Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” NCA-ÖNSZ-08-C-0070 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért Alapítvány 2009. Május 12-13.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” NCA-ÖNSZ-08-C-0070 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért Alapítvány 2009. Május 12-13."— Előadás másolata:

1 „Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” NCA-ÖNSZ-08-C-0070 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért Alapítvány 2009. Május 12-13.

2 A civil szektor hazánkban Ma Magyarországon mintegy 50 ezer civil szervezet –Függetlenség (kormányzatoktól, intézményektől) –Minimális mértékű intézményesültség A civil társadalom szerepe: –társadalmi kohézió erősítése –Közjó és közösségek szolgálata –az esélyegyenlőség biztosítása –érdekképviselet és lobby, politikai nyomásgyakorlás etc. Problémák: Forráshiány Kapacitáshiány szakmai kompetencia etc.

3 Először a Brandépítés pl.társadalmi célú kampányokkal(TCR) 1.1%-os kampányok 2.Adománygyűjtő Direct mail (magánszemély és céges, a top 200 szerepe) 3.Charity Események 4.Pályázatok Hogyan döntsük el, hogy a DM nekünk való-e? Forrásteremtés főbb különböző fajtái

4 Brandépítés társadalmi célú kampányokkal(TCR)

5 Brandépítés társadalmi célú kampányokkal(TCR) AIDS

6 Brandépítés társadalmi célú kampányokkal(TCR) Női képviselőnők számának emelése

7 Brandépítés társadalmi célú kampányokkal(TCR)

8 1%-os KAMPÁNYOK Magyar Rákellenes Liga 2002 A kampány eredménye: 12 millió Ft

9 1% KAMPÁNYOK Magyar Rákellenes Liga, 2003 A kampány eredménye: 41.000.000 Ft

10 1% KAMPÁNYOK Pető Intézet, 2002 A kampány eredménye: 42 millió Ft A kampány eredménye: 42 millió Ft

11 1% KAMPÁNYOK Együtt a Leukémiás Gyermekekért Alapítvány, 2006 A kampány eredménye: 72 millió Ft

12 1% KAMPÁNYOK Együtt a Leukémiás Gyermekekért Alapítvány, 2008 A kampány eredménye: 198 millió Ft

13 Akikre biztosan számíthatunk az adott időszakban (elkötelezett adományozók)‏ Akik már egyszer adtak (potenciális adományozók) valamilyen meghatározó szerint leválogatva DONOR PIRAMIS Adománygyűjtő Direct mail

14 Pető Alapítvány 2001. nov. Pető Alapítvány DM kampány Direkt mail

15 Direkt mail Pető Alapítvány DM Nekik lassabban forog a kerekük, de mi felpörgethetjük!

16 Hol helyezkedik el a charity gála a többi technikához viszonyítva? Adományszervezési technikák Direct Mail, illetve telemarketing, email, sms, Pályázatok 1%-os kampányok Gyűjtődoboz, szórólap, Face-to-face (közvetlen) Utcai adománykérés Charity Események (Árverés, koncert, gála, futóverseny, sportesemény)

17 Pályázatok Pályázatírói Információs Nap célja: Civil szervezetek pályázati aktivitásának fokozása, (UMFT illetve közvetlenül Brüsszelbe beadható) A pályázatírásban, projekt menedzselésében gyakorlattal rendelkező, szakemberek ismereteinek, tapasztalatainak átadása UMFT keretében megnyíló új lehetőségek ismertetése Brüsszeli közösségi programok ismertetése.

18 Köszönöm a figyelmet! Fodor Zsuzsa Kuratórium elnöke EMFA Nemzeti Civil Alapprogram Civil Önszerveződés, Szakmai és Területi Együttműködés Kollégiuma által támogatott projekt


Letölteni ppt "„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” NCA-ÖNSZ-08-C-0070 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért Alapítvány 2009. Május 12-13."

Hasonló előadás


Google Hirdetések