Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

11. éve piacvezető sportcsatorna

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "11. éve piacvezető sportcsatorna"— Előadás másolata:

1 11. éve piacvezető sportcsatorna

2 Sport Tv pozíciója Széles sportági programkínálatával piacvezető a sportcsatornák között. Műsorvezetőit és szaktanácsadóit a sportújságírás elismert szakembereinek tekintik a sportkedvelők. több mint 40 sportág, közel 400 óra stúdióműsor, több mint 500 óra saját gyártású élő közvetítés, cc órányi élő közvetítés a legnépszerűbb sporteseményekről, bajnokságokról!

3 Sport Tv – Sport1 csatorna
Magyarország első és legismertebb sportcsatornája. A magyar labdarúgó-válogatott minden tét- és barátságos mérkőzésének otthona OTP Bank Liga mérkőzéseiből szombatonként 2 élő közvetítése szerepel az állandó programban A spanyol bajnokságból hetente 2 élő közvetítés (a Barcelona és Real Madrid összes mérkőzése) Jelentősebb nemzeti bajnokságok, német és angol kupaküzdelmek sorozata is itt látható Rendszeres program a kiemelkedő nézettséget produkáló ökölvívó közvetítések és beszámolók A kézilabda férfi és női világbajnokságok is ezen a csatornán érhetőek el NBA (amerikai kosárlabda bajnokság) meccsei Tulajdonos: Chello Central Europe Lefedettség: 2,5 millió háztartás Műsoridő: 24 órás Indulás: 2000 október Elsődleges célcsoport: éves férfiak Kiemelt műsorok még: magyar NB II-es meccsek, Magyar Kupa, holland és skót bajnokság, német válogatott hazai meccsei, német kupameccsek, angol ligakupa, technikai sportok és egyéb sportági magazinok, stb-stb.

4 Sport Tv – Sport2 csatorna
A SPORT1 televízió testvércsatornája, hasonló műsorstruktúrával és színvonallal. A SPORT2-n látható élőben az első magyar futballshow, a Harmadik Félidő . Az est egyik háziasszonya a 2011-es Miss Universe Hungary győztese, Lipcsei Betta: Ezt megelőző OTP Bank Liga vasárnap esti TOP mérkőzése. Amerika kedvenc sportjainak és a tenisz szerelmeseinek magyarországi otthona. Kosárlabda, vízilabda, jégkorong kupa- és válogatott meccsek is rendszeresen közvetített események. A spanyol labdarúgástól a bokszon, a rögbin át a bikarodeóig igen széles a programkínálat. Tulajdonos: Chello Central Europe Lefedettség: 2,2 millió háztartás Műsoridő: 24 órás Indulás: 2004 szeptember Elsődleges célcsoport: éves férfiak Kiemelt műsorok: Harmadik Félidő, La Liga, NFL, NBA, NHL, Wimbledon, ATP 500, ATP 250 Multiplatform: - Online - Social: fő ( )

5 Legnézettebb műsorok OTP Bank Liga -- Magyar Labdarúgó bajnokság
La Liga – Spanyol labdarúgó bajnokság Profi ökölvívás Kézilabda női és férfi Eb. és vb. KHL és Jégkorong vb. NFL, NBA

6 Saját gyártású magazinok
Harmadik félidő Hazai bajnoki labdarúgó mérkőzések magazinos értékelése és gólösszefoglaló saját díszlettel, vendégekkel , szurkolókkal. Fiesta „A spanyol labdarúgás mögötti életszemlélet és a sportág hátterének magazinos bemutatása. A spanyol-láz fenntartása a hét minden napján.” Heti helyzet Aktuális sporttémák elemzése lazább stílusban. Napi helyzet Stúdióvendéggel napi aktualitásokról. Zuhanyhíradó Hazai és nemzetközi futballvilág híreinek mélyebb elemzése! Mezeket fel A követő labdarúgó bajnoki mérkőzés és a hétvége meccseinek szakmai felvezetése.

7 MTVA-val megosztott jog – stratégiai partnerség
Sport1 és Sport2 csatornákon 4x élő közvetítés 27 további meccs ismétlése mindkét csatornán 1x Eb. Magazin (tervezet) Összesen: cc. 66 mérkőzés és cc. 40 magazin

8 Az ismertebb műsorkésztők

9 Értékek számokban

10 Havonta átlagosan 3.4 millió néző
forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. Cov, A4+, M18-49,

11 180% feletti affinitás (felnőtt férfi lakosság, 2011)
forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. Aff, M18+, 2011

12 A sportcsatornák között 70%-os részesedés (M18-49 célcsoport)
forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, M18-49, 2011 (Az AGB Nielsen által mért sportcsatornák közül )

