Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Invitel Ha több kell Jakócs Krisztián – Szegmensmenedzser I nfókommunikációs megoldások a maximumon.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Invitel Ha több kell Jakócs Krisztián – Szegmensmenedzser I nfókommunikációs megoldások a maximumon."— Előadás másolata:

1 Invitel Ha több kell Jakócs Krisztián – Szegmensmenedzser I nfókommunikációs megoldások a maximumon

2 2 Agenda • Mi az infokommunikáció? • Az Invitel • Infokommunikációs trendek • Fejlesztések beruházás nélkül • Adatcenter • A jövő(?) telefóniája a jelenben • Hosztolt alkalmazások • Tudatos vásárlás

3 3 Infókommunikáció „A távközlés az informatikával és médiával konvergálva infókommunikációvá szélesedik”

4 4 • Az Invitel anyavállalata az amerikai tőzsdén (New York Stock Exchange) jegyzett • Az Invitelnek így szükséges megfelelnie a „SEC” és „NYSE” jelentési és irányítási szabályainak Csoport szerkezet

5 5 A cégcsoport legfontosabb adatai • Összesített éves forgalom  97 milliárd Ft / 373 millió EUR • 1500 alkalmazott • Összesített ügyfélszám  Több, mint üzleti ügyfél  Több, mint 1 millió előfizető • 8,500 kilométernyi optikai gerinchálózat Magyarországon • 19,000 kilométernyi optikai hálózat a régióban

6 6 Piaci pozíciónk Az Invitel a második legnagyobb üzleti adatkommunikációs szolgáltató Magyarországon Az Invitel a régió első számú nemzetközi nagykereskedelmi adatszolgáltatója

7 7 Optikai gerinchálózati infrastruktúra belföldi

8 8 Optikai gerinchálózati infrastruktúra nemzetközi

9 9 Megfelelőség és minőség ISO minőségbiztosítási tanúsítvány SOX Megfelelőség • A HTTC és leányvállalatainak (továbbiakban "Cégcsoport" ) vezetősége felelős azért, hogy a pénzügyi jelentéskészítés megfelelő belső ellenőrzése kiépítésre kerüljön és megbízhatóan működjön. • A Cégcsoportnál végrehajtott hatékonysági vizsgálat igazolta, hogy a pénzügyi jelentéskészítés belső ellenőrzésének folyamatai megfelelőek a december 31. óta eltelt időszakra vonatkozóan.

10 10 Google promóció

11 Trendek az infókommunikációban

12 12 Trendek az IP technológia piacán Piaci trendek és kihívások  A vállalatok rugalmas és költséghatékony megoldásokat keresnek az irodán belüli és az otthoni irodák közötti összeköttetésekre  A költségcsökkentésre irányuló nyomás hatására a cégek egyre inkább alap üzleti tevékenységükre kívánnak összpontosítani, ezzel a szolgáltatójukra bízva a távközlési szolgáltatások kezelését  A VoIP technológia mára mind minőségben, mind megbízhatóságban felülmúlta az ISDN technológiát: akár 99,5%-os rendelkezésre állást garantál  Az európai trendekhez képes Kelet- Európa is rohamléptekkel zárkózik fel a VoIP technológia terén * Forrester 2006, Capgemini elemzés 2009 A VoIP-technológia elterjedtségére Vonatkozó tények és előrejelzés * 4% 12% 0% % 42% % 11% % 24% % 38% 2010 Csehország Európa Lengyel- ország 2011 alacsony költség nagyfokú rugalmasságot A VoIP megoldások alacsony költség mellett nagyfokú rugalmasságot biztosítanak

13 13 Jelen az üzleti felhasználók részére Az Invitel az Ön üzleti partnere az infokommunikációs megoldások terén Hang Szerver Hoszting Szerver Elhelyezés, Szerver Bérlet, Virtualizáció IT outsourcing Teljeskörű, integrált adatátviteli megoldásaink és nagysebességű internet szolgáltatásaink teszik hatékonnyá, biztonságossá és egyszerűvé a vállalati és globális információcserét Hangszolgáltatások teljes választékát kínáljuk a hagyományos PSTN kommunikációtól a legújabb VoIP és PABX megoldásokig, beleértve a menedzselt, új generációs funkcionalitásokkal bíró IP Centrex-et is Felügyelt bérelt vonal és bérelt vonali internet, IP VPN, ADSL, SDSL, IP Sec Analóg, ISDN, CPS, SIP Trunk, IP Centrex Átfogó adatközponti megoldások az egyszerű szerver elhelyezéstől a szerver bérleten és virtualizáción keresztül, a teljesen testreszabott, komplett vállalati IToutsourcing-ig Adat & Internet

