Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaTibor Papp Megváltozta több, mint 10 éve
1
A VoIP és a Microsoft Dynamics CRM Kondás János MCSA, MCSE, MCT System Builders Kft.
2
Miről lesz szó? Bevezetés Mi az a VoIP? Miben más - miért jó? Infrastrukturális követelmények Problémaforrások CRM integráció
3
Hagyományos telefon - PSTN
4
két külön hálózat vonalkapcsolt architektúra „bérelt távközlési vonal”
5
Voice over IP (VoIP)
6
IP alapú telefon konvergált hálózat – minden a LAN-on csomagkapcsolt architektúra többféle eszköz csatlakoztatható cégen belüli hívások – WAN „toll bypass” – WAN alközpont céleszköz – szoftveres megoldás integrációs lehetőségek
7
Előnyök – cégen belüli hívás A telephely B telephely T-Ávközlési szolgáltató időegység alapú $$$
8
Előnyök – „toll bypass” A telephely B telephely T-Ávközlési szolgáltató helyi hívás $ távolsági hívás $$$
9
Infrastruktúra Szállítási réteg Hálózati réteg Alkalmazási réteg Fizikai és adatkapcsolati réteg QoS, sávszélesség
10
Infrastrukturális problémák delay – késés –távközlési vonal kapacitása jitter – nem üzemszerű késés –hálózati problémák, terheltség –átviteli média sajátosságai packet loss – csomagveszteség –hibásan működő eszközök
11
CRM integráció I.
12
CRM integráció II.
13
CRM integráció III.
14
Összefoglalás az IP telefon önmagában is hasznos a CRM integráció „növeli a termelékenységet” ha másért nem, ezért érdemes számításba venni figyeljünk a követelményekre –megfelelő eszközpark –technológia ismerete –utolsó az integráció!
15
Köszönöm a figyelmet!
16
© 2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.