Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény"— Előadás másolata:

1 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény

2 Általános iskola és gimnázium Igazgató: Bencze Péter Igazgatóhelyettes: általános iskola: Székelyhidiné Zámbó Ildikó gimnázium: Márton Edina Igazgató: Bencze Péter Igazgatóhelyettes: általános iskola: Székelyhidiné Zámbó Ildikó gimnázium: Márton Edina

3 Alsó tagozat Évfolyamonként két osztály 5 napközis csoport Tagozatvezető: Tóthné Maródi Anikó Évfolyamonként két osztály 5 napközis csoport Tagozatvezető: Tóthné Maródi Anikó

4 Felső tagozat Évfolyamonként két osztály Csoportbontás: Tagozatvezető: Váncsa Krisztina Évfolyamonként két osztály Csoportbontás: Tagozatvezető: Váncsa Krisztina Idegen nyelv ( angol, német ) Matematika ( képesség szerint ) Informatika Idegen nyelv ( angol, német ) Matematika ( képesség szerint ) Informatika

5 Gimnáziumi tagozat Évfolyamonként két osztály Nyelvi előkészítő osztály ( angol, német ) – 5 év Négy évfolyamos gimnáziumi osztály informatika, vagy dráma irányultsággal Tagozatvezető: Erdélyi Katalin Évfolyamonként két osztály Nyelvi előkészítő osztály ( angol, német ) – 5 év Négy évfolyamos gimnáziumi osztály informatika, vagy dráma irányultsággal Tagozatvezető: Erdélyi Katalin

6 Kiváló felszereltségű iskola Uszoda Tornaterem Konditerem Uszoda Tornaterem Konditerem

7 Kiváló felszereltségű iskola Nyelvi labor 2 számítástechnika terem Könyvtár Nyelvi labor 2 számítástechnika terem Könyvtár

8 Kiváló felszereltségű iskola Kémia előadó Játszóudvar Sportpálya Kémia előadó Játszóudvar Sportpálya

9 Az iskola egyéni arculata IDEGEN NYELVEK Első osztálytól lehetőség az angol, vagy a német nyelv tanulására Gimnáziumi tagozaton angol, német, olasz, orosz nyelvek Nyelvtanítás csoportbontásban, nyelvi labor segítségével Első osztálytól lehetőség az angol, vagy a német nyelv tanulására Gimnáziumi tagozaton angol, német, olasz, orosz nyelvek Nyelvtanítás csoportbontásban, nyelvi labor segítségével

10 Az iskola egyéni arculata TESTNEVELÉS Minden tanulónk megtanul úszni Első osztályban heti két úszásóra csoportbontásban A 2. évfolyamtól heti 1 óra úszás Lehetőség van minden reggel egyéni úszásra Minden tanulónk megtanul úszni Első osztályban heti két úszásóra csoportbontásban A 2. évfolyamtól heti 1 óra úszás Lehetőség van minden reggel egyéni úszásra

11 Az iskola egyéni arculata TESTNEVELÉS Kiemelt sporttevékenységek: Labdarúgás Úszás Duatlon Tritlon Labdarúgás Úszás Duatlon Tritlon

12 Az iskola egyéni arculata DIFFERENCIÁLÁS Tehetséggondozás Felzárkóztatás Tehetséggondozás Felzárkóztatás Szakkörök Versenyeken való részvétel Szakkörök Versenyeken való részvétel Egyéni fejlesztések Dyslexia-prevenció Logopédia Egyéni fejlesztések Dyslexia-prevenció Logopédia

13 Az iskola egyéni arculata VÖRÖSMARTY-rendezvények Névadónk Hava Fáklyás felvonulás Rózsatő ültetés Névadónk Hava Fáklyás felvonulás Rózsatő ültetés

14 Az iskola egyéni arculata MÉRÉSEK, VIZSGÁK 4. osztály:alapkészségek felmérése 6. osztály:történelem – helyi vizsga matematika, szövegértés 7. osztály:magyar – helyi vizsga 8. osztály:központi felvételi matematika, szövegértés 4. osztály:alapkészségek felmérése 6. osztály:történelem – helyi vizsga matematika, szövegértés 7. osztály:magyar – helyi vizsga 8. osztály:központi felvételi matematika, szövegértés