14 Modern üzleti Termékek / Szolgáltatások az infókommunikációban Adat, új generációs telefonálás

15 15 Mi az az adatközpont? Jelentős tényezők:  A fizikai biztonság megléte: behatolás-védelem, megbízható elektromos, klimatikus és tűzoltó rendszerek  az épület elhelyezkedése és strukturális kialakítása  hálózati összeköttetések biztosítása redundáns vonalakkal Kritikus rendelkezésre állású szerverek biztonságos elhelyezésére szolgáló gépterem

16 16 Invitel Datacenter szolgáltatásai • Standard Invitel Hoszting szolgáltatások • Standard Invitel internet, VPN, szolgáltatások • Biztonságos IPsec, SSL, távoli hozzáférés • IP KVM megoldás, dedikált szolgáltatás keretében is • Háromszoros redundáns Internet kapcsolat • Hálózati eszközök nagyteljesítmény ű Cisco berendezések, mind WAN, LAN szinten • Géptermen kívüli külső operátori helység karbantartási munkákra, ügyfél terminál, KVM konzol • 24/7-es operátori szolgálat

17 17 Szerver Bérlet Szerver Hoszting szolgáltatások Szerver Elhelyezés Szerver Virtualizáció Szerverpark & IT Outsourcing  Béreljen négyzetméter alapú szerverhelyet felhasználva az adatközpont áram, hűtés és biztonsági szabványait  Zárható rack-szekrény és ketrec kiépítési opciónkkal növelhető a biztonság  Béreljen négyzetméter alapú szerverhelyet felhasználva az adatközpont áram, hűtés és biztonsági szabványait  Zárható rack-szekrény és ketrec kiépítési opciónkkal növelhető a biztonság

18 18 Új generációs telefonálás Hang Adatátvitel és Internet Menedzselt szolgáltatás Invitel Compact • Teljes rugalmasság • Alacsonyabb indulási és üzemeltetési költség • Korszerű alközponti lehetőségek • Teljes körű szolgáltatás • Teljes rugalmasság • Alacsonyabb indulási és üzemeltetési költség • Korszerű alközponti lehetőségek • Teljes körű szolgáltatás Használják ki az integrált és menedzselt hangszolgáltatásainkban rejlő előnyöket a távközlési technológiák szinergiájának köszönhetően!

19 19 Standard – Induló csomag Invitel Compact - Választható csomagok Outlook integráció Nagy sávszélességű 8M-s ADSL internet-kapcsolat Korlátlan díjmentes belföldi vezetékes hívás Menedzselt szolgáltatás 2 db modern IP készülék Hagyományos alközponti hívásfunkciók Standard Tárcsázás kattintás- sal Korlátlan internet 2 mellék 2 db extra funkcionalitású IP készülék Extra csomag ! !

20 20 Invitel Compact - Rugalmas csomagválasztási lehetőség 2 x Assono IP 55i SIP készülék Out look inte- gráció Tárcsá- zás kattin- tással Extra Válasszon a két felhasználós induló csomagok közül Induló csomag 2 x Linksys SPA921 készülék További felhasználói csomagok Válasszon annyi további felhasználói csomagot és készüléket, amennyire valóban szüksége van További készülékek Standard Extra További csomagok vagy Standard

21 21 Kényelmi szolgáltatások Bejövő hívások visszahívása Standard kényelmi szolgáltatások Ne zavarj Hívás- átirányítás 3 résztvevős konferencia Bejövő hívások  Az Invitel Compact teljes mértékben integrálható a Microsoft Office-szal ® és a Microsoft Outlookkal ®  A számítógépén tárolt belső céges telefonkönyv és személyes névjegyei egyaránt beépülnek a telefonkészülékébe  Levelező rendszeréből közvetlenül indíthat hívásokat Outlook integráció  A képernyőjén megjelenő bármelyik telefonszámot egyetlen egérkattintással tárcsázhat, melynek eredményeként hívást indíthat asztali telefonkészülékén keresztül Tárcsázás kattintással  Bejövő hangüzeneteit e- mailben megkaphatja, lejátszhatja számítógépén  Személyes hangposta- beállításait bárhonnan módosítani tudja  Használja ki a különleges beállítási lehetőségeket, pl. a különböző hangposta felvételi beállításokat, köztük a foglalt vonal vagy a ne zavarjanak funkciót Hangposta extrákkal Extra kényelmi szolgáltatások

