Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

11. éve piacvezető sportcsatorna. Sport Tv pozíciója - 2012 2 Széles sportági programkínálatával piacvezető a sportcsatornák között. Műsorvezetőit és.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "11. éve piacvezető sportcsatorna. Sport Tv pozíciója - 2012 2 Széles sportági programkínálatával piacvezető a sportcsatornák között. Műsorvezetőit és."— Előadás másolata:

1 11. éve piacvezető sportcsatorna

2 Sport Tv pozíciója Széles sportági programkínálatával piacvezető a sportcsatornák között. Műsorvezetőit és szaktanácsadóit a sportújságírás elismert szakembereinek tekintik a sportkedvelők. több mint 40 sportág, közel 400 óra stúdióműsor, több mint 500 óra saját gyártású élő közvetítés, cc órányi élő közvetítés a legnépszerűbb sporteseményekről, bajnokságokról!

3 3 Magyarország első és legismertebb sportcsatornája. A magyar labdarúgó-válogatott minden tét- és barátságos mérkőzésének otthona OTP Bank Liga mérkőzéseiből szombatonként 2 élő közvetítése szerepel az állandó programban A spanyol bajnokságból hetente 2 élő közvetítés (a Barcelona és Real Madrid összes mérkőzése) Jelentősebb nemzeti bajnokságok, német és angol kupaküzdelmek sorozata is itt látható Rendszeres program a kiemelkedő nézettséget produkáló ökölvívó közvetítések és beszámolók A kézilabda férfi és női világbajnokságok is ezen a csatornán érhetőek el NBA (amerikai kosárlabda bajnokság) meccsei Tulajdonos: Chello Central Europe Lefedettség: 2,5 millió háztartás Műsoridő: 24 órás Indulás: 2000 október Elsődleges célcsoport: éves férfiak Kiemelt műsorok még: magyar NB II-es meccsek, Magyar Kupa, holland és skót bajnokság, német válogatott hazai meccsei, német kupameccsek, angol ligakupa, technikai sportok és egyéb sportági magazinok, stb-stb. Sport Tv – Sport1 csatorna

4 Sport Tv – Sport2 csatorna 4 A SPORT1 televízió testvércsatornája, hasonló műsorstruktúrával és színvonallal. A SPORT2-n látható élőben az első magyar futballshow, a Harmadik Félidő. Az est egyik háziasszonya a 2011-es Miss Universe Hungary győztese, Lipcsei Betta: Ezt megelőző OTP Bank Liga vasárnap esti TOP mérkőzése. Amerika kedvenc sportjainak és a tenisz szerelmeseinek magyarországi otthona. Kosárlabda, vízilabda, jégkorong kupa- és válogatott meccsek is rendszeresen közvetített események. A spanyol labdarúgástól a bokszon, a rögbin át a bikarodeóig igen széles a programkínálat. Tulajdonos: Chello Central Europe Lefedettség: 2,2 millió háztartás Műsoridő: 24 órás Indulás: 2004 szeptember Elsődleges célcsoport: éves férfiak Kiemelt műsorok: Harmadik Félidő, La Liga, NFL, NBA, NHL, Wimbledon, ATP 500, ATP 250 Multiplatform: - Online - Social: fő ( )

5 Legnézettebb műsorok 5 La Liga – Spanyol labdarúgó bajnokság Profi ökölvívás KHL és Jégkorong vb. Kézilabda női és férfi Eb. és vb. OTP Bank Liga -- Magyar Labdarúgó bajnokság NFL, NBA

6 Saját gyártású magazinok 6 Harmadik félidő Hazai bajnoki labdarúgó mérkőzések magazinos értékelése és gólösszefoglaló saját díszlettel, vendégekkel, szurkolókkal. Zuhanyhíradó Hazai és nemzetközi futballvilág híreinek mélyebb elemzése! Heti helyzet Aktuális sporttémák elemzése lazább stílusban. Napi helyzet Stúdióvendéggel napi aktualitásokról. Fiesta „A spanyol labdarúgás mögötti életszemlélet és a sportág hátterének magazinos bemutatása. A spanyol-láz fenntartása a hét minden napján.” Mezeket fel A követő labdarúgó bajnoki mérkőzés és a hétvége meccseinek szakmai felvezetése.

7 7 MTVA-val megosztott jog – stratégiai partnerség Sport1 és Sport2 csatornákon 4x élő közvetítés 27 további meccs ismétlése mindkét csatornán 1x Eb. Magazin (tervezet) Összesen: cc. 66 mérkőzés és cc. 40 magazin

8 Az ismertebb műsorkésztők

9 Értékek számokban

10 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. Cov, A4+, M18-49, Havonta átlagosan 3.4 millió néző

11 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. Aff, M18+, % feletti affinitás (felnőtt férfi lakosság, 2011)

12 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, M18-49, 2011 (Az AGB Nielsen által mért sportcsatornák közül ) 12 A sportcsatornák között 70%-os részesedés (M18-49 célcsoport)

13 Profil Forrás: AGB, 2012.Jan. 13

14 Profil Forrás: AGB, 2012.Jan. 14

15 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, M18-49, Sport TV – SHR%

