Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

AZ MT ZRt. AUSZTRIAI KÉPVISELETE. AUSZTRIA GAZDASÁGI HELYEZETE nemzeti össztermék növekedés: 3,3% 2001- óta a legmagasabb, Ausztria a második legfontosabb.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AZ MT ZRt. AUSZTRIAI KÉPVISELETE. AUSZTRIA GAZDASÁGI HELYEZETE nemzeti össztermék növekedés: 3,3% 2001- óta a legmagasabb, Ausztria a második legfontosabb."— Előadás másolata:

1 AZ MT ZRt. AUSZTRIAI KÉPVISELETE

2 AUSZTRIA GAZDASÁGI HELYEZETE nemzeti össztermék növekedés: 3,3% óta a legmagasabb, Ausztria a második legfontosabb külgazdasági partnerünk, munkanélküliség: 3,6%, 184 ezer fő, fővel kevesebb, mint egy éve, AUSZTRIA TURIZMUSA Ausztria lakosainak száma: 8,2 millió - a lakosság 55%-a az évi főutazás mellett egy 1-4 napos hosszú hétvégére is elutazik, Kiutazó turisták száma: 15,8 millió - ebből Magyarországra: 39%

3 OSZTRÁKOK MAGYARORSZÁGON Magyarországra látogatók száma: 6,1 millió (+8,7%) Vendégek száma: 237 ezer Vendégéjszakák száma: 690 ezer (ebből 190 ezer gyógyszállodában) Átlagos tartózkodási idő: 2,9 Közép-Dunántúl: - 21 ezer látogató (+17,7%) - 73 ezer vendégéjszaka (+13,8) - 3,4 átlagos tart. idő

4 KÜLFÖLDI TURIZMUS A RÉGIÓBAN Szálláshely típusaVendégekVendégéjszakák számarészesedésszámarészesedés Szálloda ,9% ,9% 4 csillagos ,5% ,8% 3 csillagos ,7% ,4% 2 csillagos7 8273,7% ,6% Panzió ,8% ,7% Turistaszállás1 9000,9% ,1% Ifjúsági szálló4 5112,1% ,2% Üdülőház ,7% ,4% Kemping ,5% ,7% Összesen ,0% ,0% Forrás: KSH, 2006

5 KÖZÉP-DUNÁNTÚLON AZ ÉJSZAKÁK 3,4%-A Forrás: KSH

6 OSZTRÁKOK KÖZÉP-DUNÁNTÚLON Forrás: KSH, 2006, osztákok részesedése a külföldi vendégéjszakákból

7 KÜLFÖLDI TURIZMUS VESZPRÉM MEGYÉBEN Szálláshely típusaVendégekVendégéjszakák számarészesedésszámarészesedés Szálloda ,1% ,2% 4 csillagos ,4% ,5% 3 csillagos ,7% ,1% 2 csillagos2 8472,1% ,6% Panzió5 7254,1% ,3% Turistaszállás1 0220,7%8 0661,1% Ifjúsági szálló3 3932,5% ,8% Üdülőház ,6% ,6% Kemping ,9% ,0% Összesen ,0% ,0% Forrás: KSH, 2006

8 OSZTRÁKOK VESZPRÉM MEGYÉBEN Forrás: KSH, 2006, osztákok részesedése a külföldi vendégéjszakákból

9 VÁSÁROK AUSZTRIÁBAN Ferien Messe Bécs jan Látogatószám: fő Ferien 50+ Graz – jan Látogatószám: fő ACTB Bécs – jan és hozzá kapcsolódó 2 napos study tour Szakmai bevásárló: 874 fő fő újságíró Tourist Linz – febr Látogatószám: fő Magyarország töltötte be a díszvendég szerepét.

10 VÁSÁROK AUSZTRIÁBAN 2. Ferien Salzburg – febr Látogatószám: fő És hozzá kapcsolódó 3 napos study tour. Magyarország töltötte be a díszvendég szerepét. Freizeit Klegenfurt – ápr Látogatószám 2006-ban: fő Herbstmesse Klagenfurt – szept Látogatószám 2006-ban: fő 11. Herbst Senioren Messe – nov Látogatószám 2006-ban: fő

11 SZAKMAI RENDEZVÉNYEK Ruefa Reisen “Reiseträume“ Wels – jan. 07 Kuoni + Jöbstl Reisen Workshop Graz – jan Rail Tours Austria Workshop – jan Kastler Reisen Linz – márc. 30. ÖAMTC Magyarország Workshop Balatonfüreden szept. Terra Tage –Terra Reisen Workshop-ja dec. Gebetsberger Workshop – 3 alkalommal évente Utánpótlásképzés évente több alkalommal turizmust tanuló diákok részére 2 évente megrendezésre kerülők: Rohm Reisen Infotag Scharinger Reisen Infotag

