Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Advertisements

IT mentor Digitális írástudás. Magyarországon ember digitális „analfabéta ”. Forrás: NSZS 2005 Lakossági felmérés (Ariosz Kft.)
Amberger Árpád Vezérigazgató. SMART TV alkalmazásÖTV média-portál.
2.0 Informatikus-e a könyvtáros?. Nehézségek: • informatikushiány a könyvtárakban • egyetemi oktatás hiányosságai: – bölcsész szemlélet – informatikaoktatás.
2006. szeptember 20. Vámospércs "Új szolgáltatások a könyvtárban az Internetre építve" Moldován István OSZK MEK osztály
A televíziózás új utakon, avagy a tévé jövőképe a jelenben
Élethosszig tartó tanulás a jobb közérzet érdekében
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
A gyerekek médiahasználat szokásai és annak változása Magyarországon
1 A válság hatása a kisforgalmú kereskedelmi egységekre - a Szerencsejáték Zrt. lottózóinak rablás elleni védelme MBVE Konferencia Galyatető március.
Tanfolyami oktatásunk sajátosságai Készítette : Pohner Lászlóné október 10.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Mitől jó a céges weboldal?
UGC Today UBS & CSFB Media Week Conferences December 7, 2004 Versenyző infrastruktúrák ”Navigálás a platformok csatájában”
ATL - mit hirdessünk és hol?
Digitális világ – interaktív táblán
Digitális világ MediaSmart Hungary.
Kósa Éva : VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Médiapolisz lakói I. Közvetítő faktorok.
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Bemutatkozás A Hálózat TV országos csatorna, mely a helyi televíziók összefogásából született 2002-ben. Kezdetben a helyi tévék saját adásában látható.
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Megjelenési ajánlat Index.hu.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
A digitális reklám eszközei 1.
A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
TÁMOGATÓK:. A modern média szolgálatában a XXI. századi mobil technológiák Előadó: Marchhart Pál (Vodafone Magyarország)
ADATVÉDELEM, ADATBIZTONSÁG Készítette: Horváth Tünde.
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Hangosabban vagy figyelmesebben ? A fogyasztó és a telekommunikációs üzenetek változása.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
HÍRADÓ BOULEVARD A HÍRMŰSOROK BULVÁROSODÁSA. TUDÓSÍTÁSOK SZÁMA NEGYEDÉVES BONTÁS.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Mindent az okostévékről!
Top 20 termékosztály – szeptember
Lövenberg Balázs, Karmamedia szeptember 30.
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Mennyi-ségi változás Q4-2008
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
Top 20 termékosztály – június
Mennyi? 3! Mi 3? Mi mennyi? platformfüggetlen médiamodell.
Az oldalak tartalma Tartalomjegyzék TV-műsor Hirdetés Helyi hírek
Az oldalak tartalma 001 Tartalomjegyzék 002 TV-műsor 003 Hirdetés
a legnézettebb videó-híranyagokról
Előadás másolata:

Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt. A TV, mint portál Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.

Transformers of the Net A TV, mint egy transformer játékautó, át tud alakulni digitális tartalomszolgáltatóvá.

Az „alkatrészek” tartalmak, videók, hírek, pletykák, képek, márkák, sztárok, csatornatámogató oldalak, bulvár site, hírsite…

A TV, mint tartalomgyár 2007-ben az RTL Klub összes magyar gyártású műsora: Összesen: 207.862 perc TARTALOM (= 3464 óra, azaz 144 napnyi időtartam) Hírműsorok, magazinok, sportműsorok, vetélkedők, portré, sorozatok stb.

A televízió vs. Internet, heti elérés A televíziócsatornák elérése egyelőre sokkal magasabb mint az interneté. Forrás: AGB Nielsen, 2008.7.hét, Medián WebAudit látogatószám, 7.hét