Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A 2013. évi EMH kampány csatlakozási feltételei Hogyan szervezzünk sikeres és mégis költséghatékony városi kampányt? Szerencsi Éva Nemzeti Fejlesztési.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A 2013. évi EMH kampány csatlakozási feltételei Hogyan szervezzünk sikeres és mégis költséghatékony városi kampányt? Szerencsi Éva Nemzeti Fejlesztési."— Előadás másolata:

1 A 2013. évi EMH kampány csatlakozási feltételei Hogyan szervezzünk sikeres és mégis költséghatékony városi kampányt? Szerencsi Éva Nemzeti Fejlesztési Minisztérium EMH nemzeti koordinátor 2013. április 17. Veszprém

2 A 2013. évi szlogen… Tiszta levegő átlagosan nyolc hónappal hosszabbítja meg a várható élettartamot. csökkenti a légzőszervi, szív-és érrendszeri problémák kialakulásának valószínűségét. Hiánya a légszennyezés káros hatással van a környezetünkre is, előidézi a savas esők kialakulását, fajok kihalását eredményezve csökkenti a biológiai sokszínűséget, az ózonréteg pusztulását okozhatja és felgyorsítja az éghajlatváltozást. Mozdulj Érte! a közösségi közlekedés használata, kerékpározás, gyaloglás rávezetés az egészséges életmódra. Javítja a város levegőjének minőségét és a polgárok szellemi, lelki, testi életminőségét. Hiánya Kóros betegségek kialakulása- a test mozgásszervi funkcióinak idő előtti „leállása”.

3 Megújulások számokban 2012. évben: 294,3 millió Ft 2013. évben: 1 484,4 millió Ft 2012. évben: 4 533,4 millió Ft 2013. évben: 1 327,5 millió Ft 2012. évben: 2 223,5 millió Ft 2013. évben: 734,2 millió Ft

4 Sikeres EMH kampány Önkéntesek Ismeretek terjesztése Példaállítás -mutatás Közösség bevonása

5 Mi legyen a díj? Köztiszteletben álló személy melletti szereplési lehetőség Helyi termelők élelmiszer felajánlásai Dicsőségtáblák kihelyezése és azon név szerinti megjelenés Következő évben tornacsoportok, kirándulások, rendezvények egyik vezetője Értékes tárgyi ajándékok Cél, hogy magáért a motivációért vegyenek részt a rendezvényen versenyeken

6 Kis Település is adhat nagyot

7

8 A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium koordinációs projekt tervei a 2013. évi kampányhoz Közlekedésbiztonsági és egyéb ajándékok (fényvisszaverő mellény, póló, sapka) Egységes kommunikációs segédanyagok elkészítése, használata (logó, plakátok, molinó, banner) A sajtó folyamatos informálása a települések csatlakozásáról Médiakampány elindítása Megújuló EMH honlap Hírlevélben folyamatos tájékoztatás Személyes találkozók szervezése

9

10 Kapcsolódó kerékpáros rendezvények, programok Kerékpárosbarát település és kerékpárosbarát munkahely pályázat „Bringázz a munkába!” tavaszi- őszi kampány Liszt Ferenc kerékpártúra

11 2013. évi Karta testületi/bizottsági/közgyűlési döntés polgármester aláírja a Kartát másodpéldány visszaküldése az NFM-be on-line regisztráció a nemzetközi honlapon www.mobilityweek.eu www.mobilityweek.eu Arany fokozatú részvétel a 3 vállalás együtt: – „Közlekedj ÖKOsan!” EMH heti program – állandó intézkedés(ek) elindítása – AMN szervezés lehetőleg szeptember 22-én

12

13 Köszönöm a figyelmet, sikeres kampányt, hatékony ötletelést kívánok mindenkinek!


Letölteni ppt "A 2013. évi EMH kampány csatlakozási feltételei Hogyan szervezzünk sikeres és mégis költséghatékony városi kampányt? Szerencsi Éva Nemzeti Fejlesztési."

Hasonló előadás


Google Hirdetések