12 MICE Hotelbiz – ápr fő szakmai látogatót várnak Egyéb, nem szakmai rendezvények: AISEC – Global Village Danube Day junius EU közönségnap Bécsben március 25. “Die Familienschule geht auf Europareise“ gyereknek infonap EURO 2008 – Labdarúgó VB-n Infostand

13 MÉDIA EGYÜTTMŰKÖDÉSI LEHETŐSÉGEK Link, banner elhelyezése a weboldalunkon (közös a német nyelvterületen) Egy oldalas cikk megjelentetése az ots/apa-ban, ami a webes főoldalon van 2 hétig, majd a “Presse” alatt bármikor megtalálható, és a mi Pressedienst- ünkbe is bekerül PR-mail az utazási irodák és a sajtó részére a havonta megjelenő Pressedienst-ünkben.

14 MÉDIA EGYÜTTMŰKÖDÉSI LEHETŐSÉGEK 2. Gutschein-akció: Nyereményjáték keretében kisorsolják a sajtóban, vagy az újságíró maga használja fel, és ezért pr cikket vagy image- hirdetést hoz le. Csatlakozási lehetőség a képviselet által megrendelt hirdetésekhez, tehát nagyobb felületet veszünk, aminek egy részét a szolgáltatók felé továbbadjuk, pl: saját ajánlat elhelyezése céljából. Érdeklődés estén részletes régió prezentáció, sajtókonferencia megszervezése. (Tavalyelőtt Pécs, idén Miskolc volt.) Study Tour-ok szervezése egy-egy régióba

15 A KÜLKÉPVISELET SZOLGÁLTATÁSAI A, CH, D: Ft. + ÁfaA: Ft. + Áfa Logó elhelyezése az oldalon (1 évre) Logó elhelyezése az oldalon (1 hónapra) Banner elhelyezése az oldalon (1 évre) Banner elhelyezése az oldalon (1 hónapra) Banner tematikus oldalakon (1 évre) Banner tematikus oldalakon (1 hónapra) Link tematikus oldalakon (1 évre) Link tematikus oldalakon (1 hónapra) x 1/1 oldal PR cikk News és Presse rovatban 2 hónapra /3 oldal PR cikk a News rovatban 2 hónapra Hírdetés a német ajánlati katalógusban –

16 AJÁNLATI KATALÓGUS Magyarországot programozó osztrák utazási és túraszervező irodák nyilvántartása 316 iroda (2007) program példány magyar és osztrák szolgáltatók hírdetései évente aktualizáljuk

17 jan. - márc. személyes telefonon postán online INFORMÁCIÓ SZOLGÁLTATÁS

18 ÉRDEKELT TÉMÁK

19 MEGJELENÉSEK Előkészületben: Herold.at Ranking 3 ÖBB Ranking 8 News.at Ranking 12 ÖAMTC Ranking 13 Styria.at Ranking 15 Der Standard Kurir.at Arbö.at ÖCC.at (Oszták Kemping Klub) Jelenlegi kapcsolatok: Blaguss Reisen Elite Tours Hofer Reisen Verkehrsbüro RUEFA Danubius Ausztria Terra AUA Cico.tv 50+.at

20 MAGYARORSZÁG A SPORTOS WEBEN Látogatók száma: ezer/hó A látogatók 80% férfi 70%-uk év közötti Forma 1 Motorverseny Kerépárverseny s minden ami sport....

21 WEBOLDALUNK D, CH, A látogatottság: (2006) letöltések: (2006) elnyert kitüntetések: 2003: Bild Computer szerint a legsikere- sebb „Newcomer” oldal 2005: Touristik Report szerint 2. legjobb turisztikai hivatal oldal 2005/06: WEB Adressbuch Deutschland első 100 legjobb oldala közé sorolja legnépszerűbb keresőkben 2-3. helyen

22 SZOLGÁLTATÁSAINK prospektusterjesztés vásárokon és irodákban részvételi lehetőség a németországi vásárokon, kiállításokon road showk, prezentációk, szakmai találkozók szervezése link elhelyezés D/A/CH weboldalakon banner elhelyezés D/A/CH weboldalakon PR cikke elhelyezés D/A/CH oldalak News és Presse rovatában link elhelyezés csak a D weboldalon banner elhelyezés csak a D weboldalon PR cikk elhelyezése csak a D oldal News és Presse rovatában

23 KÖSZÖNÖM FIGYELMÜKET ! Kleininger Pál


Letölteni ppt "AZ MT ZRt. AUSZTRIAI KÉPVISELETE. AUSZTRIA GAZDASÁGI HELYEZETE nemzeti össztermék növekedés: 3,3% 2001- óta a legmagasabb, Ausztria a második legfontosabb."

Hasonló előadás


Google Hirdetések