15 Az iskola egyéni arculata MÉRÉSEK, VIZSGÁK 10. osztály:kisérettségi – helyi vizsga matematika, szövegértés 11. osztály:próba nyelvvizsga – helyi vizsga 12. osztály:érettségi vizsga 10. osztály:kisérettségi – helyi vizsga matematika, szövegértés 11. osztály:próba nyelvvizsga – helyi vizsga 12. osztály:érettségi vizsga

16 Művészeti tagozat ZENEMŰVÉSZETI ÁG Zongora Gitár Fúvós hangszerek ( furula, fuvola) Zongora Gitár Fúvós hangszerek ( furula, fuvola)

17 Művészeti tagozat TÁNCMŰVÉSZETI ÁG Társastánc Testi és szellemi képességek hatékony fejlesztése Közösségi érzések szerzése Testi és szellemi képességek hatékony fejlesztése Közösségi érzések szerzése

18 Művészeti tagozat SZÍNHÁZ- ÉS BÁBMŰVÉSZET Színművészet

19 Az alsó tagozat munkarendje Csengetési rend: 7 50 – tanítási óra/nap Napi háromszori étkezési lehetőség Napközi: délután ig évfolyamonként kialakított csoportok Csengetési rend: 7 50 – tanítási óra/nap Napi háromszori étkezési lehetőség Napközi: délután ig évfolyamonként kialakított csoportok

20 MIT KÍNÁLUNK? Szakmai munkájukban tapasztalt tanítók várják a gyermekeket Változatos tankönyvcsaládból változatos módszerekkel tanítunk Folyamatos és tudatos képesség- és készségfejlesztés Szakmai munkájukban tapasztalt tanítók várják a gyermekeket Változatos tankönyvcsaládból változatos módszerekkel tanítunk Folyamatos és tudatos képesség- és készségfejlesztés

21 MIT KÍNÁLUNK? Egyéni differenciálás Biztos alapok megszerzése Egyéni differenciálás Biztos alapok megszerzése Tehetség gondozás Versenyekre felkészítés Felzárkóztatás Tehetség gondozás Versenyekre felkészítés Felzárkóztatás

22 MIT KÍNÁLUNK? Térítési díj ellenében, TUDÓSKLUB keretében: Térítési díj ellenében, TUDÓSKLUB keretében: o „Tanítós” tanulás A házi feladat délutáni elvégzése saját tanítókkal,délutáni gyakorlás o Dráma o Idegen nyelv o Úszás o Informatika o Rajz o „Tanítós” tanulás A házi feladat délutáni elvégzése saját tanítókkal,délutáni gyakorlás o Dráma o Idegen nyelv o Úszás o Informatika o Rajz

23 MIT KÍNÁLUNK? Gyermekcentrikus, nyugodt, barátságos légkör A 2009/2010-es tanévtől kompetenciaalapú oktatás bevezetése Modern pedagógiai módszerek alkalmazása Modern oktatási eszközök: 9 db interaktív tábla 30 db új számítógép Gyermekcentrikus, nyugodt, barátságos légkör A 2009/2010-es tanévtől kompetenciaalapú oktatás bevezetése Modern pedagógiai módszerek alkalmazása Modern oktatási eszközök: 9 db interaktív tábla 30 db új számítógép Kooperatív technikák Projekt módszer Témahét Kooperatív technikák Projekt módszer Témahét

24 ÚJÍTÁSAINK ELSŐ OSZTÁLYTÓL Angol, vagy német nyelv tanulásának lehetősége Drámaórák: játékos képesség, illetve készségfejlesztések közösségtudat erősítése Népi tánc: Mozgáskultúra fejlesztése, közösségi élmények szerzése Angol, vagy német nyelv tanulásának lehetősége Drámaórák: játékos képesség, illetve készségfejlesztések közösségtudat erősítése Népi tánc: Mozgáskultúra fejlesztése, közösségi élmények szerzése

25

26

27

28

29

30

31

32 MIT KÍNÁLUNK? Színvonalas oktatást ITT H E L Y B E N ! A szabadidő hasznos eltöltését

33 Köszönöm figyelmüket! Bencze Péter


Letölteni ppt "Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény"

Hasonló előadás


Google Hirdetések