Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető."— Előadás másolata:

1 Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető

2 A Nyíregyházi Főiskola, az ország legnagyobb vidéki felsőoktatási intézménye 2000. január 1-jén jött létre a Bessenyei György Tanárképző Főiskola2000január 1-jén

3 és a Gödöllői Agrártudományi Egyetem - Nyíregyházi Mezőgazdasági Főiskolai Karának fúziójával.

4 Az integrált intézményben 10 képzési területen folyik képzés –alapszakok (35) –mesterképzések (4 szak, 13 tanári szakképzettség) –felsőfokú szakképzések –szakirányú továbbképzések

5 A Nyíregyházi Főiskola hallgatói létszáma az utóbbi három évben 9000 fő körül stabilizálódott. A hallgatók ügyintézését - a hallgatók kari besorolásának függvényében – a Tanulmányi és Felvételi Osztály előadói végzik öt csoportban

6 Változások a hallgatói létszám alakulásának tükrében

7 Az ügyintézés Régen –Papíralapú Vizsgajelentkezés Órarendkészítés Befizetések nyilvántartása

8 Most –Elektronikus ügyintézés 2001 - Egységes tanulmányi rendszer kötelező bevezetése(Neptun) –Órarendkészítés, Befizetések nyilvántartása, Vizsgajelentkezés 2002 - Kreditrendszer bevezetése –Tanulmányi ügyintézés »Hallgatói »Oktatói 2009 - Elektronikus kollégiumi jelentkezés, de papír alapú elbírálás

9 Fejlesztés alatt: –Rövidesen megvalósul Elektronikus kollégiumi jelentkezési lap –Automatikus pontszámítás,rangsorolás,automatikus elbírálás, döntés azonnali megtekintése Elektronikus szociális támogatási kérelem –Automatikus pontszámítás,rangsorolás,automatikus elbírálás

10

11

12

13

14

15

16

17

18 Az elektronikus ügyintézés előnyei : –Gyors kérelmezés –Gyors elbírálás –Kevesebb papír –Költséghatékony –Nem igényel személyes megjelenést –Bárhonnan megvalósítható

19 –Közeli jövő (2012-ig) Teljesen elektronikus tanulmányi ügyekre vonatkozó ügyintézés –„TB” kérelmek –Hallgatói Jogorvoslati Bizottság kérelmek –Költségtérítés mérséklés, részletfizetés kérelmezése A legjobb elérhető technológia (BAT) alkalmazása az ügyfélszolgálatban

20 A Nyíregyházi Főiskola honlapjának akadálymentesítése - Hallgatói Adminisztrációs és Képzésszervezési Főosztályhoz tartozó honlapok akadálymentesítése Neptun Felvételizőknek Tanulmányi és Felvételi Osztály Képzésszervezési Osztály –„Vakbarát” NEPTUN modul tesztelése és bevezetése –hangos könyv szolgáltatás kialakítása a „GYIK” menüpontnál –a fastruktúra kialakításának egyszerűsítése, átláthatóbbá tétele –aktuális információk kontrasztos megjelenítése –naprakész információk

21 Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Elérhetőség: E-mail: marfoldi@nyf.humarfoldi@nyf.hu Tel: 42 599-400/2033


Letölteni ppt "Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető."

Hasonló előadás


Google Hirdetések