22 22 Invitel NetWork – Hosztolt IT Alkalmazások Exchange  ek, naptárak és névjegyek elérése bármikor, bárhonnan – asztali gépekről, laptopokról és mobil eszközökről egyaránt  Közös munkavégzés támogatása  Védelmet nyújt a spamek és vírustámadások ellen  Egyéb kommunikációs alkalmazásokkal való teljes integráltság  ek, naptárak és névjegyek elérése bármikor, bárhonnan – asztali gépekről, laptopokról és mobil eszközökről egyaránt  Közös munkavégzés támogatása  Védelmet nyújt a spamek és vírustámadások ellen  Egyéb kommunikációs alkalmazásokkal való teljes integráltság Meeting  Egységes üzenetkezelést elősegítő alkalmazás  Felhasználók azonnali vagy ütemezett elérése és elérhetőségeinek, jelenléti információinak valós idejű kijelzése  Rögzíthető web konferenciák gazdag képi és hanganyaggal  Dokumentumok közös szerkesztése valós időben  Egységes üzenetkezelést elősegítő alkalmazás  Felhasználók azonnali vagy ütemezett elérése és elérhetőségeinek, jelenléti információinak valós idejű kijelzése  Rögzíthető web konferenciák gazdag képi és hanganyaggal  Dokumentumok közös szerkesztése valós időben SharePoint  Vállalati intranet portál  Lehetővé teszi dokumentumok, címlisták, naptárak és feladatok megosztását  Csapatmunkát és vállalati hatékonyságot elősegítő funkciók  Vállalati intranet portál  Lehetővé teszi dokumentumok, címlisták, naptárak és feladatok megosztását  Csapatmunkát és vállalati hatékonyságot elősegítő funkciók Auto Save  Laptopok, asztali számítógépek és szerverek kijelölt adatainak automatikus biztonsági mentése megjelölt időben  A titkosított felhasználói adatok professzionális adatközpontokban tárolódnak  Lementett adatoknak egyszerű webes elérése  Laptopok, asztali számítógépek és szerverek kijelölt adatainak automatikus biztonsági mentése megjelölt időben  A titkosított felhasználói adatok professzionális adatközpontokban tárolódnak  Lementett adatoknak egyszerű webes elérése Backup Server

23 Miért az Invitel? Innomax díj

24 24 Üzleti referenciáink

25 25 Innomax díj 2009 Várjuk azoknak a kis- és középvállalatok pályázatát, akik a 2009-es évben: • vállalati telekommunikációjuk korszerűsítése érdekében IT fejlesztéseket végeztek (pl. internet-, telefon- és adatkommunikációs szolgáltatások, alkalmazások bevezetése, használata, fejlesztése stb.), • és / vagy olyan fejlesztést / beruházást végeztek, amelyet saját cégük életében hasznosnak, sikeresnek, gyümölcsözőnek ítélnek, mert ezáltal javult pl. vállalatirányítási rendszerük, üzleti versenyképességük, a munkatársak közötti információk integráltsága, gazdasági, pénzügyi eredményeik, ügyfeleik elégedettsége; hatékonyabbá vált a közös munka akár házon belül, akár partnereikkel, ügyfeleikkel; • olyan találmánnyal, ötlettel jelentek meg piacukon, amivel jelentős versenyelőnyre tettek szert; • valamint ezt konkrét példán keresztül be is tudják mutatni

26 26 Kapcsolat • Kiemelt ügyfélmenedzsere: Vágány Krisztina • Invitel az Interneten: • Ingyenesen hívható telefonszámunk: Budaörs, Puskás Tivadar u Mobil: Köszönöm megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "Invitel Ha több kell Jakócs Krisztián – Szegmensmenedzser I nfókommunikációs megoldások a maximumon."

Hasonló előadás


Google Hirdetések