Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Slide 1 EANM Technologist Master Course “Teach the Teachers“ for NMTs from Eastern-Central Europe Vienna September 15 th – 16 th 2007 Az oktatási anyagot.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Slide 1 EANM Technologist Master Course “Teach the Teachers“ for NMTs from Eastern-Central Europe Vienna September 15 th – 16 th 2007 Az oktatási anyagot."— Előadás másolata:

1 Slide 1 EANM Technologist Master Course “Teach the Teachers“ for NMTs from Eastern-Central Europe Vienna September 15 th – 16 th 2007 Az oktatási anyagot fordította: Környei József, A MONT Radiofarmakológiai Munkacsoportjának vezetője Clemens Decristoforo Radiopharmacy Committee European Association of Nuclear Medicine

2 Gyakorlati példák radiogyógyszerek kezelésére Helyes és hibás eljárások - megvitatásra

3 Slide 3 Eszközök előkészítése Melyik a helyes? Helyes! Fecskendők és tűk eredeti csomagolásban

4 Slide 4 Előkészület a jelzésre Melyik a helyes? Helyes! A papír alkalmas a radioaktív szennyezés elkerülésére

5 Slide 5 Tű eltávolítása a kit jelzését követően Melyik a helyes? Helyes ! Az ólomtok fedele rajta van!

6 Slide 6 A tű kihúzása az ampullából Melyik a helyes? Helyes ! A tű nem érintkezik az ólomtokkal

7 Slide 7 A jelzett kit elhelyzése a laminárboxban Melyik a helyes? Helyes ! Az ólomtokot nem a rácsra helyezték

8 Slide 8 Helyes ! A hulladéktároló zárt A jelzett kit összerázása a laminár-boxban Melyik a helyes?

9 Slide 9 MDP kit jelzése – Melyik a helyes? Helyes ! Használni kell az ólomvédelmet!

10 Slide 10 Nyitott fiz.sós üveg kezelése a laminár- boxban - Melyik a helyes? Helyes ! Nem érintik a fiz.sós üveget és nem helyezik a rácsra

11 Slide 11 Hígítás fiz.sóval – Melyik a helyes? Helyes ! Az ujjak ne érintsék (a nyitott részt)

12 Slide 12 Helyes ! Ne érintsük ujjunkkal a tűt! Hígítás fiz.sóval – Melyik a helyes?

13 Slide 13 Helyes ! Kerüljük el a radioaktív anyag cseppenését Hígítás fiz.sóval – Melyik a helyes?

14 Slide 14 Aktivitásmérés - Melyik a helyes? Helyes ! Kerüljük el a radioaktív ampulla érintését

15 Slide 15 Helyes ! Kerüljük el a radioaktív ampulla érintését Aktivitásmérés - Melyik a helyes?

16 Slide 16 Helyes ! A 99m Tc izotópot kell beállítani a dóziskalibrátoron! 99m Tc-kit aktivitásmérése - Melyik a helyes?

17 Slide 17 A 99m Tc-kit ólomtokjának címkézése – Melyik a helyes ? Helyes ! Minden szükséges információ szerepel a címkén

18 Slide 18 Helyes ! A nem kívánt mértékegységet törölték, az aktivitás MBq-ben van kifejezve a címkén A 99m Tc-kit ólomtokjának címkézése – Melyik a helyes ?

19 Slide 19 A 99m Tc-kit ólomtokjának címkézése – Melyik a helyes ? Helyes ! Az információ teljes, a dátum és az időpont szerepel a címkén

20 Slide 20 A 99m Tc-kit ólomtokjának címkézése – Melyik a helyes ? Helyes ! Az információ teljes, a térfogat szerepel a címkén


Letölteni ppt "Slide 1 EANM Technologist Master Course “Teach the Teachers“ for NMTs from Eastern-Central Europe Vienna September 15 th – 16 th 2007 Az oktatási anyagot."

Hasonló előadás


Google Hirdetések