Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Az országos egyenlőbánásmód-referensi hálózat.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Az országos egyenlőbánásmód-referensi hálózat."— Előadás másolata:

1 TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Az országos egyenlőbánásmód-referensi hálózat működése és eredményei Dr. Csókás Erna Jogi koordinátor III. Tapasztalatátadó megbeszélés 2011. november 8. Hotel Corvin Nemzeti Fejlesztési Ügynökség www.ujszechenyiterv.gov.hu 06 40 638 638

2 Ügyfélszolgálatok kihelyezése, a hatóság decentralizálása elérhetőek vagyunk 19 megyében és Budapesten az egyenlőbánásmód-referensek heti rendszerességgel tartanak ügyfélfogadást havi rendszerességgel kistérségi jelenlét 12-ről 336 órára változott az ügyfélfogadás ideje az országban

3 Megyei egyenlőbánásmód-referensek ügyfélfogadási adatai 2009. szeptember 1. - 2011. szeptember 30.

4 Ügyfél-regisztrációk és panaszbeadványok aránya 2009.szeptember 01. - 2011. szeptember 30. Összesen 2915 fő

5 Ügyfélforgalmi adatok Ügyfélforgalom havi átlaga: 116,6 fő

6 Kistérségi ügyfélfogadáson történt-e a panasz felvétele? Összesen: 305 fő

7 Panaszbeadványok megoszlása a panaszosok szerint Összesen 305 fő

8 Panaszosok demográfiai adatai neme Összesen 305 fő

9 Panaszosok demográfiai adatai az ügyfél lakóhelye szerint Összesen 305 fő

10 Panaszosok demográfiai adatai Az ügyfél lakóhelye a kistérségek típusai szerint Összesen 305 fő

11 Ügyfélforgalom havi megoszlása (Panaszlapok és Regisztrációs lapok összesen) Összesen 2915 fő

12 A panaszbeadványok megoszlása az ügyfélfogadás helye szerint Összesen: 305 fő

13 Ügyfél-regisztrációk és panaszbeadványok aránya referensenként Összesen 2915 fő

14 A referensek ügyfélforgalma és kommunikációjuk aránya

15 Ügyfélforgalom havi megoszlása (Panaszlapok és Regisztrációs lapok összesen) Összesen 2915 fő Ügyfelek száma/ hó: 39-170 fő között Ügyfelek átlaga havonta: 53-116 fő között Referensenkénti átlag: 2,6-5,8 fő/ hónap/ referens között

16 Védett tulajdonságok számának aránya a beadott panaszok esetében

17 Egy védett tulajdonságot megjelölt panaszok arányai

18 Két védett tulajdonságot megjelölt panaszok arányai

19 Három-öt védett tulajdonságot megjelölt panaszok arányai

20 Köszönöm a figyelmet! Elérhetőségeink: 1024 Budapest, Margit krt. 85. Budapesti ügyfélfogadás időpontjai: szerda 12.30-16.30 óra és péntek 8-12 óra Telefonszám: 061-336-7656 E-mail cím: erna.csokas@ebh.gov.hu


Letölteni ppt "TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Az országos egyenlőbánásmód-referensi hálózat."

Hasonló előadás


Google Hirdetések