Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A kulturális örökség megőrzése és értékesítése turisztikai és üzleti határon átnyúló együttműködés révén Oportunităţi de valorificare a patrimoniului cultural.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A kulturális örökség megőrzése és értékesítése turisztikai és üzleti határon átnyúló együttműködés révén Oportunităţi de valorificare a patrimoniului cultural."— Előadás másolata:

1 A kulturális örökség megőrzése és értékesítése turisztikai és üzleti határon átnyúló együttműködés révén Oportunităţi de valorificare a patrimoniului cultural prin cooperare transfrontalieră în vederea dezvoltării turismului şi a mediului de afaceri ok Prezentarea proiectului A projekt bemutatása Bernáth Krisztina - Şuta Andrea , Salonta

2 Parteneri / Partnerek Consiliul Local şi Primăria Municipiului Salonta Consiliul Local şi Primăria Municipiului Debrecen Asociaţia Culturală „Arany János” Nagyszalonta Megyei Jogú Város Önkormányzata, Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzata Arany János Művelődési Egyesület Durata de implementare / A megvalósítás időszaka – luni /18 hónap

3 2 Buget/Költségvetés Total/Összesen: EUR Contribuţia ERDF (85%) şi de stat / ERFA és állami társfinanszírozás: LP Salonta – ,6 EUR PP1 Debrecen– EUR Contribuţia proprie/ Önerő: 3,628 EUR LP Salonta: 2% EUR PP1 Debrecen 5% EUR

4 2 Obiectivul proiectului/ A pályázat célja 1. Dezvoltarea sustenabilă a valorilor cultural-istorice existente 2. Explorarea posibilitatilor comune de dezvoltare turistica Salonta- Debrecen prin realizarea de produse cultural-turistice comune 3. Lărgirea si întarirea legaturilor transfrontaliere prin crearea unui parteneriat în domeniul turismului 1. Turizmusfejlesztés a társadalmi-gazdasági együttműködés megerosítése érdekében Bihar-Hajdú-Bihar régióban A történelmi-kuturális értékek fenntartható fejlesztése 3. A határon átnyúló együttműködések bővítése és megerosítése turisztikai partnerség létrehozása révén

5 Grup ţintă / Célcsoport Grupurile ţintă directe: cele două instituţii partener e Turiştii Organizaţiile şi instituţiile culturale din cele 2 oraşe Elevii şi profesorii din Salonta şi Debrecen Grupurile ţintă indirecte: Locuitorii microregiunii instituţiile/organizaţiile/întreprinderile situate în cele două localităţi întreprinderile a căror activitate principală este turismul Közvetlen célcsoportok: A két partnerintézmény A turisták A két város kulturális szervezetei és intézményei A nagyszalontai és debreceni diákok és tanárok A két város lakossága Közvetett célcsoportok: a két város kistérségének lakossága a két településen található intézmények Turisztikai szolgáltatók, vállalkozások

6 Activităţi / Tevékenységek 1. Activităţi de pregătire / Előkészítő tevékenységek 2. Activităţi de management / Projektmenedzsment 3. Activităţi de comunicare / Kommunikációs tevékenységeK 4. Realizarea materialelor de promovare a turismului /Turizmussal kapcsolatos anyagok elkészítése 5. Activitati de promovare a turismului /Turizmusmarketinggel kapcsolatos tevékenységek 6. Organizare de întâlniri pe tema turismului /Turizmussal kapcsolatos találkozások szervezése 7. Elaborarea studiilor cu scop turistic / Turisztikai tanulmányok elkészítése

7 I. Activităţi de pregătire / Előkészítő tevékenységek generarea şi dezvoltarea proiectului pregătirea documentaţiei cererii de finanţare projektgenerálás és – fejlesztés pályázati dokumentáció összeállítása

8 II. Activităţi de management / Projektmenedzsment Pregătirea documentaţiei pt. contractare Implementarea proiectului Elaborarea rapoartelor de progres şi finale Încheierea proiectului, monitorizare Szerződéskötés előkészítése Projekt megvalósítás Előrehaladási - és záró jelentések készítése Projekt-zárás, monitoring

9 III. Activităţi de comunicare / Kommunikációs tevékenységek întâlniri ale partenerilor realizarea materialelor informative anunţuri mass-media organizarea de forumuri organizarea conferinţei de încheiere Partnertalálkozók szórólapok készítése sajtóhirdetések lakossági fórumok zárókonferencia

10 IV. Realizarea materialelor de promovare a turismului/Turizmussal kapcsolatos anyagok elkészítése Materiale de publicitate si promovare Scurtmetraje si spoturi publicitare Campanii de promovare turistica nationale Realizare elemente digitale de informare la punctele de informare turistica Turisztikai lehetoségekkel kapcsolatos reklámanyagok Rövidfilmek, reklámspotok elkészítése Turisztikai reklámkampány Digitális turisztikai tájékoztató elemek

11 V. Activitati de promovare a turismului / Turizmusmarketinggel kapcsolatos tevékenységek Pachet turistic Arany János (Joc online Toldi, Casa Baladelor, Festivitate Arany János) Promovarea oraselor si a obiectivelor turistice Dezvoltarea traseelor turistice comune Study tour Arany János turisztikai csomag (Toldi online játék, Balladás-ház, Arany János Emléknap) A városok és a turisztikai célpontok promóciója Közös turisztikai útvonalak kiépítése Study tour

12 VI. Organizare de întâlniri pe tema turismului / Turizmussal kapcsolatos találkozások szervezése Workshopuri pe tematica turismului Conferinta de presa si vizita de studiu a mass- mediei Turizmussal kapcsolatos workshopok Sajtókonferencia és sajtóturné

13 VI. Elaborarea studiilor cu scop turistic / Turisztikai tanulmányok elkészítése Elaborarea strategiei turistice comune Közös turisztikai stratégia elkészítése

14 Contact: Primăria Municipiului Salonta , Salonta, Str. Republicii nr. 1 T: – /18 F: – Alb Ioana Vă mulţumim pentru atenţie! Köszönjük a megtisztelő figyelmét!


Letölteni ppt "A kulturális örökség megőrzése és értékesítése turisztikai és üzleti határon átnyúló együttműködés révén Oportunităţi de valorificare a patrimoniului cultural."

Hasonló előadás


Google Hirdetések