Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

INVITEL INNOMAX DÍJ. I. KATEGÓRIA 5–19 fős vállalkozások.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "INVITEL INNOMAX DÍJ. I. KATEGÓRIA 5–19 fős vállalkozások."— Előadás másolata:

1 INVITEL INNOMAX DÍJ

2 I. KATEGÓRIA 5–19 fős vállalkozások

3 A kategória győztese: DataLogic Számítástechnikai Kft. Fejlesztés: Virtuális Iroda az Invitel szolgáltatásával

4 DataLogic Számítástechnikai Kft. Pályázat címe: Virtuális Iroda az Invitel szolgáltatásával Leírás: Új virtuális irodai keretrendszert hoztunk létre, amely a cég minden tevékenységét képes keretbe foglalni, kezeli a projekteket, határidőket, támogatja a távmunkát, minden feladatot egy rendszerbe integrál, nincs szükség külső levelező rendszerre és pályázati forrást is lehet hozzá igényelni. Eredmények: Az ügyfeleink és maga a DataLogic Kft. is a használat során jelentős költséget takarított meg, miközben nőtt az ügyfél-elégedettség és az elvégzett munkák minősége.

5 A kategóriában második helyezett: Webflow Kft. Fejlesztés: Web alapú online fogászati praxismenedzsment rendszer fejlesztése

6 Webflow Kft. Pályázat címe: Web alapú online fogászati praxismenedzsment rendszer fejlesztése Leírás: Az egészségügyi praxisokban nem volt tisztán web alapon működő komplex ügyviteli alkalmazás, mely kihasználja korunk technikai adottságait. A munkafolyamatok integrációja sem volt megoldott, több szoftvergyártó termékeit használták, az adatok átvitele kézi módszerrel történt, és ez jelentős időbe került. Olyan tisztán web alapú rendszert terveztünk, amelyben a dolgozó minden – a munkájához szükséges – funkciót egy kezelőfelületen, platformfüggetlenül ér el, helyhez kötöttség nélkül. A rendszer – támogatva az egészségturizmus követelményeit – több nyelv és valuta kezelésére alkalmas, együttműködik a fogászati ügynökségekkel, mobileszközökről is használható. Grafikai megjelenése kihasználja a web lehetőségeit, a páciens számára is nyomon követhető a kezelés menete. Eredmények: A webflow.dental online fogászati praxismenedzsment rendszer a korábbi piaci űrt betöltve az ország vezető praxismenedzsment rendszerévé vált, mely szinte korlátok nélkül bővíthető, gyorsan és megbízhatóan használható, hatékonyan szolgálja ki a fogászatok igényeit bárhol a világon.

7 A kategóriában harmadik helyezett: Bitnet.hu Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. Fejlesztés: Szervermonitorozó alkalmazás iPhone és Android telefonokra

8 Bitnet.hu Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. Pályázat címe: Szervermonitorozó alkalmazás iPhone és Android telefonokra Leírás: A fejlesztés motivációjának alapja, hogy versenyképesek maradjunk, és javítsunk az ügyfél és a szolgáltató közötti kommunikáción, továbbá az okostelefonos applikáció részben kiválthatná a call centerünket, és az e- mailes ügyfélkommunikációt is csökkentené. Okostelefon-alkalmazásunkkal az ügyfél bárhonnan nyomon követheti a Bitnet-nél lévő szervereit, és utasításokat is adhat. Eredmények: Magyarországon még nincsen hasonló szolgáltatás. Ez az innováció nagymértékben növelni képes a cég hatékonyságát, versenyképességét.

9 II. KATEGÓRIA 20–69 fős vállalkozások

10 A kategória győztese: RT 5 Taxi Holding Zrt. Fejlesztés: E-TAXI, a társaság komplex szolgáltatás-innovációja webre, illetve okostelefonra szánt fejlesztések bevezetése

11 RT 5 Taxi Holding Kft. Pályázat címe: E-TAXI, a társaság komplex szolgáltatás-innovációja webre, illetve okostelefonra szánt fejlesztések bevezetése Leírás: Azért volt szükség az innovációra, hogy versenyelőnyt szerezzünk azok bevezetésével. Szerettük volna jobban kihasználni a XXI. század informatikai technológiáját a taxitársaság működésében. Lényegében, amit csak lehet, virtualizáltunk, digitalizáltunk a szolgáltatások terén. 1. Elektronikus számlázási rendszer, taxikártya bevezetése és a honlap elindítása, radiotaxi.hu fejlesztése. 2. Taxiprogram vállalatirányítási rendszer bevezetése. 3. Mobilos fizetés bevezetése, okostelefon-alkalmazások fejlesztése. 4. IP alapú call center bevezetése: Invitel-fejlesztés. 5. Gépkocsik felszerelése POS terminállal, amely lehetővé teszi a fent említett fizetési lehetőségeket, valamint a kommunikációt a gépkocsivezetőkkel, hiszen a megrendelések is a terminálra futnak be. Eredmények: Egyedivé, személyesebbé tettük és közelebb hoztuk a szolgáltatást az ügyfelekhez. Hatékonyabb működés, könnyebb és szerethetőbb ügyfélkiszolgálás, jobban nyomon követhető rendelésfelvétel és minőségbiztosítás. Mindezeken felül pedig olyan új szolgáltatásokat is tudunk nyújtani, amelyek hazánkban még nem tipikusak, újszerűnek mondhatóak egy taxitársaság kapcsán. Összességében költséget takarítunk meg, miközben jobban tudunk működni.