16 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. AMR%, M18-49, Sport TV – AMR%

17 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, AMR, AMR%, M18-49, Top műsorok EVER rankSeriesEpisodeDateTimeRatingRating%Share% 1 LABDARUGO-MERKOZES - EB SELEJTEZOMAGYARORSZAG - TOROKORSZAG12/09/200719:24: LABDARUGO MERKOZESMAGYARORSZAG - MALTA01/04/200918:57: NOI KEZILABDA-MERKOZES - VBFRANCIAORSZAG - MAGYARORSZAG14/12/200319:11: LABDARUGO MERKOZES UEFA KUPAMILLWALL - FTC30/09/200420:57: LABDARUGO-MERKOZESANGLIA-MAGYARORSZAG11/08/201020:00: LABDARUGO-MERKOZESMAGYARORSZAG - ROMANIA21/02/200413:58: LABDARUGO MERKOZES UEFA KUPAFERENCVAROS - FC BASEL01/12/200420:43: LABDARUGO MERKOZES UEFA KUPAFERENCVAROS - FEYENOORD04/11/200420:41: LABDARUGO MERKOZES UEFA KUPAFERENCVAROS - SCHALKE25/11/200418:13: LABDARUGO-MERKOZES - EB SELEJTEZOMAGYARORSZAG - MOLDOVA17/11/200717:55: rankSeriesEpisodeDateTimeRatingRating%Share% 1 LABDARUGO MERKOZES - VB-SELEJTEZOMAGYARORSZAG - ALBANIA11/10/200819:36: LABDARUGO MERKOZESMAGYARORSZAG - ESZAK-IRORSZAG19/11/200820:39: LABDARUGO-MERKOZESMAGYARORSZAG - UJ-ZELAND24/05/200618:53: SPANYOL LABDARUGASREAL MADRID-BARCELONA16/04/201121:51: LABDARUGO MERKOZES EUROPA BAJNOKSAGMAGYARORSZAG - LENGYELORSZAG17/10/200717:52: LABDARUGO MERKOZES - VB-SELEJTEZOMALTA - MAGYARORSZAG15/10/200819:26: LABDARUGO-MERKOZESMAGYARORSZAG - KANADA15/11/200619:55: LABDARUGO-MERKOZESMAGYARORSZAG - MONTENEGRO24/03/200717:58: LABDARUGO-MERKOZES - EB SELEJTEZOMAGYARORSZAG - MOLDOVA28/03/200717:54: LABDARUGO-MERKOZES - EB SELEJTEZONORVEGIA - MAGYARORSZAG06/06/200718:54:

18 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, AMR, AMR%, M18-49, Top műsorok 2011 rankSeriesEpisodeDateTimeRatingRating%Share% 1LabdarúgásMagyarország-Azerb09/02/201117: Spanyol labdarúgásBarcelona-Real Mad20/04/201120: KézilabdaSpanyolország-Magy25/01/201118: NBIFerencváros-Újpest22/10/201114: Spanyol labdarúgásReal Madrid - Barc10/12/201119: KézilabdaMagyarország-Német24/01/201118: KézilabdaMagyarország-Lengy28/01/201117: MiniprogramUniCredit Bank 0102/09/201121: Férfi kézilabdaFranciaország-Magy22/01/201120: LabdarúgásMoldova-Magyarorsz06/09/201119: rankSeriesEpisodeDateTimeRatingRating%Share% 1Spanyol labdarúgásReal Madrid-Barcel16/04/201121: NBIFerencváros-DVTK24/07/201117: NBIBudapest Honvéd-Fe06/03/201117: NBIDiósgyőri VTK - Fe27/11/201117: NBIFerencváros-Haladá21/08/201117: NBIFerencváros-Videot02/10/201117: NBILombard Pápa Termá16/10/201117: NBIFerencváros - Zala11/09/201117: NBIFerencváros - DVSC01/05/201117: NBIKaposvár-Ferencvár17/07/201117:

19 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. EQ GRP S1+S2, M18-49, Top 30 hirdető

20 A szpotokon túl 20 Lehetőségek Szponzoráció Támogatói megjelenés a műsorszámmal egyidejűleg is Csatorna szponzoráció Csatorna ID-ba integrált vagy a promóblokk végére szerkesztett támogatói üzenet Osztott képernyő A képernyő legfeljebb 50%-ában, video (szpot) vagy grafikus (crawl, bug) Virtuális reklám Digitálisan utólag beillesztett logo védjegy, vagy termék Termék megjelenítés nem befolyásolható a tartalom, nem lehet hangsúlyos a megjelenítés és nem ösztönözhet Előnyök tartalomba integrált megjelenés a hirdetői üzenet a tartalom része kiemelkedő affinitás, értékes nézői összetétel hatékony célcsoport elérés erős termék – tartalom asszociáció tematikus kötődés magas recall rate kötődés a kedvenc programokhoz coverage növelés cross promóció több csatornán

21 oljunk együtt!


Letölteni ppt "11. éve piacvezető sportcsatorna. Sport Tv pozíciója - 2012 2 Széles sportági programkínálatával piacvezető a sportcsatornák között. Műsorvezetőit és."

Hasonló előadás


Google Hirdetések