Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, 2011. február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, 2011. február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt."— Előadás másolata:

1 Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, 2011. február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.

2 A projekt eddigi eredményei, részvevői Elkészült és műhelymunkán megvitattuk a helyzetértékelés (statisztikai adatok, szakképzési hozzájárulás és az intézményi és a vállalati kérdőív adatainak elemzése) Megtörtént a vállalat kapcsolattartói tréning Elkezdődött a vállalati kapcsolatok modelljének szakmai egyeztetése

3 Akikkel dolgoztunk A szakképzési hozzájárulási bizottság 15 munkatársával dolgoztunk együtt, a munkában 11 intézmény munkatársa vett részt eddig :  Kolping Katolikus Szakiskola  Szalézi-Irinyi Középiskola, Nyergesújfalu  Mezőtúri Református Kollégium  Don Bosco Szakiskola  Evangélikus Kossuth Lajos Gimnázium, Miskolc  Kolping Katolikus Szakiskola, Gyöngyös  Juhász Gyula Református Gimnázium és Szakképző Iskola  Szent László Általános Művelődési Központ, Baja  Constantinum Intézmény  Szent László Katolikus Szakközépiskola, Kisvárda  Szent József Katolikus Szakiskola és Speciális Szakiskola, Egyházasgerge

4 A műhelymunkán felvetődött kérdések és megoldási javaslatok Intézmények vállalati kapcsolatai lokálisak, nem világos a TISZK szerepe, milyen feladatokat fog ellátni a TISZK? – az intézményi és a közös szolgáltatások körének meghatározása, a közös szolgáltatások nyújtását biztosító feltételek meghatározása Mitől lesz „országos” a TISZK vállalati kapcsolattartása, hogyan szegmentálhatóak a vállalati kapcsolattartás feladatai? –a feladatok megosztása (szolgáltatások és marketing) A megyei TISZK-ek erős versenytársak a szaho gyűjtés során, ami helyben jelentősen korlátozza a vállalati partnerek számának, illetve a szaho növelését. Hogyan tud ebben segíteni a TISZK? – új célcsoportok és elvárások megfogalmazása, országos illetve TISZK szintű feladatok meghatározása


Letölteni ppt "Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, 2011. február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt."

Hasonló előadás


Google Hirdetések