Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGyörgy Vass Megváltozta több, mint 10 éve
1
Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető
2
A Nyíregyházi Főiskola, az ország legnagyobb vidéki felsőoktatási intézménye 2000. január 1-jén jött létre a Bessenyei György Tanárképző Főiskola2000január 1-jén
3
és a Gödöllői Agrártudományi Egyetem - Nyíregyházi Mezőgazdasági Főiskolai Karának fúziójával.
4
Az integrált intézményben 10 képzési területen folyik képzés –alapszakok (35) –mesterképzések (4 szak, 13 tanári szakképzettség) –felsőfokú szakképzések –szakirányú továbbképzések
5
A Nyíregyházi Főiskola hallgatói létszáma az utóbbi három évben 9000 fő körül stabilizálódott. A hallgatók ügyintézését - a hallgatók kari besorolásának függvényében – a Tanulmányi és Felvételi Osztály előadói végzik öt csoportban
6
Változások a hallgatói létszám alakulásának tükrében
7
Az ügyintézés Régen –Papíralapú Vizsgajelentkezés Órarendkészítés Befizetések nyilvántartása
8
Most –Elektronikus ügyintézés 2001 - Egységes tanulmányi rendszer kötelező bevezetése(Neptun) –Órarendkészítés, Befizetések nyilvántartása, Vizsgajelentkezés 2002 - Kreditrendszer bevezetése –Tanulmányi ügyintézés »Hallgatói »Oktatói 2009 - Elektronikus kollégiumi jelentkezés, de papír alapú elbírálás
9
Fejlesztés alatt: –Rövidesen megvalósul Elektronikus kollégiumi jelentkezési lap –Automatikus pontszámítás,rangsorolás,automatikus elbírálás, döntés azonnali megtekintése Elektronikus szociális támogatási kérelem –Automatikus pontszámítás,rangsorolás,automatikus elbírálás
18
Az elektronikus ügyintézés előnyei : –Gyors kérelmezés –Gyors elbírálás –Kevesebb papír –Költséghatékony –Nem igényel személyes megjelenést –Bárhonnan megvalósítható
19
–Közeli jövő (2012-ig) Teljesen elektronikus tanulmányi ügyekre vonatkozó ügyintézés –„TB” kérelmek –Hallgatói Jogorvoslati Bizottság kérelmek –Költségtérítés mérséklés, részletfizetés kérelmezése A legjobb elérhető technológia (BAT) alkalmazása az ügyfélszolgálatban
20
A Nyíregyházi Főiskola honlapjának akadálymentesítése - Hallgatói Adminisztrációs és Képzésszervezési Főosztályhoz tartozó honlapok akadálymentesítése Neptun Felvételizőknek Tanulmányi és Felvételi Osztály Képzésszervezési Osztály –„Vakbarát” NEPTUN modul tesztelése és bevezetése –hangos könyv szolgáltatás kialakítása a „GYIK” menüpontnál –a fastruktúra kialakításának egyszerűsítése, átláthatóbbá tétele –aktuális információk kontrasztos megjelenítése –naprakész információk
21
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Elérhetőség: E-mail: marfoldi@nyf.humarfoldi@nyf.hu Tel: 42 599-400/2033
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.