV, mint portál Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Transformers of the Net A TV, mint egy transformer játékautó, át tud alakulni digitális tartalomszolgáltatóvá.
Az „alkatrészek” tartalmak, videók, hírek, pletykák, képek, márkák, sztárok, csatornatámogató oldalak, bulvár site, hírsite…
A TV, mint tartalomgyár 2007-ben az RTL Klub összes magyar gyártású műsora: Összesen: 207.862 perc TARTALOM (= 3464 óra, azaz 144 napnyi időtartam) Hírműsorok, magazinok, sportműsorok, vetélkedők, portré, sorozatok stb.
A televízió vs. Internet, heti elérés A televíziócsatornák elérése egyelőre sokkal magasabb mint az interneté. Forrás: AGB Nielsen, 2008.7.hét, Medián WebAudit látogatószám, 7.hét