12 A kategóriában második helyezett: Grape Solutions Hungary Zrt. Fejlesztés: Smart Card alapú egységes hitelesítő megoldás

13 Grape Solutions Hungary Zrt. Pályázat címe: Smart Card alapú egységes hitelesítő megoldás Leírás: Ügyfelünknek olyan átfogó megoldásra volt szüksége, amely lehetővé tette, hogy a különböző szabványú chip kártyákkal – ún. Smart Card – digitális aláírást és azonosítást végezzünk egyéb hardware és software elemek bevonása nélkül. Megoldásunk támogatja az Aladin, eTrust és mPollux kártyaszabványokat, de az egységes felület alá egyszerűen integrálható bármely a piacon fellelhető kártyaszabvány. A cél, hogy a világ különböző országaiban használt Smart Card szabványokat tudja kezelni és feldolgozni egyetlen szoftver. Eredmények: Ügyfelünk elégedettségén túl, a fejlesztésünk során szerzett kapcsolatok és ismeretek szinte egyedülállóak az országban. Az EU-s adatbiztonsági szabványok bevezetésével ezekre a kompetenciákra fokozottan szükség lesz.

14 A kategóriában harmadik helyezett: Oxivit Egészségügyi Szolgáltató és Ellátó Kft. Fejlesztés: 21. századi interaktív kommunikáció pácienseinkkel a privát egészségügyben

15 Oxivit Egészségügyi Szolgáltató és Ellátó Kft. Pályázat címe: 21. századi interaktív kommunikáció pácienseinkkel a privát egészségügyben Leírás: Az előző években integráltuk az IP telefonos rendszerünket a betegadminisztrációs rendszerrel. Recepciósaink már a beérkező híváskor látják a hívó páciens egészségügyi kartonját, és azonnal tudnak időpontot adni szakrendeléseinkre. Ezt bővítettük olyan okostelefon-alkalmazással, melynek segítségével az orvos képes belenézni az előjegyzésébe, és akár időpontot is adhat pácienseinek. Idén januárban Magyarországon a privát egészségügyben elsőként jelentünk meg olyan okostelefon-alkalmazással a piacon, amely segít a pácienseknek eligazodni a rendelőinkben nyújtott szolgáltatások között. Olyan okostelefon-alkalmazásokat is fejlesztettünk, amelyek segítik az orvosok és páciensek egymás közötti kommunikációját. Eredmények: Úgy gondoljuk, hogy egy ilyen kényelmi szolgáltatás nagyon sok plusz értéket ad szolgáltatásainknak. A cég hatékonyságát pedig nagymértékben növeli az új kommunikációs csatorna.

16 III. KATEGÓRIA 70–250 fős vállalkozások

17 A kategória győztese: HBO Holding Zrt. Fejlesztés: HBO GO – Bárhol. Bármikor.

18 HBO Holding Zrt. Pályázat címe: HBO GO – Bárhol. Bármikor. Leírás: Prémium Pay-TV szolgáltatást kínálunk, olyan eszközökre, melyek képesek az internet alapú kommunikációra. Ezek a személyi számítógépek, okostelefonok, táblagépek, connected TV-k, játékkonzolok stb. Az HBO GO szolgáltatással a már meglévő előfizetőink számára egy olyan többletszolgáltatást biztosítunk, amit korlátlanul használhatnak, és nem jelent többletkiadást az eddigi havi ráfordított előfizetési díjon felül. Eredmények: Meglévő előfizetőink elégedettségének emelésén túl olyan új felhasználói csoportokhoz jutottunk el, mely új kaput nyitott meg számunkra ebben a szegmensben versenytársaink előtt. Az HBO GO egyedülálló, az ügyfelek igényeihez minden szinten alkalmazkodó innovatív módja a tévézésnek. Hiszünk abban, hogy a tartalomfogyasztás nem helyhez és időhöz kötött, valamint az új platformok felhasználói is örömmel veszik majd igénybe szolgáltatásunkat bárhol, bármikor.

