Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Jászkun kapitányok nyomában” - versenyképes attrakció a kulturális turizmus piacán Turisztikai Fórum Szolnok, 2010.április 8. Galó Anita a projekt menedzsere.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Jászkun kapitányok nyomában” - versenyképes attrakció a kulturális turizmus piacán Turisztikai Fórum Szolnok, 2010.április 8. Galó Anita a projekt menedzsere."— Előadás másolata:

1 „Jászkun kapitányok nyomában” - versenyképes attrakció a kulturális turizmus piacán Turisztikai Fórum Szolnok, 2010.április 8. Galó Anita a projekt menedzsere

2 ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK  Versenyképes turisztikai termék- és attrakciófejlesztés → kulturális és örökségturizmus infrastrukturális fejlesztése  Közel 600 millió forint költségű beruházás  Megvalósítás időtartama: 2009.szeptember – december  Széles résztvevői kör (13 település, 16 helyszín)

3 Célok Egyedi turisztikai terméket kialakítani a megye gazdag jász és kun örökségére alapozva; A megyét újrapozícionálni a történelmi és kulturális örökség egyedi elemeivel; Magas színvonalú, korszerű infrastruktúrával felszerelt látogatóbarát szolgáltatásokat létrehozni; Hozzájárulni a megye gazdasági versenyképességének erősítéséhez.

4 Állomások Szolnok Jászberény Karcag Kunszentmárton Mezőtúr Tiszaföldvár Tiszafüred Túrkeve Abádszalók Kunhegyes Jászkisér Rákóczifalva Törökszentmiklós

5 Megvalósítás  13 település múzeumának, tájházának rekonstrukciója;  Látogatóközpontok kialakítása Jászberényben, Karcagon és Szolnokon,  Korszerű eszközök alkalmazása (érintőképernyős információs terminál, többnyelvű digitális tárlatvezető rendszer, kedvezményes mágneskártyás beléptető);  Új szolgáltatások (speciális interaktív programok, vérvonalkutatás, divatbemutató, ajándékobolt).

6 Várható eredmény  Növekvő látogatószám a tematikus útvonal állomásain (8,82% a fenntartási időszak végére)  Új kiállítóterek (686 m2)  Több mint 50 új szolgáltatás  Munkahelyteremtés

7 Hozzáadott érték  Közös kommunikációs és marketing „ernyő”  Egységes arculat  Saját honlap  Települési megjelenések  Turisztikai vállalkozók bevonása  Esélyegyenlőség, környezeti fenntarthatóság, képzés

8 Hol tart jelenleg a projekt?  13 helyszínen folynak az építési munkálatok  Erősödő marketing és kommunikációs tevékenység  Attrakciók és informatikai eszközbeszerzések előkészítése

9 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "„Jászkun kapitányok nyomában” - versenyképes attrakció a kulturális turizmus piacán Turisztikai Fórum Szolnok, 2010.április 8. Galó Anita a projekt menedzsere."

Hasonló előadás


Google Hirdetések