Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március TRENDY TRAVEL: Tedd szívügyeddé a fenntartható közlekedést A projektet.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március TRENDY TRAVEL: Tedd szívügyeddé a fenntartható közlekedést A projektet."— Előadás másolata:

1 EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március TRENDY TRAVEL: Tedd szívügyeddé a fenntartható közlekedést A projektet támogatja az Európai Közösség “Intelligent Energy – Europe” Programja www.trendy-travel.eu

2 EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március A projekt összefoglalása A projekt fő célja, hogy bemutatása, hogyan lehet a fenntartható közlekedést az emberek érzelmein keresztül támogatni annak érdekében, hogy egyre többen váltsanak egészségesebb és környezetbarátabb közlekedési módra. Partnereink öt alkalmazási területen dolgoznak 11 országból: 1: Történetmesélés – a megkapó történetekkel könnyen el lehet érni a hallgatókat/olvasókat/nézőket 2: A rituálék (ismétlődő programok) szerkezetet adnak, pl. kerékpáros programok egész évben 3: A kerékpáros közlekedésre való figyelemfelkeltés az új tagállamokban 4: Szemünk örömére: jó design a fenntartható közlekedésért 5: Szülőket megérintve: a gyerekeken keresztül a szülők megszólítása a fenntartható közlekedésért érdekében A fő elvárt eredmények: Helyi szinten: Emisszió csökkentése, energia- és kötségcsökkentés, Közösen: továbbadható anyagok készítése Globálisan: A minták alkalmazása Európa szerte

3 EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március A projekt összefoglalása WP3 T1: Történetmesélés WP3 T2: Rituálék WP3 T3: az image javítása WP3 T5: Szülőket megérintve WP3 T4: Szemünk örömére

4 EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március Háttér Néhány alapadat a tiszta városi közlekedés támogatásához: Az ember döntéseinek több mint 50 %-át az érzelmeire alapozva hozza – gyakran ellentétben a józan eszével. A legtöbb autós marketing-kampány az ember érzelmeit célozza meg. A közlekedéssel kapcsolatos marketing kiadásoknak több mint 90 %-át autógyártók fedezik. TRENDY TRAVEL: Célja elősegíteni, hogy a közösségi közlekedéshez, a kerékpározáshoz és a gyalogláshoz olyan pozitív érzelmek kapcsolódjanak, mint az izgalom, vidámság, lendület (szívbéli is), életkedv, büszkeség, stb.

5 EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március Célok és fő lépések Általános célok: A fenntartható közlekedési módok irányába ható szemlélet- és magatartásváltás. A fenntartható közlekedés és a várospolitikai „lágy eljárások” alapjainak rögzítése A TT-ben elkészített segédanyagok felhasználása A fenntartható közlekedést elősegítő, javító hatású körfolyamatok megalkotása A jól bevált gyakorlatok elterjedésének megvalósítása Energia megtakarítás, káros anyag- és zajkibocsátás csökkentése, költség megtakarítás

6 EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március Célok és fő lépések 4 partner az Emlékezetes Történetek Erejét fogja felhasználni Szövegek, kép-történetek, videoklippek, metaforák és színházi előadások népszerűsítik a „divatosabb közlekedést” 8 helyszínen Rendezvénysorozatokat szerveznek az egész évben történő kerékpározás népszerűsítése érdekében Az 5 új tagállam a Kerékpáros Image Javítását célozza meg különleges rendezvények/túrák és egyéb kampányokon keresztül hírességek részvételével. A cél új közlekedési kultúra kialakítása. 6 helyszín bekapcsolódik a Szemünk Örömére kampányba, melyben az infrastruktúra és annak elemeinek - a kerékpárosok, görkorisok és ingázó gyalogosok számára - tetszetős/közösségi tervezése a cél. A fenntartható közlekedéssel kapcsolatos képek, festmények és karikatúrák készülnek és lesznek letölthetők, és egy teszt laboratórium létesül a résztvevők különböző igényeinek felmérésére. 5 helyszínen Gyerekeken Keresztül érintik meg a Szülőket. A résztvevők gyakorlatokon, játékokon és versenyeken keresztül ismerhetnek meg több fenntartható közlekedési alternatívát. Mit terveznek tenni a Trendy Travel helyszínek:

7 EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március Várt eredmények Kiadványok / eredmények A fenntartható közlekedés népszerűsítését célzó anyagok gyűjteménye: füzetbe foglalt történetek, játékok, videoklippek, karikatúrák, ábrázolások, képregények. A kerékpározást népszerűsítő 8 eseménynaptár. 21 jó érv a kerékpározás mellett – ismertető füzet legalább 6 nyelven. A kerékpáros image javítására bevált gyakorlatokat bemutató beszámolók. 10 “Kerékpáros éghajlat teszt” A kerékpáros-, görkoris- és gyalogos ingázó infrastruktúra elemeinek tetszetős terv-gyűjteménye Képeskönyvek óvodák számára Az iskolai és óvodai kerékpáros gyakorlatok, versenyek és játékok szervezésének leírásai.

8 EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március Partnerek és kapcsolat KOORDINÁTOR: Cork City Council, Anglesea Street, City Hall, IE Cork – Ireland Ms. Sarah Danaher or Mr. Pat Casey  E-mail: traffic@corkcity.ietraffic@corkcity.ie  +353 21 492 4452 or  +353 21 492 4769  +353 21 492 4782 Projekt Website: www.trendy-travel.eu www.trendy-travel.eu

9 EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március Partners and contacts OLASZORSZÁG ÖKOINSTITUT Südtirol/Alto Adige,Via Talvera 2, I-39100Bolzano Harald Reiter AGEAS: Agencia per la gestione energia-ambiente sviluppo sosteniblile Salerno Agnese Germino, Angelo Nicoletti AUSZTRIA: Verein Grazer Modellschule Andrea Winkler ROMÁNIACity Hall of Oradea Ms. Ioana Popa, Oana Sabau DÁNIAEnergy Agency in Aarhus Jakob Worm, Lene Rasmussen AUSZTRIAFGM-AMOR Forschungsgesellschaft Mobilität – Austrian Mobility Research Karl Reiter, Robert Pressl

10 EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március Partners and contacts MAGYARORSZÁGSzéchenyi István Egyetem Győr Makó Emese, Tóth Peter BULGÁRIAEnergy Agency of Plovdiv Bogdana Bogdanova HOLLANDIANS Nederlandse Spörwegen Mark van Hagen, Vera Aaldering SZLOVÁKIACity of Martin Milan Nemcek, Aneta Rusnakova LITVÁNIAVilnius Health City Bureau Akvile Vosyliene, Rita Baskiene PORTUGÁLIABUS STOP– Consultores Criativos, LDA Pedro Diego Vaz, Marta Gomes


Letölteni ppt "EIE/07/291/SI2.466803 projekt időtartama: 36 hónap a diák készültek: 2008. március TRENDY TRAVEL: Tedd szívügyeddé a fenntartható közlekedést A projektet."

Hasonló előadás


Google Hirdetések