19 A kategóriában második helyezett: MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt. Fejlesztés: A banki nyereséghez való ügyfél-hozzájárulás

20 MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt. Pályázat címe: A banki nyereséghez való ügyfél-hozzájárulás Leírás: A Közösségi Adományozási Programban az éves nyereség 10%-áról rendelkezhetnek a banki ügyfelek tavaszán több mint 12 ezer banki ügyfél rendelkezhetett összesen 44 millió forintról, 47 civil szervezet javára ben a teljes adományozási összeg 34,9 millió forint volt, melyet 92 szervezet támogatására fordíthattak ügyfeleink. Egy olyan internetes felületre volt szükségünk, mely a gyors internetelérés mellett valós idejű, transzparens szavazatállást tesz láthatóvá a programban részt vevő szervezetek és az ügyfelek számára. Ez biztosítja, hogy a résztvevők nyomon követhessék a nekik szánt támogatás alakulását. Eredmények: Az ügyfelek nagyon kedvezően fogadták, hogy a bank – hazánkban egyedülálló módon – közölte velük, mennyivel járultak hozzá a bank éves eredményéhez, majd azt, hogy a bank átadta nekik a döntési jogot, hogy ők határozhassák meg azt, a bank milyen civil kezdeményezéseket támogasson a nyereségből.

21 A kategóriában harmadik helyezett: Telki Kórház Egészségügyi Szolgáltató Kft. Fejlesztés: Eszközpark kiszervezés és innováció a páciensekkel történő kommunikációban

22 Telki Kórház Egészségügyi Szolgáltató Kft. Pályázat címe: Eszközpark kiszervezés és innováció a páciensekkel történő kommunikációban Leírás: Célunk az volt, hogy a Telki Kórház költséghatékony megoldást találjon informatikai eszközeinek elhelyezésére, és alapvető (hardver) szintű üzemeltetésére virtuális környezetben. A fő motivációt az adta, hogy a 21. századi elvárásoknak megfelelő eszközök álljanak rendelkezésre, mind a kórház működtetése, mind pedig a betegekkel kapcsolatos kommunikáció területén. Az új platform adott lehetőséget, a webes leletbetekintő rendszerünk kifejlesztésére és beüzemelésére, amelynek köszönhetően pácienseink bárhol hozzáférhetnek az interneten a megfelelő belépési név és jelszó megadásával intézményünkben készült orvosi dokumentációjukhoz. Eredmények: Ma már a soronkívüliség, a kiszámíthatóság és a magas színvonalú ellátás biztosítása nem elegendő a magán egészségügyi piacon. A pácienseink mobilitásának szem előtt tartása elsődleges prioritást élvez, és ehhez minden lehetőséget meg kell adnunk, hogy a velük kapcsolatos információkat biztonságos keretek között elérhetővé tegyük számukra. Másodlagos szempont, de lényeges, hogy call centerünk és orvosaink leterhelését csökkentjük az „önkiszolgáló” technológiával.

23 HVG különdíjas NEXON Kft. Fejlesztés: Új generációs humán ügyviteli keretrendszer és ráépülő munkaerő-menedzsment megoldás

24 NEXON Vállalkozási és Kereskedelmi Kft. Pályázat címe: Új generációs humán ügyviteli keretrendszer és ráépülő munkaerő-menedzsment megoldás Leírás: A humán erőforrás menedzsment forradalmian átalakul és kulcsfontosságúvá válik a hatékony vállalatirányítás és az üzleti intelligencia részeként. A gazdasági válság során fellépő költséghatékonysági szempontok előtérbe kerülésével magas prioritást kap a munkaerő hatékony felhasználása, fejlesztése, a tehetségek menedzselése. A vállalati stratégiához igazított munkaerő- elemzés és munkaerő-optimalizálás új kihívást jelent a HR szakemberek számára. Az újonnan jelentkező piaci igény kielégítéshez jelentős informatikai fejlesztések szükségesek az alapadatok hatékony, automatizált keresési/elemzési folyamatának megoldása céljából. A NEXON új munkaerő menedzsment megoldása hatékony emberi erőforrás tervezést és beosztáskészítést tesz lehetővé, mellyel a vállalatok bérköltsége optimalizálható. A megoldásunk korszerű funkcionalitás mellett magas szintű felhasználói élményt is nyújt. Eredmények: Innovációnk a meglévő és leendő ügyfeleink számára korszerű munkaerő menedzsment megoldást jelent megfizethető áron, mellyel a munkaerő hatékony tervezése, beosztása hajtható végre a bérköltség optimalizálásának figyelembevételével. Megoldásunk on-premise és SaaS formában is használható elsősorban mobileszközökön.


Letölteni ppt "INVITEL INNOMAX DÍJ. I. KATEGÓRIA 5–19 fős vállalkozások."

Hasonló előadás


Google Hirdetések