13 Profil Forrás: AGB, 2012.Jan.

14 Profil Forrás: AGB, 2012.Jan.

15 Sport TV – SHR% forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, M18-49,

16 Sport TV – AMR% forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. AMR%, M18-49,

17 Top műsorok EVER 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 rank Series
Episode Date Time Rating Rating% Share% 1 LABDARUGO-MERKOZES - EB SELEJTEZO MAGYARORSZAG - TOROKORSZAG 12/09/2007 19:24:46 147740 6.75 17.48 2 LABDARUGO MERKOZES MAGYARORSZAG - MALTA 01/04/2009 18:57:15 140721 6.56 19.63 3 NOI KEZILABDA-MERKOZES - VB FRANCIAORSZAG - MAGYARORSZAG 14/12/2003 19:11:06 138789 6.17 12.3 4 LABDARUGO MERKOZES UEFA KUPA MILLWALL - FTC 30/09/2004 20:57:19 136739 6.1 16.54 5 LABDARUGO-MERKOZES ANGLIA-MAGYARORSZAG 11/08/2010 20:00:00 119108 5.55 16.53 6 MAGYARORSZAG - ROMANIA 21/02/2004 13:58:03 117558 5.25 21.69 7 FERENCVAROS - FC BASEL 01/12/2004 20:43:15 117100 5.22 12.32 8 FERENCVAROS - FEYENOORD 04/11/2004 20:41:36 116420 5.19 13.14 9 FERENCVAROS - SCHALKE 25/11/2004 18:13:03 112120 14.57 10 MAGYARORSZAG - MOLDOVA 17/11/2007 17:55:00 111883 5.11 13.9 rank Series Episode Date Time Rating Rating% Share% 1 LABDARUGO MERKOZES - VB-SELEJTEZO MAGYARORSZAG - ALBANIA 11/10/2008 19:36:43 104628 4.74 12.1 2 LABDARUGO MERKOZES MAGYARORSZAG - ESZAK-IRORSZAG 19/11/2008 20:39:14 90700 4.11 10.44 3 LABDARUGO-MERKOZES MAGYARORSZAG - UJ-ZELAND 24/05/2006 18:53:41 88925 4.03 12.31 4 SPANYOL LABDARUGAS REAL MADRID-BARCELONA 16/04/2011 21:51:00 84492 3.94 11.15 5 LABDARUGO MERKOZES EUROPA BAJNOKSAG MAGYARORSZAG - LENGYELORSZAG 17/10/2007 17:52:32 84357 3.85 13.67 6 MALTA - MAGYARORSZAG 15/10/2008 19:26:41 73226 3.32 10.93 7 MAGYARORSZAG - KANADA 15/11/2006 19:55:51 70129 3.18 7.78 8 MAGYARORSZAG - MONTENEGRO 24/03/2007 17:58:51 65444 2.99 9.24 9 LABDARUGO-MERKOZES - EB SELEJTEZO MAGYARORSZAG - MOLDOVA 28/03/2007 17:54:03 64559 2.95 13.42 10 NORVEGIA - MAGYARORSZAG 06/06/2007 18:54:00 63277 2.89 10.32 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, AMR, AMR%, M18-49,

18 Top műsorok 2011 1 Labdarúgás Magyarország-Azerb 09/02/2011 17:00
rank Series Episode Date Time Rating Rating% Share% 1 Labdarúgás Magyarország-Azerb 09/02/2011 17:00 91 203 4.3 14.2 2 Spanyol labdarúgás Barcelona-Real Mad 20/04/2011 20:45 85 791 4 12.3 3 Kézilabda Spanyolország-Magy 25/01/2011 18:15 68 226 3.2 8.5 NBI Ferencváros-Újpest 22/10/2011 14:00 62 612 2.9 14.9 5 Real Madrid - Barc 10/12/2011 19:59 60 401 2.8 8 6 Magyarország-Német 24/01/2011 18:00 57 391 2.7 8.3 7 Magyarország-Lengy 28/01/2011 17:45 56 605 2.6 Miniprogram UniCredit Bank 01 02/09/2011 21:56 56 149 6.9 9 Férfi kézilabda Franciaország-Magy 22/01/2011 20:26 54 831 5.6 10 Moldova-Magyarorsz 06/09/2011 19:09 54 005 2.5 rank Series Episode Date Time Rating Rating% Share% 1 Spanyol labdarúgás Real Madrid-Barcel 16/04/2011 21:51 84 492 3.9 11.2 2 NBI Ferencváros-DVTK 24/07/2011 17:44 52 108 2.4 7.3 3 Budapest Honvéd-Fe 06/03/2011 17:00 48 285 2.3 5.9 4 Diósgyőri VTK - Fe 27/11/2011 17:45 45 589 2.1 4.7 5 Ferencváros-Haladá 21/08/2011 42 061 7 6 Ferencváros-Videot 02/10/2011 17:47 39 609 1.9 5.6 Lombard Pápa Termá 16/10/2011 38 232 1.8 5.1 8 Ferencváros - Zala 11/09/2011 37 206 1.7 9 Ferencváros - DVSC 01/05/2011 36 156 5.2 10 Kaposvár-Ferencvár 17/07/2011 35 764 6.4 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, AMR, AMR%, M18-49, 2011

19 Top 30 hirdető forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. EQ GRP S1+S2, M18-49, 2011

20 A szpotokon túl Előnyök Lehetőségek Szponzoráció
Támogatói megjelenés a műsorszámmal egyidejűleg is Csatorna szponzoráció Csatorna ID-ba integrált vagy a promóblokk végére szerkesztett támogatói üzenet Osztott képernyő A képernyő legfeljebb 50%-ában, video (szpot) vagy grafikus (crawl, bug) Virtuális reklám Digitálisan utólag beillesztett logo védjegy, vagy termék Termék megjelenítés nem befolyásolható a tartalom, nem lehet hangsúlyos a megjelenítés és nem ösztönözhet Előnyök tartalomba integrált megjelenés a hirdetői üzenet a tartalom része kiemelkedő affinitás, értékes nézői összetétel hatékony célcsoport elérés erős termék – tartalom asszociáció tematikus kötődés magas recall rate kötődés a kedvenc programokhoz coverage növelés cross promóció több csatornán

21 oljunk együtt!


Letölteni ppt "11. éve piacvezető sportcsatorna"

Hasonló előadás


Google Hirdetések