Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Készítette: Pógár István. Feladat  FPGA panel segítségével vezérelni egy kijelzőt, illetve animációt megjeleníteni.  Választott animáció: PONG játék.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Készítette: Pógár István. Feladat  FPGA panel segítségével vezérelni egy kijelzőt, illetve animációt megjeleníteni.  Választott animáció: PONG játék."— Előadás másolata:

1 Készítette: Pógár István

2 Feladat  FPGA panel segítségével vezérelni egy kijelzőt, illetve animációt megjeleníteni.  Választott animáció: PONG játék  Felhasznált eszközök:  Altera DE2 bemutató panel  SHARP LQ043T3DX04 kijelző  Kijelző-vezérlő panel

3 Altera DE2  FPGA: Cyclone II (2C35) – LE  TV decoder  24 bit Audio CODEC  Ethernet 100/10 Mbps  SRAM, SDRAM, Flash, CD Card  RS232, IrDA, PS/2  16x2 LCD panel, LED displays, etc.

4 Kijelző  Sharp LQ43T3DX04  24 bites szín busz  Rezisztív érintőfelület  Felbontása: 480*272  Vezérlés:  4 vezérlő láb  R G B

5 Kijelző vezérlése

6  Vezérlő lábak  Clock (8 MHz)  H_sync  V_sync  Disp

7 Vezérlő panel  Feladata: 1. a kijelző és az őt vezérlő áramkör között megteremteni a kapcsolatot 2. Érintő-felület analóg jeleit digitalizálni 3. Háttérvilágításhoz szükséges megfelelő áramot biztosítani

8 Rögzítés

9 Vezérlés  Állapotgép H_sync-nek:  Állapotgép V_sync-nek:

10 Pong  Lebutított teniszjáték 2D-ben, felülnézetben  Labda:  200 hz-es frekvenciával mozog  Ha falnak csapódik, irányt vált.  Ütők:  Gombok segítségével váltanak irányt

11 Jöjjön a kód!

12 Fejlesztési lehetőségek  Pong fejlesztése  Bármilyen más játék fejlesztése (pl. NES :)  Érintőpanel felhasználása  …

13 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Készítette: Pógár István. Feladat  FPGA panel segítségével vezérelni egy kijelzőt, illetve animációt megjeleníteni.  Választott animáció: PONG játék."

Hasonló előadás


Google Hirdetések